رواية طفلة في حياتي الحلقة السابعة 7 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي الجزء السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي البارت السابع 7 بقلم أسيل باسم
رواية طفلة في حياتي الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم |
رواية طفلة في حياتي الفصل السابع 7 بقلم أسيل باسم
تمام ي افندم ..
استريح ي عزالدين
عز بفضول حضرتك طلبتني ي باشا
كنت عايزك في مهمة كده مفيش حد يقدر ينجزها غيرك
ومن غير ولا غلطة دي مهمة مهمة اوي
عز ان شاءالله اكون عند حسن ظنك بيا ي فندم .. اي هي المهمة
رجل الأعمال طارق المنشاوي احنا شاكين انه عنده شغل مخفي مع المافيا الروسية .. وعايزين نتأكد من الشكوك دي
عز. ازاي
عايزك تدخل بيته تراقبه و تكون قريب منه لدرجة انه يقولك على كل أسراره في الشغل .. اتفضل دي كل المعلومات ال هتحتاجها
بص عز جو الملف وبص للواء بضيق
عز. حضرتك انا مش هعمل كده تاني . ارجوك
اللواء باسف للأسف مفيش الا الطريقة دي . وأنا متأكد انك هتنجح من غير اي اضرار انا واثق فيك ي عز
بصله عز بغيظ و خرج برا مكتب اللواء بضيق .....
دخل اوضتها ملقهاش وجاء يخرج بس سمع صوت شهقاتها
من جو أوضة الملابس من بتاعها ابتسم بسخرية عليها وعلى طفولتها ال واضح انها مش هتكبر ابداا
اتسحب براحة و راحلها بهدوء وفتح الباب فجاءءة
هي افتكرته راح وجاءت تفتح بس هو سبقها وفتح الباب بقوة لدرجة اختل توازنها ووقعت بين ايديه
بلعت ريقها بخوف. هو ببص عليها بشغف دموعها نازلة على خدها الأحمر من العياط والكسوف .
حاوط خصرها بحميمة .. بتستخبي من اي ي جنا
جنا بتوتر انا مكنتش مستخبية ولا حاجة
نوح بابتسامة انتي سمعتي كل كلامي مع مرات عمي مش كده
نزلت دموعها بتلقائيا وهزت راسها بلا
مسح دموعها بايده برقة طب و الدموع دي لازمتها اي
زادت في البكاء انا لا يمكن اعيط عشان حد
قربها ليه اكتر أصبحت ملاصق لجسده .. بس انتي دلوقتي
بتعيطي عشاني ..
جنا بدموع انت هطلقني بجد
باسها بعمق ونعومة بعد عنها بصعوبة.. امو..ت ولا اطلقك
جنا. بس انت قولت لماما انك هطلقني .
نوح برقة قولتلك قبل كده انا مش عيل حتى اي حد يمشي كلمته عليا. .. و للصراحة تصرفات مامتك بقت بتضايقني
نكست جنا راسها بخجل و إحراج رفع راسها
نوح بهمس انا مقولتش كده عشان تحسي بالاحراج دي مرات عمي انا و انا هعرف اتعامل معها بس اهم حاجة هو انتي
انتي واثقة فيا مش كده. بتحبني ي جنا
جنا بصدق وهي تهز راسها بنعم بحبك اوي ي نوح
تلمس شفت..يها برقة وقبلها قبلة خفيفة خطف انفاااسهااا
وذهب عقلها طبع قبلة أخرى أقوى من التى قبلها تملك متهم حبهم وبادلته مشاعره بحب
نوح بهمس. .. مش عايز اسمع صوتك ي جنا ....
جنا بهمس ضعيف بلاش ي نوح ماما
نوح وهو يقبلها بعمق سيبك منها وخليكي معااياا ......
ريتال طارق المنشاوي ....
اغمض عينه بعنف وهو يتذكر م فعله بهااا ....
يقبلها بعمق ونعومة ويتلمس جسدها بتملك شديد..
ضعيفة أمامه كالعادة.. ابتعد عنها بصعوبة يحسد عليه
عز بتحذير. اخر مرة اشوفك مع ال ** فاهمة
هزت راسها بنعم و خجل .. حاضر
عز وهو يفتح أزرار قميصها أمسكت يده
ريتال بخجل. . بلاش ي عز
عز بضحك . هو انا شاقطك انتي مراتي ي مدام
ريتال بخجل بس انا حامل ي عز
عز. حامل ازاي يعنى انتي مكنتيش بتاخذي الحبوب ي ريتال
ريتال بخوف. نسيت أخذه مرة . او أثنين مش فاكرة ي عز
بس الحصل خلاص حصل ي عز انا دلوقتي حامل في ابنك
عز بغضب الولد ده لازم ينزل ي ريتال فاهمة
ريتال برعب انت بتقول اي ي عز انزله ازاي بس ده روح
عز بغضب ولسا بتقولي ده روح
متخلنيش اتغابى عليكي ي ريتال الولد ده لازم ينزل
انا قولتلك من الاول خليكي حذرا في موضوع الحبوب دي
متنسيش تاخذي الحبوب دي في وقتها ودلوقتي بسبب غباءك احنا في مصيبة
ريتال بدموع انت ازاي بتقول كده ي عز
ده ابننا وانا مجبتهوش لوحدي .. ولا انت كنت فاكر اننا
طول م في بلد غريب هتتسلى بيا وبعدها ترميني
انا مراتك ي عز
عز بغضب ايوا مراتي ي ريتال بس انا دلوقتي مش هقدر
اتحمل مسئولية طفل انا ي دابني باسس في حياتي
لو عايزانا مع بعض ي ريتال نزلي الولد ده وحالا انتي فاهمة
ريتال وهي بتمسح دموعها مش فاهمة ي عز
كل ال فهمته انك مش بتحبني .. وأنا مش هغضب ربنا واقت..ل ابني باديا كفاية غضب اهلي عليا لما يعرفوا اني ضيعت نفسي مع واحد ذيك
عز بغضب طب خلي ابنك ينفعك ي ريتال انا غاير
ريتال بلهفة استنى ي عز
استدار لها هل يعقل انها غيرت رائيها ...
ريتال طلقني ي عز
عبس بشدة هل يعقل انها تحب ذالك الشي اكثر منه
عز بجمود. انتي طالق ....
قالها وغادر اما هي لم تصدق م سمعته هل تركها في نص الطريق
ماذا ستفعل انهارت تبكي بقهر . على حياتها التى ضاعت
ضاع مستقبلها وضيعت نفسها من أجله تحبه واللعنة على ذالك الحب ....
فاق على صوت أتى من خلفه ....
ممكن تساعدني ارجوك ساعدني انا ...
صمتت عندما رأته هو بذات نفسه بعد كل ذه السنوات ...
توقف العالم كله من حوله تمنى لو يذهب اليها يحضنها. .
همس بشوق. ريتا
افاقت ريتال وهي تبكي . بشدة
استغرب حالتها . في اي. مالك
وماكادت تذهب حتى . امسكها من يدهاا
مالك ي ريتا فيكي اي
ريتال وتكاد يغمى عليها. ابني ي عز ... ابني بيم..وت
ساعدني الحقني ارجوك ابننا ي عز
صدم من حديثها لكنها وقعت بين ذراعيه مغمى عليهااا
لايصدق م تفعله به هذه الدنيا ..
يتبع.....
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية طفلة في حياتي الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية طفلة في حياتي )