رواية حكاية حور الحلقة الرابعة 4 بقلم روان عبدالله
رواية حكاية حور الجزء الرابع 4 بقلم روان عبدالله
رواية حكاية حور البارت الرابع 4 بقلم روان عبدالله
رواية حكاية حور الفصل الرابع 4 بقلم روان عبدالله |
رواية حكاية حور الفصل الرابع 4 بقلم روان عبدالله
حازم بصراخ... حد يطلب الاسعاف بسرعه
بعد مده في المستشفى بدأت حور تفوق بتعب
حور.. أي اللي حصل
حازم.. انتي في المستشفى وانا مستني حضرتك تفوقي بقالي اكتر من تلت ساعات
حور.. مستنيني افوق ليه
حازم ببتسامه... علشان هحبس*ك
انتفضت حور بسرعه وبصتله بخوف
حور ببكاء... هتحبسني ليه دا حتي عبدالسلام مبلغش عني
حازم مفهمش قصدها بس حب يعرف الموضوع
حازم.. لا بلغ عنك وكمان هتتحبسي
حور ببكاء.. الو*سخ هو اللي كان هيعتد*ي عليا انا بس دفعت عن نفسي
بدأت تبكي بقوه وهي بتفتكر كل حاجه عملتها عمتها فيها وحازم مصدوم من اللي قالته
حازم... واي اللي وداكي الكباريه
حور ببكاء... بعد ما ضر*بت عبدالسلام وهربت قابلتها عندك عمتي سماح هي ريم اللي انت كنت بتدور عليها
حازم بغضب.. انتي اتجننتي انتي بتقولي اي
حور... والله ما بكذب عليك وكمان عندي ميت دليل يثبت كلامي معرفش هي بتلعب عليك ليه بس هيا والله العظيم
حازم.. مدام هي انتي هربتي ليه من الشقه
حور. مهربتش الراجل اللي عامل ابوها هو اللي دخلني الاوضه وهي اللي بعتتني الكباريه علشان تاخد من ورايا فلوس
حازم.. واي اللي يثبت كلامك
حور بقوه.. اتصل بيها دلوقتي قولها انك عرفت مكاني وقولها تسبقك لهناك وخليها تيجي هنا واسمع اللي هيحصل بينا
حازم بتفكير.. قسما بالله لو طلعتي بتكدبي عليا
حور بمقاطه.. هتشوف بعينك
اتصل بريم فعلا قالها انه عنده حاجه مهمه وان حور في المستشفى وخليها تسبقه علي هناك
بعد مده فتحت الباب بقوه علشان تشوفها نايمه في المستشفى
سماح... اهلا اهلا بالغالية
حور بصدمه مزيفه.... عمتي سماح
اقتربت منها ومس*كتها من شعر*ها
سماح بغل... فكراني مش هعرف اجيبك يابت الشوارع انتي دي تاني مره تهربي مني واجيبك يعني المفروض تعرفي ان نهايتك دايما هتكون عند سماح
في اوضه تانيه كان بيسمع ويشوف كل حاجه بصدمه مش مصدق ان ريم حبيبته وخطيبته تعمل كده
حور... طب سبيني وانا والله ما هقول حاجه لحازم حبيبك
ضحكت سماح ضحكه خليعه زي اخلاقها كده
سماح.. تقولي لمين ياعنيا تهد*يدك ده بليه واشربي ميته انتي لو فكرتي تفتحي بوقك هتكون اخر*تك علي ايدي وحازم ده لعبه في ايدي يعني مش هيصدق كلام وحده زيك
بصت حور للكاميرا في الاوضه بمعني اني قولتلك
عند حازم كان مضايق لابعد الحدود ازاي قدرت تخدعه ازاي قدرت تخليه يتعلق بيها
مسك التليفون واتصل عليها
حازم... الو ياحبيبتي انا جاي انا وفرقه علشان نقبض عليها اطلعي من عندك بسرعه
اغلق الخط بسرعه مش طايق يسمع صوتها
سماح بضحك... لا لا ياحرام انتي عارفه اني دلوقتي ماشيه والحلو كمان انتي مش هخدك معايا يعني اتبسطي
بصتلها حور بعدم فهم
سماح.. اصل البوليس جاي يقبض عليكي ياسكر
قالت كلامها وخرجت بسرعه
قعدت حور تبكي وهي مفكره حازم خلاص هيحبسها
فتح الباب ودخل بكل غضب
حازم.. وقسما بالله ماهر*حمها
حور بخوف.. انتي هتحبسني
بصلها كده بطرف عينه وقال... انتي عاوزه تتحبسي
حور.. لا لا انا اعمل اي حاجه الا اني اتحبس
حازم.. اي حاجه اي حاجه
حور بشك... مش اوي
حازم.. يعني موافقه تتجوزيني مقابل اني مدخلكيش السجن طبعا لانك هتكوني حرم ضابط
حور بصدمه.. اتجوزك
حازم ... والله القرار في ايدك
حور.. بس هتجوزك ليه
حازم... عاوز اعرف مين اللي ورا ريم او سماح دي لاني قبل ما اقابلها علي أساس انها ريم عمري ما كنت اعرفها يعني مفيش عداوه بينا علشان تعمل اكيد حد وراها
حور.. بس هتستفاد اي بجوازنا
حازم.. هستفاد كتير وياريت متسأليش عن حاجه واتفضلي قولي قرارك
حور بتوتر وخوف من السجن اتشجعت وقالت... موافقه
حازم ببتسامه.. الف مبروك ياعروسه
تاني يوم في بيت حازم او بالاصح فيلا امه واخوه من الام
نسرين... وحشتني اوي ياحازم كل دي غيبه دا احنا في نفس المكان الفرق ربع ساعه
حازم بحب.. معلش يأمي مشاغل والله
نسرين.. مش ناوي تقعد معايا هنا
حازم.. انا مرتاح والله في الفيلا التانيه معلش
نسرين.. براحتك ياحبيبي
قاطع كلامهم دخول اخوه
نسرين... تعالي ياحسن سلم علي اخوك
بصله حسن ومردش عليها وطلع علي اوضته
نسرين.. معلش يابني هو الهباب اللي بيشربه والسهر بره هو اللي غيره كده
حازم.. يلا ربنا يصلح حاله
نسرين.. اللهم ما امين
في مكان تاني
نزل من الطياره الخاصه بكل فخامه خلع النظاره واستنشق هواء بلده
فارس.. غيبه مش طويله بس وحشتني
حارسه.. قصدك عليا ياباشا
بصله فارس بقرف
فارس.. لا طبعا
لو الحارس فمه بغير رضا
فارس... وحشتني اللي خطفت قلبي من اول نظره
صمت قليلا ليكون
الغنيمه اللي اختها زمان مني هخدها مضاعفه منك ياحازم
ضحك بصخب ولبس نظارته واتحرك
يا ترا فارس قصده اي بالغنيمه واي اللي حازم مقرر يعمله
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية حكاية حور الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حكاية حور )