رواية حورية حمزه الحلقة الحادية عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه الجزء الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه البارت الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة |
قد يعجبك ايضا
رواية حورية حمزه الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة الصغيرة
نيره دخلت الاوضه بتاعت ساره و اتفجات ان ساره بتشرب سجاير
نيره بصدمه: اي دا ي ساره
ساره خدت نفس ببرود: اي
نيره بصدمه: من ايمتا وانتي بتشربي
ساره رجعت شعرها ل وراا: دي حاجه متخصكيش اصلاا بشرب ولا لا دي حاجه مش بتاعتك
نيره بحزن: حالتك بقت صعبه بجد الحقد ملا قلبك علي الاخر فوقي ي ساره مينفعش كدا
ساره بزعيق: وانتي مااالك اصلاااا امشي من هنا بدل ما بجد مو*تك هيبقا علي ايديي زي ماهم*وت حور
**************
حور بضحك: لا ي جماعه بجد منتجات حلوه اوي و انا سألتهم وعرفت ان المنتجات هتنزل كمان يومين عايزه المنتجات متبقاش موجوده اول ماتنزل كلو يجربها ويقولي رايو بجد منتجات كويسه و كفايه لحد النهارده الڤديو حلو اوي و هنا هنكون وصلنا ل نهايه الڨديو عشان انا طولت اوي صح خلاص خلاص باي ي حلوين اقابلكو ف ڤديو جديد
حور لسه هتقفل افتكرت حاجه
حور بهمس: صحيح ي جماعه افتكرت ان في تريند جديد لازم اعملو استنوني انزلكو التريند و رد فعل حمزه باي ي حبايبي
حور قفلت الكاميرا و اخدت نفسها
حمزه: هنروح البلد ولا هنقعد هنا
حور: مينفعش نقعد هنا عشان مي متزعلش و عشان ساره و نيره موجودين هناك
حمزه: خلاص ماشي هرن علي ماجد اشوفو فين
حمزه رن علي ماجد
حمزه بهدوء: ايوا ي ماجد..... انتا فين..... طب احنا طالعين اهو.... ايوا هنروح البلد... يلا سلام
***************
ساره بتفكير: هعمل فيها اي هعمل فيها اي فكري ي ساره فكري ايوا هيا دي
ساره مسكت فونها ورنت علي حد
ساره:الو.... ايوا في حاجه محتجاك فيها..... تتنفذ الليله... هتق**تل.... تنفذ و الفلوس تبقا عندك.... سلام
ساره بثقه: المرادي مش هتطلع منها عايشه
و طلعت سجاره
**************
حور و حمزه ركبو و حور من كتر التعب نامت
ماجد: شكلها تعبت
حمزه بصلها و ابتسم: اكيد كانت مخطوفه وبعد الخطف جت القاهره عشان تصور لازم تتعب
ماجد: عندك حق
حمزه: طب امشي يلا عشان نلحق نوصل بدري
****************
ساره: ها هتنفز ايمتا..... بكره مش عايزه تاخير اكتر من كدا.... سلام
ساره بحقد: مهوا انا مش هسيبك تتهني ي حور و حمزه هيبقا ليااا... بس كدا جاتلي فكره
************
ماجد: احنا وصلنا صحي حور
حمزه اخد نفس عميق وبصلها: لا عشان هيا تعبت النهارده هشيلها واطلعها احسن
ماجد بهزار: لا ربنا يعينك بقاا حمزه ضحك ونزل شال حور
حمزه بضحك: ماهي خفيفه اهي بتخوفني ليه يبني
ماجد ضحك عليه و حمزه دخل
ماجد فنفسو: هتحبها ي حمزه مع الوقت هتحبها ومش هترضا تطلقها و اعتقد خلاص انك قربت تقع
***********
حمزه كان داخل و شايل حور و ساره شافتهم
ساره فنفسها: لا مش هستنا انا هنفز الخطه الي فكرت فيها دلوقتي
ساره نزلت راحت ل صفيه وقالتلها تجهزلها كوبايتين عصير
صفيه جهزتهم
صفيه: اوديهم فين ي هانم
ساره بشرود: لا روحي انتي وانا هخدهم واطلع
صفيه مشيت و ساره طلعت نقط و حطتها ف الكوبايه وطلعت علي اوضه حمزه و حور
ساره خبطت الباب و حمزه فتح
حمزه بستغراب: في حاجه ي ساره
ساره بابتسامه: ممكن تيجي نقعد ف الجنينه شويه و نشرب عصير
حمزه رفع حاجبو: دلوقتي
ساره بتردد: لو مش عايز تمام براحتك
ولسه هتمشي حمزه وقفها
حمزه: شويه وهطلع تاني عشان تعبان
ساره: تمام مافيش مشكله
حمزه: تمام انزلي وانا هغير هدومي و هاجي
ساره نزلت و حمزه قفل الباب ولسه هيروح يطلع هدوم الباب خبط تاني
حمزه: في اي
نيره بتوتر: متنزلش ي حمزه
حمزه بستغراب: ليه
نيره بتردد: ساره حاطه حاجه ف العصير وناويه علي شر وو....
يتبع......
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية حورية حمزه الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حورية حمزه )
ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.