رواية ليتني لم أذهب الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الجزء السادس والعشرون 26 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب البارت السادس والعشرون 26 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الفصل السادس والعشرون 26 بقلم رحمة العواني


مر الوقت وجه الصبح وبداء يفتح عينه لقي نفسهم ع نفس الحاله من امبارح وهي نايمه جنبه في الاول استغرب الوضع وواحدة واحدة افتكر الي حصل وبصلها وحسس ع شعرها بحب وابتسم 
فارس بحب.........شكرا انك كنتي موجوده هنا امبارح ومسبتنيش 
ايلين كانت سامعه كل حاجه وكانت مبسوطه جدا من جوها بس موضحتش خالص انها صاحيه 
فارس مال ع رسها وبسها بحب بس اول ما افتكر الي حصل ملامحه اتغيرت وشال ايده ودخل الحمام وهو متعصب 
اول ما حست انه مش موجود فتحت عنيها وبدات دموعها تنزل بحسره ع ثقتها ف الشخص الغلط 
وخد شاور وطلع لقها قاعدة ع الارض وفي اثر عياط ع وشها وعنيها 
فارس..........مطلعتيش امبارح ليه زي ما طلبت منك 
ايلين بصتله بالم ومردتش 
فارس بصلها بتنهيده ووقف قدام المرايه يسرح شعره وهي دخلت الحمام وجهزت نفسها وسرحت شعرها وطلعه الاتنين يفطره وكل واحد فيهم حاسس احساس غريب ناحيه التاني قعده ع السفره واول ما فارس لمح ابو قاعد معاهم اتعصب وكان هيقوم بس هي مسكت ايديه وبدات تهدي بنظرتها 
سالم بستفزاز.........هو مش المفروض ف حاجه اسمها صباح الخير 
بصله فارس بعصبيه 
سالم........انت بتبصلي كده ليه انت ناسي ان ابوك ولا ايه 
فارس بسخريه..........وكنت ونعم الاب بصراحه واحد زيك ساب ولاده ورماهم علشان واحدة تانيه يبقى ميستاهلش يكون اب اصلا 
سالم بعصبيه...........انت بتحاسبني علشان حاولت امن مستقبلك انت واختك 
لينا بعصبيه..........مين قالك اننا كنا محتاحين منك تأمن مستقبلنا اصلا احنا كنا محتاجيب بس حنان الاب مش اكتر ولا انت جي بعد السينين دي كلها وتعمل علينا اب من جديد 
سالم رفع ايده علي لينا علشان يضربها مسك ايده فارس بغل.........حزارى تفكر تمد ايدك عليها مره تانيه ولو اتكررت هنسي انك سالم وهوريك بقي ازاي بتعامل مع المجرمين اللي زيك 
مسكه سالم وكان هيضربه بس وقفت ايلين ف النص وبعدته عنه 
فارس بعصبيه..........ابعدي انتي سبي يعمل اللي هو عايزه علشان هيكون اخر يوم لي هنا اصل تجار المخدرات مكانهم مش برا السجن ولا ايه يا دانيال 
اتخض سالم من كلام ابنه ومعرفت هويته المزيفه 
سالم بصدمه.........انت بتقول ايه 
فارس بضحكه مزيفه.........بقول الحقيقه ولا ايه يا سالم بيه ولا تحب اقولك يا دانيال 
سالم........انت عرفت منين 
فارس بص ل ايلين ولينا لقاهم مصدومين ولينا دموعها بتنزل 
فارس بهدواء.........ايلين خدي لينا ودخله جوا 
لينا بدموع........ازاي تعمل كده 
مسكتها ايلين ودخله ع جوه 
فارس.......... انت طلعت اسواء واحد انا شوفته ف حياتي لولا انك ابويا كان زماني دفنتك بالحيا 
سالم بعصبيه.......... انت اتجننت 
فارس بعصبيه مطلقه.........انت خلتني ظلمت اكتر صالحب انا حبيته خلتني جيت عليه بسببك وكان هيموت بسبب عميلك 
سالم بصدمه.........انت عرفت منين 
فارس بسخريه.........ده كل اللي همك 
سالم بتوتر..........انا معملتش حاجه 
فارس بعصبيه..........يعني عايز تقولي انك محرتش البنت دي عليا علشان احبها وتدخل بيني وبين يزن وتوقع بنا وكمان تخلي يشرب كل الكميه دي وتخده البيت عنها ع اساس انه خاني معها 
سالم........انا معملتش حاجه 
فارس.......البت اعترفت بكل حاجه لما اختلفت انت. هي ع موضوع الفلوس اللي كانت محتجاها وانت رفضت تدهالها وجتلي وقالتلي ع كل حاجه 
سالم بعصبية......... ايوه انا اللي عملت كده وانا اللي كنت عايز ابعده عنك علشان هو مش زيك ولا مستواك ده واحد مستهتر ومدلع 
فارس بعصبيه.........مستويا والمكانه اللي انا فيها دلوقت انا اللي عملتها لوحدي انت ملكش فضل عليا وليا الحق اصاحب اللي انا عايزه ملكش في 
سالم........لا ملكش حق انا ابوك وانا اللي اقرر ومحدش غيري يقرر حياتك انت واختك 
فارس بعصبيه........انت اناني كل ده علشان تتحكم فينا ويريتك جي تشوفنا بعد السنين دي كلها لا انت جي تهوب المخدرات والالماس اللي معاك هنا في المانيا 
سالم بعصبيه...........ايوه جي اهرب المخدرات والالماس اللي معايا 
فارس.........طول عمري عارف انك متستهلش بس مستحيل كنت اتخيل انك تكون صاحب اقوي تشكيل عصابي كنا بندور عليه جوه وبرا البلد بس انت سهلت عليا المهمه 
ثواني وخبط البوليس وقبضه ع سالم 
سالم.........بتبلغ ع ابوك يا واطي 
فارس بسخريه..........انت تستاهل اكتر من كده 
عدي كام يوم ويزن ع نفس الحاله مش بيخرج من البيت ومكتئب وعلي طول بيشرب 
رن الجرس راح يزن يفتح بتعب فجأه لقي 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والعشرون اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب الفصل السابع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-