رواية ليتني احببتك اكثر الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة السادسة 6 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر البارت السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

اي ده ي جمال  
جمال بتوتر  " والله ي باشا احنا و رجالة نفذنا تعليماتك بس هو ال معندوش قوة تحمل
يوسف بغضب "  دي كلها أعذار **  
جمال " اهو الحصل بقى 
يوسف بضيق  "  بص ي جمال هو دلوقتي مش معروف هيفوق امتى ف تفتح عيونك دي عشرة على عشرة تمام 
هز جمال راسه بنعم فاكمل يوسف تقف هنا ليل نهار فاق تبعت ورايا ولوقتها ممنوع اي حد يدخل عنده غيري انا مفهوم 
جمال " تحت امرك يوسف بيه
تحرك من امام غرفة مراد بضيق وهو يذهب الي مكتبه لكنه اصطدم بها وماكادت تقع حتى امسها بسرعة واحتل خصرها  بقوة 
يوسف بضيق  " مش تحاسبي 
نور بخجل. " والله كنت مستعجلة باعتين ورايا في قسم الطوراي
يوسف بغضب " في المستشفى دي في ألف غيرك مفيش داعي تشتغلي كل حاجة لوحدك كفاية المرضى ال عندنا مش هننشغل بيكي كمان 
نور بغضب "  ده شغلي وانا مبسوطة بيه وانا لازم اشتغل بجد عشان اثبت اني احسن دكتورة وده حلمي فلوسمحت سيبني عايزة الحق المريض 
استدرك نفسه انه كان يحضنها كل هذا الوقت فابعدها عنه 
نور " عن اذنك دكتور  
وغادرت وهو ينظر في اثرها بتنهيدة وتعب متى سوف تفهم قلقه عليها و اهتمامه بها و حبه الخفي الذي يظهر في عينه للعلن
نظر حوله وجد جميع من في الممر ينظر له نظر لهم بغضب فالتفت جميعهم لعملهم مرتعبين من مديرهم
كان الطبيب يقيس ضغط ياسين وهو ينظر لتلك التى تجلس بجانبه والقلق بادي على وجهها  وذالك ينظر له بغضب والغيرة تنهش في قلبه فذالك الطبيب ***  معجب بزوجته الفاتنة 
الطبيب لحور. " الضغط واطي  حضرتك  بلاش ينزل الجيم لفتره ولازمه الراحة التامة لمدة اسبوع 
طرق ياسين بغضب بيده أمام الطبيب لكي ينتبه له أو ينظر له
ياسين بغضب  " حضرتك انا المريض مش هي 
فالاحسن كل كلامك يكون معايا انا 
مبحبش حد غريب يكلم مراتي ي دكتور
تنحنح الطبيب بحرج  " انا بس كنت بشرحلها حالتلك ياسين بيه
ياسين بغضب  " قولتلك انا المريض مش هي 
لو  عايزني اعملك كيس الملاكمة بتاعي كلمها من تاني 
حور بحرج. " ياسين 
ياسين بغضب  " بلا ياسين بلا بتاع ال ** بيتحرش فيكي قدامي 
بص  ي دكتور الغم انت تاخذ نفسك وتأخذ الباب في ايدك احسن  انا حاسس بضغطي ابتداء يعلى بسببك 
استئذن الدكتور وذهب بسرعة ينقذ نفسه من هذا المختل 
حور بغضب  " انت ازاي بتكلمه بالطريقة دي ده دكتور 
ياسين  " يبقى يتصرف على هالاساس
قال دكتور قال ده كان بياكلك بعنيه عايزاني اصقفله ولا اقوله لا برافو عليك كمل تحرش في مراتي 
عضت على شفتيها بحرج فهي أيضا تضايقت من نظرات ذالك الدكتور تنهد ياسين بغضب 
ياسين. " اعملي الحركه دي تاني  وانا ال هاكلك ي حور
اشتعلت بخجل. " أخرس ي قليل الادب انا الغلطان اني كنت قلقانة عليك لا وكمان جيتلك دكتور يفحصك 
ياسين  " كنتي سيبني مرمى احسن بدل ال *** ال جايبهولي 
ده اخره بتاع تكتوك قال دكتور قال 
حور بحرج " بص حقك عليا بس مش ذنبي انه مش كويس
انا بس كنت خايفة عليك والا كنت طردته من اول م دخل 
ياسين  " والله مش باين انك آسفة 
حور  " ااف واعمل اي عشان حضرتك تصدقني يعنى
ياسين بغمزة  " طب قربي كده وانا هقولك 
اخذت المخدة وضربته في وجه " مش بقول قليل ادب 
ضحك ياسين  وهو يتفادى ضرباتها  "  والله ي بنتي انتي الدماغك سافلة انا كان قصدي حاجه تانية خالص 
حور  بحرج  " طب تقصد اي 
ياسين وهو يقترب منها  " قصدي يعنى اعزميني على حاجة أكلها بقالي كتير  من غير أكل يرضيك ي مراتي جوزك يم** وت من الجوع 
عضت على شفايفها بحرج  وهزت راسها بلا 
لا ميرضنيش
ياسين  " طب خرجني ناكل والا هاكلك وانتي عسل بالشكل ده 
يخربيت كده ي ناس
بصتله بخجل شديد وراحت خرجتله هدوم من الخزانة وجهزتله الحمام وساعدته يقوم من السرير وقبل م يقفل الباب
ياسين  " مش هتساعدني في الحمام ذي م انتي عارفة مريض ومحتاج مساعدة ده انا ذي جوزك
وغمز لها  " لا واتفضل استحمى بقى 
قفلت الحمام فقالها وهو جو. " انتي الخسرانة  
غمضت عينها وهي بتبتسم باتساع اول مرة تكتشف الجانب ده من ياسين شخص مرح وقليل الادب 
بعد اسبوعين .......
دخل جمال مكتب يوسف وهو بينهج من الركض
جمال. " مراد فاق ي باشا
ركض وخرج يوسف من المكتب ليروح غرفة مراد ال كانت فاضية لما هو وصل 
يوسف بصدمة  "  مراد فين ي جمال 
جمال بتوتر. " والله ي باشا كان هنا وهو ياداب فاق فعلطول روحت ابعتلك خبر 
يوسف  "  هو  مريض ي جمال فأكيد ملحقش يبعد عن هنا  يلا 
وركض هو و جمال يبحثون عن مراد الذي استيقظ  وفي باله نية الإنتقام 
بعد بحث طال لساعة و أكثر لم يجدوا مراد و يوسف يكاد يجن من الذي يحدث 
دخلت بسيارتها الي الكراج وهي تلعن نفسها لانها تأخرت وماكادت تفتح سياراتها حتى دخل مراد للداخل 
نور  بصدمة. "" اانت بتعمل اي هنا 
اخرج مشرط كان موضوع في غرفته ولوحه بها عند وجهها
مراد بتعب. "  هفهمك بعدين بس الاول هنروح مشوار صغير انا و انتي ي نور الحلوة 
نور بخوف " حاضر بس ابعد الحاجة دي عني انا خايفة اوي 
مراد  "  المفروض متخافيش انتي اخت مراتي ي نور
والمفروض يخاف دلوقتي ابوكي وال*** ياسين وأخوه ال*** يلا نروح من هنا  . اكيد حبيبك هيشم ريحتك ويجي جري 
نور وهي بتسوق و خايفة. " بس هو مش حبيبي 
مراد بسخرية  " وانتي ايش عرفك ي نور انتي لسا صغيرة متعرفيش نوايا الرجالة وبصاتهم 
رن هاتفها حاولت أخذه فسبقها مراد واخذه
مراد بتهديد. "  خليكي في سواقتك احسن م نعمل حا*دثة 
ورد هو على هاتفها وكان والدها سليم .
حبيبتي  نور انتي وصلتي 
مراد. " حبيبتك معايا ي عمي وفي الحفظ والصون 
سليم بقلق. "  مراد  بنتي فين ي مراد
مراد. " متقلقش انا مش باذي أطفال انا مشكلتي معاك ي عمي
سليم. "  ال انت عايزه بس تسيب بنتي في حالها 
مراد  " عايز حور النهارده قبل بكرة والا تودع بنتك الصغيرة ي عمي
سليم بغضب " انت  واعي للبتقول ي مراد
مراد. "  حور مقابل نور و صور حور  والا ي عمي هزعلك
واحسرك على بناتك الاثنين 
واغلق في وجه وهو يبتسم بانتصار ابتلعت نور ريقها بصعوبة وهي تسأله بخوف  "   انت تقصد اي بصور حور ي أبيه 
مراد وهو ينظر لها بقرف " لما تكبري هبقى اقولك ي مزة..
يتبع....
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-