رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم دنيا فادي
رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم دنيا فادي
رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة البارت الثاني والعشرون 22 بقلم دنيا فادي
رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دنيا فادي |
رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم دنيا فادي
وتسمع صوت حاجه وقعت
ويقاطعهم خبط الباب
سام وتفتح
زهره بثبات : العشا جهز
سام : ماشي روحي انتي
كوثر بشك : استني
زهره بتوتر وايديها تترعش : نعم يا هانم
كوثر : انتي هنا من امتي
زهره : انا لسه جايه حالا يا هانم
كوثر : طيب روحي
______________________________
ساره : يبت اللعيبه لا احكيلي من الاول
مروه وتشرب الكاس : روحت وطلبت منو يشغلني عندو
ساره : مشكش انك ممكن تكوني جايه تأذيه في شغلو
مروه : اكيد شك بس انا غيرت تفكيرو بتصرفاتي اكيد بيقول عليا هبله وان يا حرام جايه اشتغل عشان محتاجه فلوس اخرج بيها بابا من السجن
ساره : ما انتي فعلا محتاجه فلوس تخرجيه بيها
مروه : يمتخلفه فتحي مخك معايا ما كنت اشتغلت ف اي حته تانيه انا اه هاخد الفلوس بس بخطتي
ساره : نفسي افهم دماغك
مروه : عمرك ما هتفهمي عارفه لي؟
وتكمل بضحك : عشان انتي غبيه يا ساره
ساره : باايخه
حازم ويبص لساره : بقولك اي يا حلوه
مروه : افندم ؟ في حاجه
حازم بإبتسامه ويوجه كلامو لساره : متيجي نرقص
ساره : لا
حازم : لي بس يقمر
مروه برفع حاجب : انت عايزز اي ما قالت لا
حازم ويبص ل ساره بتشوق : بصراحه انتي عجباني اوي وعايزك متيجي؟
مروه بإنفعال : هو اي الي عجباك يا زبا*له يا حق*ير
وتقلع الهيلز وتضربو على دماغو بيه
حازم بوجع وعدم استيعاب : اااه يبت المجنونه
ساره بذهول وتتنح ليها
مروه بزعيق : ياله امشي مستنياااه يقومم
__________________________________
زينه بصدمه : ايييي
زهره : انا مقدرتش اخبي عليكي حاجه زي دي يا زينه
زينه بزعل : حاجه زي دي مينفعش تتخبي اصلا هو اي ددده ولي بتعمل كددده اي الطمع ددده انا مشوفتش كدده بجدد
زهره : بالله عليكي متعرفيش حد كوثر هانم شكلها شكت فيا ان سمعت الكلام ده
زينه : لا لا متقلقيش
زهره : طيب انا لازم اخرج من اوضتك دلوقتي عشان محدش يشك فيا و العشا جهز اساعدك تخرجي
زينه : لا مش جعانه
زهره : لا يا زينه كده هيشكو ان قولتك حاجه
زينه : خلاص خلاص هخرج
_:.
بهاء : اتأخرت لي يا ادم
ادم : كنت بتأكد ان مفيش حد في الشركه
بهاء : طيب يا ابني
ادم : اومال فين ماما وسام
بهاء : زهره راحت تندهلهم
ويكمل بإستغراب : بس غريبه يعني مسألتش على زينه خير في حاجه
ادم : لا مفيش هو بس الشغل منسيني شويه حاجات
بهاء : و زينه شويه حاجات يا ابني؟؟ في اي مالكو في حاجه غلط انتو زعلانين من بعض
وتقاطعهم
زينه بإبتسامه : اي الكلام الي انت بتقولو ده يا جدو ادم ميقدرش يزعلني ولو بكلمه مش كده يا ادم ؟؟
ادم ويبادلها الابتسامه : ايوا
كوثر : اي يا ادم يا حبيبي كل ده ،، انا عارفه انك بتحب الشغل يا حبيبي بس مش كده
ادم : مش هتأخر تاني
سام بضحك : ياريت عشان امك كانت شويه وهتنزل تدور عليك
زينه : ادم انا كنت عايزه اطلب منك طلب
ادم : اي هو
زينه بإبتسامه : هو انا مش مراتك حبيبتك !! انا عايزاك تكتبلي الشركه بإسمي اظن دي أقل حاجه ممكن ادم الدنزاوي يعملها لمراتو الي بيحبها صح ولا اي
سام بإنفعال : نعم؟؟؟؟ هو اي الي يكتبلك الشركه بإسمك
بهاء بتحذير : ساميه
سام بضيق خلق : هوف انت مش سامع يا جدو
بهاء : مراتو وهي حره
كوثر وتبصلها بصدمه وذهول
زينه بإبتسامه : اي متغلاش عليا صح
ادم بعدم استيعاب ويبتسم بتوتر : ممم يعني ها احم اكيد متغلاش عليكي
زينه بإبتسامه : يعني هتكتبها بإسمي يا حبيبي
ادم ويهزا راسو بمعنى اه
بهاء بإبتسامه : مش قولتلك يا زينه ان ادم احن مني بكتير
سام بإستيعاب وعدم تصديق وتكلم نفسها : اي الي بيحصل ده
ادم ويبص لسام بعدم فهم
وبعد نص ساعه ويخلص العشا
ادم بزعيق : انتي اي الي عملتيه ددده انتي غبيه ازاااي تطلبي مني حاجه زي دي انتي بتحرجيني يعني قدام جدو
زينه بتمثيل الزعل : اي ده يا ادم يعني عايز الناس تقول اي عليك مش عامل فرح لمراتك وكمان مستكتر عليها انك تكتبلها الشركه بإسمها الي هي بالنسبه ل ادم الدنزاوي ولا حاجه !!
ادم : محدش يعرف ان احنا متجوزين
زينه بإبتسامه خبث : مفتكرش
ادم بعدم فهم : قصدك اي
زينه : احم طلع موبايلك وافتح الداتا
ادم بيعمل كده فعلا
ادم بصدمه : ايي دده
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على : ( رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة الفصل الثالث والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجت جميلة ولكن معاقة )