رواية نياط القلب الفصل السادس 6 بقلم حور طه

رواية نياط القلب الحلقة السادسة 6 بقلم حور طه
رواية نياط القلب الجزء السادس 6 بقلم حور طه
رواية نياط القلب البارت السادس 6 بقلم حور طه
رواية نياط القلب الفصل السادس 6 بقلم حور طه

رواية نياط القلب الفصل السادس 6 بقلم حور طه

=حضرتك الاستاذ جواد
=ايوه مين حضرتك؟؟
 =احنا بنكلمك من المستشفى  لقينا رقمك على تليفون  بنت جات لنا في حا,دث عربيه
 جواد بخوف::  وتين  حا,دثه ايه ؟ وتين بخير  اتكلمي من فضلك 
=حضرتك تقدر تشرفنا في المستشفى هدي لحضرتك العنوان
 بجواد ياخذ منها عنوان المستشفى ويسوق باقصى سرعه له  واول ما وصل::  وتين فين ؟؟
ممرضه :::قصدك البنت اللي جت في الح,ادثه 
 جواد:: ايوه هي فين ؟
 الممرضه::  شد حيلك يا استاذ البقاء لله 
 جواد بصد,مه:: انت بتقولي ايه يعني ايه البقاء لله فين وتين؟
الممرضه:: اهدى يا استاذ الاعمار بيد الله& البنت لما 
جات على المستشفى كانت حالتها صعبه جدا وما,تت اول ما وصلت
جواد بانفعال ورافض ان هو يصدق:: اللي انت بتقوليه ده بقول لك فين وتين؟؟ هي ما ما,تتش لو كانت ما,تت كنت حسيت بيها لكن انا لسه حاسس بنفسها
الدكتور ::حضرتك الاستاذ جواد؟
 جواد:: ايوه انا الاستاذ جواد !! فين وتين  الست دي بتقول لي ان هي ما,تت  وتين عايشه صح 
 الدكتور:: اهدى يا استاذ انت بتسال عن وتين جابر طالبه في كليه هندسه صح
 جواد بعص,بيه::  ايوه هي دي  وتين هي فين بقى
الدكتور يوصل الممرضه:: مش لازما تتاكدوا من المعلومات اللي بتاخدوها قبل ما تدوها للناس
 الممرضه:: اسفه يا دكتور هو سال عن البنت اللي كانت في الحادثه وانا قلت له ان هي ما,تت 
 جواب بانفعال ::مش وقت اللي انتم بتتكلموا فيه ده فين وتين
 الدكتور ::احنا اسفين يا استاذ  المر,يضه اللي بتسال عليها في غرفه 57 والحمد لله هي كويسه الجر,ح اللي عندها سطحيه
 جواد يسيبهم ويجري على غرفه 
       💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
تخرج الدكتوره من غرفه العم,ليات
تجري عليها فريال وبيسان وفي صوت واحد:: هاا دكتوره طمنينا ولد ولا بنت
الدكتوره:: بنت
بيسان بفرحه تحضن فريال:: واخيرا بقيت عمتووو
فريال بفرحه :::الحمد لله يا بنتي ان ربنا فكها بالسلامه
بيسان تخرج تليفونها ::هكلم ابيه وافرحه انه بقى عنده اميره
 فريال:: ايوه يا حبيبتي كلميه  وكلمي وتين كمان هتفرح قوي لما تعرف ان نور ولدت وجابت بنوته
بيسان ::وتين هتفرح قوي كانت بتقول لابله نور لو بنت هتسميها وتين
فريال:: طمنيني يا دكتوره نور عامله ايه كويسه
الدكتوره::: البقاء لله مدام نور تعيش انت
بيسان بصد,مه تليفوني يقع منها ::ما,تت ؟؟ابله نور ما,تت انت بتقولي ايه يا دكتوره؟؟
دكتوره ::انا اسفه بس مدام نور حصل لها نز,يف واحنا حاولنا ان احنا نعمل كل اللي نقدر عليه بس للاسف
بيسان بدموع::: لا انت اكيد بتكدبي علينا ابله نور عايشه
فريال تحاول تهدي بيسان:: اهدي يا بنتي الاعمار بيد الله ودي مشيئه ربنا& ربنا يبارك في عمر بنتها
 الدكتوره تديهم الصد,مه الثانيه::  للاسف  البنت كمان ما,تت  كانت نازله ضعيفه 
 فريال بصد,مه::  يعني نور وبنتها  الاثنين ما,توا 
 هنا بيسان لا تتحمل اكثر ويغمى عليها
       💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
 كان يقعد بقربها وتليفونه يرن:: ايوه يا ناديه
ناديه ::انت فين يا جواد لقيت وتين
 جواد وهو يبص لها وهي نايمه::  ايوه يا ناديه لقيتها 
 ناديه  تاخد نفسها ببطء ::الحمد لله طب ادهاني اكلمها
جواد ::مش هينفع تكلميها دلوقتي علشان هي نايمه احنا في المستشفى
ناديه بخوف ::في المستشفى ليه ؟؟هي وتين مالها
جواد باطمئنان:: اهدي واطمني هي كويسه بس اتعرضت لحاد,ثه بسيطه كده والحمد لله هي دلوقتي بخير اطمنت من الدكاتره  ! هبعت لك العنوان
ناديه تركب العربيه:: تمام ابعت لي العنوان وانا جاي لكم حالا
يقفل معاها ويبعت لها العنوان
وبعد مرور الوقت توصل ناديه على المستشفى
 ناديه بخوف ::: في ايه يا جواد ايه اللي حصل لوجين هي كويسه
 جواد :: اهو الحمد لله هي كويسه الدكتور طمني عليها  لما تفوق هتقول لنا ايه اللي حصل 
 ناديه بتردد ::طيب انا هفضل معاها وانت روح لنور علشان ولدت
 الجواد بفرحه::  بجد  نور ولدت  طيب تمام  خليك انت هنا  مع وتين لحد ما تفوق  وانا هروح لهم  سلام 
 ناديه::: مش عارفه هتتحمل الصد,مه دي ازاي يا جواد ربنا يكون في عونك
وتين بفز,ع:: هااااااااااا ؟؟اااااااااااه؟؟؟ااااابعدواااا عني
 ناديه تلتفت عليها بخوف  ::حبيبتي اهدي  انت في المستشفى ما تخافيش
 وتين  وتتذكر اللي حصل  وتدخل في نوبه عياط  
 ناديه تاخدها في حضنها::حبيبتي الحمد لله انت كويسه الحادثه كانت بسيطه اهدي
وتين من وسط دموعها:: يا ريتني م,ت يا ريتني كنت م,ت
ناديه بتعجب :: بعد الشر عليك احكي لي ايه اللي حصل؟
وتين بانهيار:: انا ما اعرفش ازاي وصلت نفسي للحاله دي خلاص حطموني ما بقتش انا
ناديه لا تفهم كلامها:: وتين اهدي وفهميني ايه اللي حصل وايه الكلام اللي انت بتقوليه ده؟؟
وتين تحكي لها كل اللي حصل معاها كانت تسمع لها وهي مصدومه من كل حرف تقوله وانهم قت,لوا الطفله البريئه وحطمو,ها وحطموا مستقبلها كانت دموعها تنزل بحرقه
ناديه بصد,مه:: انت بتقولي ايه يا وتين ؟الك,لب عاصم هو اللي اخذك عنده
وتين بانهيار ::دمرو,ني؟ اقت,ليني يا ابله مو,تيني ؟؟ بابا لو عارف هيق,تلني
ناديه تاخدها في حضنها بحنان:: ما تخافيش يا حبيبتي انا جنبك ومعاكي ومش هسيبك وما حدش هيلمس الشعر منك
وتين ::انا ضعت يا ابله ناديه انا ضعت سرقوا مني طموحي واحلامي سرقوا مني نفسي انا خلاص بقيت كارهه نفسي  ؟؟عايزه امو,ت
 ناديه بدموع::  هم اللي لازم يمو,توا ؟هم اللي لازم يمو,توا
    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
 مروه::انا فهمتهم انها ماتت نتيجه النز,يف اللي حصل لها
=لازما تكتبي تقرير بحاله وفاتها مش عايز اي عك
مروه::انا نفذت كل اللي انت قلت عليه بس الموضوع ده لو اتعرف انا هخسر شغلي
=ما تقلقيش ما حدش هيدور وراكي  !!وارد ان حاجات زي دي تحصل في غرفه العمل,يات
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية نياط القلب الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نياط القلب )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-