رواية طفلة في حياتي الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية طفلة في حياتي الحلقة السادسة 6 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي الجزء السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي البارت السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية طفلة في حياتي الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

فتح عنيه بخضة بص حواليه لقى نفسه في اوضته وفي حضنها
استغرب لانه اخر حاجة كان فاكرها انه هو كان مع نور 
نسي نفسه وهو ببص لها بحب وشوق ....
بأس جبينها ووجهها كله  بحبك ي جنا 
فاقت لقته ببصلها اوي ابتسمت له صباح الخير 
با***سها برقة وهمس صباح الجمال ي جنة قلبي 
اتكسفت بشدة وجاءت تقوم بس مسكها من ايديها ..
جنا سبني اروح قبل م ماما تصحي ي. نوح وتبقى مصيبة 
سوداء على دماغنا ..
نوح بهدوء  سيبك منها دلوقتي انا اخر حاجة فاكرها اني 
كنت مع نور  مين ال جابني هنا 
نزلت دموعها بألم و قلبها يدمى  بقسوة ....
رفع نوح راسها ومسح دموعها برقة  ..  انا قولتلك اني رايح 
لعندها لانها تعبانة والله العظيم مكنتش اعرف انها كانت بتمثل 
انا من بعدها معدتش فاكر حاجة من الحصلت 
فلاش باك 
انا بحبك بحبك اوي ي جنا 
وقلعت قميصه وجاية تقلع  باقي ملابسه لقت ال مسكت يدها
 نور بعدم تصديق  انتي بتعملي هنا اي 
بصت جنا لنوح ال كان بيهلوس بأسمها  .. ولا انتي 
اي ال عملتي في نوح 
نور بتوتر  معملتش  حاجه هو بس نايم 
عز من وراءها  يبقى نصحيه 
ابتلعت نور  ريقها بخوف  ازاي بس هو نايم
عز.  نوح اخويا نومه خفيف  لة كان نايم ذي م قولتي كان فاق من اول فتحت  زرار 
امسكها من شعرها بقسوة  الحركات ال *** دي تعمليها على غيري فاهمة  انتي عملتي في اخويا اي احكي قبل م اطلع بروحك دلوقتي 
نور ببكاء من شدة الألم  هو غايب عن الوعي 
انا أعطيته مخدر عشان ينام سبني ارجوك 
زقها بعيد عنه بغضب اما جنا ركضت الي نوح بخوف وحاولت تفوقه بس مقدرتش
جنا ببكاء. عز. 
عز  بهدوء  هيكون كويس صدقيني 
حمله عز على ضهره بحماية وركضت خلفهم جنا بعد ان 
اخذت اشياءه و جاءت كي تلحق ب عز امسكتها نور 
نور بغل متفكريش انك ربحتي وقدرتي تبعدي نوح عني
نوح ليا وبس وعمره مش هيبقى ملكك 
سحبت جنا يدها بقوة من بين يدي نور وهي تزيل حجابها 
شهقت نور وهي ترى علامات على رقبة جنا 
جنا ببرود  سواء صدقتي او لا. نوح زوجي و حبيبي 
وده دليل انه انا ملكه ذي م هو ملكي ومفيش واحدة تقدر تاخذ 
مني سواء كان انتي او غيرك نوح  بيحبني انا وبس 
وانتي وجودك في حياته مؤقت بس يفوق ويعرف ال كنتي هتعملي فيه هيرميكي برا حياته رمية الكلاب و بكرة تقولي جنا قالت 
بااااااااااااااااااااااااااك 
جنا بدموع  كانت عايزة تفرق بينا ي نوح  كانت 
نوح بغضب  وحياتك لتندم. بس اهدي 
قامت جنا  اهدى ازاي  وفي واحدة مجنونة  خدرت زوجي وكانت عايزة تنام معاه  انت مستوعب ال ذي دي ممكن تعمل اي
نوح وهو بيقرب منها   جنا لو سمحتي 
بعدت  عنه بحدة  انت ال دخلتها حياتنا ي نوح
انت خطبتها  برغم انك متجوز  .. انت ال عملتلها قيمة 
 نوح  بهدوء حقك عليا ي حبيبتي 
حضنها رغم عنها تبكي وتنتهب بصمت...حتى نامت بين يديه 
وضعها في سريره بهدوء...  وابدل ملابسه بسرعة 
وذهب لتلك ال نور  وهو يتوعد لها ... 
كانت تجلس بتوتر مثل المذنب خايفة من عقابها 
دفع الباب بحدة  ودخل الي المنزل  
وقفت تبتلع ريقها من الرعب المتمثل في نوح 
نوح انا 
امسكها من شعرها. انتي اي هاا ي نور انتي اي
انتي مستوعبة ال كنتي هتعملي مش بتخافي الله انتي ولا اي
نور بألم وبكاء  انا آسفة ي نوح غصب عني صدقني انا بحبك
كل ال عملته كان عشان حبي ليك صدقني 
نوح  بغضب اصدقك ازاي بس *** هو ال بيحب حد بيعمل فيه كده .. انتي مش بتحبيني ي نور بلاش تضحك على نفسك
انتي بتحبي فلوسي و منصبي و سمعتي إنما نوح  أشك
نور  انا بحبك والله ي نوح
نوح  متحلفيش لأنك لو حلفتي من هنا للصبح مش هصدقك
فاهمة انتي زباله ي نور زباله. 
زقها بعيد عنه بغضب  بصي ي بنت الناس من دلوقتي و رايح
مش عايز المح خلقت اهلك دي في مكان اكون انا موجود فيه والا هتندمي  وكل ال بينا خلص انتهى فاهمة يعنى اي انتهى 
نور  ببكاء بلاش تعمل فيا كده ي نوح 
انا بحبك صدقني  . انا الوحيدة ال هتقدر تحبك بجد 
مش ذي العيلة ال انت متجوزها 
نوح بغضب كلمة زيادة عنها وانسى انك ست وانزل خبط فيكي ميحلكش مني إلا الرحمن فاتقى شري احسنلك فاهمة 
هزت راسها بنعم واستدار يذهب مع وصول ابوها 
 رأفت  اي ده ي نوح  معقول جاي عشان نحدد معاد كتب كتاب 
نوخ بغضب معدش فيه كتب كتاب خلاص 
خلاص كله  بح  .. مش على اخر الزمن اتجوز على مراتي 
امسكه رأفت. طب فهمني اي الحصل ي نوح  كل حاجة كانت ماشية تمام اي الحصل وخلاك تغير رأيك بس فهمني 
نوح بحدة اسأل بنتك  وسبوني اعيش حياتي  بعيد عنكوا 
قالها وذهب كمن يلاحقه الشياطين نظر رأفت لنور بغضب
رأفت. عملتي اي ي غبية انتي حتى الراجل طفش من بين ايديكي
نور. مراته الغبية جاءت بوظت كل خططي . 
نوح معدتش عايزني ي بابا 
رأفت بصدمة يعنى  كل حاجة خلاص راحت من بين اديا
بصلها بغضب وجابها  من شعرها 
كل منك ي بنت ال *** مقدرتش توقعي الراجل 
مش نافعة لحاجة ي ****  انا خلاص بيتي انخرب وكله بسبب غباءك . 
 ونزل خبط فيها  بغباء  وهي بتصرخ وهو مش معبرها
دخل نوح البيت ومش طايق نفسه 
قابل مراته عمه تافف بضيق  ..  اللهم اجعله خير 
ابتسم في وجه 
روح  كنت عايزه اتكلم معاك في حاجة مهمة اوي 
نوح.  اتفضلي ي مرات عمي 
روح   انت عارف ليه اتجوزت جنا  مش كده 
نوح بضيق عشان عمي مياخذهاش و تبعد عنك .. و يوم م 
تمم اال 20  هطلقها 
روح  . في عريس متقدم لجنا وانا عايزك تطلقها دلوقتي 
نوح ببرود .. حاضر ي عمتي  هطلقها ذي م انتي عايزة ....
يتبع.....
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية طفلة في حياتي الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية طفلة في حياتي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-