رواية حورية حمزه الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حورية حمزه الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه الجزء الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه البارت الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية حورية حمزه الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية حورية حمزه الفصل الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة الصغيرة

حمزه بص ل ساره: انتي اتكشفتي خلاص 
ساره بتوتر: ه هوا في اي 
حمزه ببرود: هتعملي مش فاهمه حاجه 
ساره: لا بجد هوا في اي 
ساره بتبص لقيت نيره واقفه جمب ماجد 
ساره وهيا بتضغط علي ايدها بعصبيه: هوا انتيي ي زبا**له الي اتكلمتي 
ساره جريت علي نيره عشان تضربها و ماجد منعها و شد نيره من ايدها وخلاها ورا ضهرو 
ماجد بعصبيه: متحاوليش تعملي فيها حاجه عشان ساعتها مش هسمي عليكي 
ساره رجعت ورا بخوف: هوا خلاص كل حاجه انتهت لااااا اناا مش كدااا انا مش وحشه زي مانتو مفكرين ا انا كويسهه والله بس انا حقدت عليها عشان هيا عندها كل حاجه كل حاجه بتعوزها بتجيلها حتي سافرت كملت تعليم بره و بقت بلوجر مشهوره و الناس بتحبهااا و جوزها وقع في حبها لااااااا لا استحاله كل حاجه تخلص علي كدااا 
حمزه بصلها باشفاق: كان نفسي اديكي فرصه بس لا الي حصل ل حور مش قليل خالص هيا نفسها متعرفش الي انتي عملتيه كانت بتحبك اوي بس الظاهر انك كنتي بتحقدي عليها بدل ماتتمنيلها الخير....... بوصي وراكي كدا 
***************
"في اوضه حور"
حور كانت نايمه علي السرير فجاه الباب اتفتح و حد دخل حط حاجه في المحلول و خرج بسرعه 
*************
ساره بضحك: طب قبل ما الشرطه تاخدني روح شوف مراتك الي كلها ربع ساعه وهتموت هههه هتمووت ماهواا انا مش هسيبكو تتهنو انااا بقولك اهو مش هسيبكو تتهنووو وهخرج وهخلي حياتكو جح*يم
حمزه بقلق: مااجد خليك هنااا وسلمها ل الشرطه تعالي معايا ي نيره بسرعه 
حمزه طلع يجري علي اوضه حور 
************
حور كان النبض بتاعها بيقل حمزه فتح الباب بسرعه ودخل 
حمزه بزعيق: دكتوووووور دكتوووور بسرعههه مراتي بتمووت 
الدكتور بسرعه: اخرج بره لو سمحت
حمزه بسرعه: ف في حد حطلهاا سم في المحلول 
الدكتور بخضه: طب اي نوع السم بسرعه 
حمزه: مش عارف مش عارف 
*****************
ماجد كان واقف لقي حمزه جاي يجري عليه 
ماجد بستغراب: في اي ي حمزه 
حمزه بسرعه: فييين سااره 
ماجد: الشرطه خدتهاا 
حمزه بزعيق: حور هتموت
حمزه طلع يجري عشان يلحقهم لاقاهم بيدخلو ساره العربيه 
حمزه بسرعه: لو سمحت عايز اسأل ساره علي حاجه  
الظابط اذنلو و حمزه راح يسالها 
حمزه: نوع السم الي حطيتيه اي 
ساره بستفزاز: مش هقولك فكرك هتخليني انقزها 
حمزه: اعملي حاجه واحده كويسه فحياتك و صدقيني هساعدك تخرجي بس تخرجي وتبقي احسن من الأول 
ساره استسلمت و قالتلو علي نوع السم حمزه اتصل علي ماجد و قالو نوع السم عشان يقول ل الدكتور  وقفل مع ماجد و دخل عشان يشوف عملو اي 
*************
ماجد: خير يدكتور هيا عامله اي دلوقتي 
الدكتور: كويس ان كان المضاض بتاع السم هنا ي كدا مكناش هنلحقها 
ماجد: الحمد الله... طب هيا كويسه 
الدكتور بتنهيده: ايوا الحمد الله كويسه هيا بترتاح دلوقتي ولو حد هيدخلها يبقا شخص واحد بس 
ماجد بهدوء: تمام شكرا ي دكتور تعبنا حضرتك معانا 
الدكتور مشي و بعد شويه حمزه جه
حمزه بخوف: حور كويسه 
ماجد  بإبتسامه: ايوا كويسه ادخل شوفها 
حمزه دخل و ماجد قعد بره مع نيره 
نيره بتردد: هوا انا ممكن ارجع القاهره عادي لو مش حابين اني اقعد معاكو 
ماجد بابتسامه: لا عادي مافيش مشكله اني محتاجك اقصد حور محتجاكي وانتي كويسه وهيا بتحبك 
نيره بابتسامة متوتره: بس ان... 
ماجد قاطع كلامها: ششش خلاص قولتلك مش هتمشي انتي هتعيشي معانا و بصراحه كدا انا 
نيره بستغراب: انتا اي
ماجد بتوتر: ا انا بحبكك ووو......
يتبع......
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : ( رواية حورية حمزه الفصل الخامس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حورية حمزه )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-