رواية ليتني لم أذهب الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الجزء الثامن والعشرون 28 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب البارت الثامن والعشرون 28 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم رحمة العواني

وفجأه دخل وراه يزن واول ما دخل البيت هي اتخضت وبعدت عنه واستخبت ورا فارس
فارس بحب........ممكن متخافيش
يزن.......انا جي اعتزلك لان عارف بسبب اللي حصل ده نفسيتك ادمرت وانا اسف مكنتش ف واعي
ايلين بصت ل فارس بستغراب
فارس قعدها وقعد جنبها.........مفيش حاجه حصلت اليوم ده يا ايلين
يزن.........انا افتكرت كل حاجه ف اليوم ده وكلمت فارس علشان اقوله بس هو مكنش مصدقني ف الاول
فلاش
رن يزن ع فارس بعد ما لينا مشيت مردش فارس رن يزن كام مره تاني هنا رد فارس
فارس بعصبيه........عايز ايه
يزن.........عايز اقولك حاجه مهمه تخص ايلين
فارس بعصبيه....... متجبش سرتها ع لسانك ده انت فاهم
يزن بهدوء......طيب تعالي واسمعني الاول وبعد كده اعمل اللي انت عايزه
فارس قفل ونزل فعلا علشان يشوف يزن راح ليزن البيت وخبط اول ما دخل لقي الدنيا متكركبه وكل حاجه مش ف مكنها والشقه مقفوله وكان مفيش حد ساكن فيها
فارس.......عايز ايه
يزن......اقعد
فارس بنفعال........... انا مش جي اقعد
يزن.......ممكن تهدي وتسمع يا فارس
فارس بنفذ صبر.........اديني قعدت اتفضل قول
يزن........انا مجنش جمب ايلين ولا لمستها
فارس بعدم تصديق وصدمه ........ كداب
يزن........صدقني يا فارس هي جريت واتخبطت قبل ما اوصلها وانا فقدت الوعي بعدها وكل اللي انت شوفه عليها ده من علشان كانت بتحمي نفسها مش اكتر
فارس بصدمه........ازاي
يزن.........مش انت عارف ان عندي كاميرات هنا ف البيت من ساعه اخر ما اتسرق ثواني
قام يزن ووراله الكاميرات وفارس كان بيشوف اللي بيحصل بصدمه وكان بيتوجع لكل وجع اتعرضتله
يزن بعد ما خلص........صدقت
فارس..... يعني هي..
يزن........الحمد لله ان محصلش حاجه لان مكنتش هسامح نفسي لو حصل كده
فارس هدي اكتر وحس بتعاطف ناحيه يزن وحس براحه وفرحه مكنش عارف سببها...... بلاش تشرب تاني المره دي عدت ياعالم المره الجيه يحصل ايه
يزن بحزن........ ان شاء الله
سكته شويه وكمل يزن....... مش ناوي تنسي اللي فات يا صاحبي وتسامحني
فارس بالم.........انت كنت مظلوم ف كل اللي حصل بس انا مقدرتش اواجهك لان اللي ظلمك يا صاحبي يبقي من لحمي ودمي
يزن بصدمه...... مش فاهم
فارس حكاله كل اللي حصل
يزن بصدمه....... معقوله ابوك يعمل كده
فارس بتعب.........للاسف اه بس ليه يا يزن مقولتليش انك بتكلمها وانكم كنته تعرفه بعض
يزن.......والله يا فارس كنت هقولك بس خفت تزعل او تضايق وعلشان كده حاولت اقلل كلام معاها بس للاسف مكنتش بعرف بسببها
فارس بابتسامه.........خلاص اللي حصل حصل
يزن ربت ع كتفه.........حقك عليا يا فارس
حضنه فارس.........انت اخويا ياض قبل ما تكون صاحبي بس للاسف الموقف اللي اتحطينه في كان اكبر مننا احنا الاتنين
يزن بابتسامه.........الحمد لله انها عدت وان مخسرتكش
فارس.......الحمد لله
يزن بتنهيده.........ليه اتجوزت ايلين وانا عارف انك محبتهاش زي ما قولتلي
فارس بالم........اتجوزتها علشان احميها واعوضها ع اللي حصلها بسببي وموت ابنهت البنت دي فكرتني بنفسي اوي يا يزن اتظلمت ف كل حاجه حتي من اهلها وكنت عايز بس اعوضها بجزاء صغير وهو ان احميها ومكنتش واثق انك هتقدر تعمل كده لان انا عارف انك متهور وهضيع الدنيا وهضيعها معاك
اتنهد يزن بتعب........طيب خليني اروح اعتزرلها
فارس.......طيب تعالي معايا
باك
يزن وجينا ع هنا
ايلين فضلت تبصلهم بصدمه هما الاتنين
وبدات تعيط من الفرحه ان محصلش كده
فارس برفق.........ايلين بلاش عياط
يزن بحزن ع حالتها.........حقك عليا ان وصلتك للحاله دي
انهارت اكتر وودموعها زادت
خرجت لينا وشافتهم كده........ في ايه
يزن بحزن وبص ل لينا ..... همشي انا يا فارس
بصتله لينا بعتاب والم وراحت نشوف ايلين
فارس راح يوصل يزن للباب
يزن......... متسبهاش لوحدها يا فارس
فارس........متقلقش عليها
يزن........هبقي اعدي اطمن عليها وقت تاني
ومشي يزن
لينا هي وايلين
لينا قربت منها وصعبت عليها.........مالك في ايه
انهارت ايلين اكتر لينا خدتها ف حضنها.........خلاص متعيطيش اهدي
فارس دخل لقها كده شلها ودخل الاوضه وحطها ع السرير
فارس بضحك........هو انتي نكد يا بنتي تفرحي تعيطي تزعل تعيطي
ابتسمت ايلين ومسحت دموعها وتكلمت بتعب
ايلين........انا كده لو عجبك
فارس بصدمه...... انتي اتكلمتي ولا انا بحلم
ايلين بابتسامه.........لا مبتحلمش
فارس بفرحه وحضنها......... اخيرا اتكلمتي
ايلين بفرحه.......بجد انا مبسوطه جدا ان مفيش حاجه حصلت
فارس........وانا كمان والله يا ايلين
ايلين بحزن........انا كده ظلمته يا فارس وعلشان كده انا مش حبه نكمل
فارس ملامحه اتغيرت واتحولت مكان الفرحه لالم وحزن........اللي يريحك هعمله
ايلين بحزن مش عارفه سببه.......خلينا نطلق دلوقت
فارس باصرار........لا لما اطمن الاول ان محدش فيهم هيإذيكي
ايلين........متخافش هما اكيد بعده
فارس باصرار......... مضمنش يا ايلين
ايلين باصرار اكتر.........فارس انا مش عايزاك وعايزه اطلق
فارس بشك.........علشان يزن
ايلين.......لا بس انا مش بحبك ولا عيزاك ويزن بالنسبالي بقي صفحه مقفوله مع ان حسه ان ظلمته هبعد عن الكل وعنكم
فارس بعصبيه........هو انتي كل ما تقبلك مشكله تبعدي عن الكل ايه متعلمتيش تواجهي ابدا
ايلين باصرار.........للاسف متعودتش اعمل كده وياريت تطلقني يا فارس
فارس بجمود......انسي يا ايلين
ايلين بعصبيه.......يعني ايه ان شاء الله
فارس وهو بيقرب منها.....يعني انتي ليا ومش هطلقك غير لما اطمن عليكي
ايلين بتوتر.......هطلق
فارس قرب اكتر........ تؤتؤ
ايلين بتوتو اكتر........ابعد
فارس...... تؤتؤ
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع والعشرون اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب الفصل التاسع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-