رواية القاسي يعشق الفصل الخامس 5 بقلم سمسمة سيد

رواية القاسي يعشق الحلقة الخامسة 5 بقلم سمسمة سيد
رواية القاسي يعشق الجزء الخامس 5 بقلم سمسمة سيد
رواية القاسي يعشق البارت الخامس 5 بقلم سمسمة سيد
رواية القاسي يعشق الفصل الخامس 5 بقلم سمسمة سيد

رواية القاسي يعشق الفصل الخامس 5 بقلم سمسمة سيد

نزلت حور من السياره ودلفت للداخل فشعرت بااحدهم يضع يده علي ذراعها فاالتفتت وانصدمت عندما رأته يقف امامها 
حور بصدمه : انتَ!؟
عز وهو يقف امامها وتظهر علي معالم وجهه الحزن : وحشتيني ياحور 
اقتربت منه واحتضنته بشده : وحشتني اوووي ياعز بس بس ازاي ليث قال انو موتك 
عز بنبره خبيثه : ده كان اتفاق بيني وبينه عشان مياذيكيش ياحبيبتي بس لما عرفت انك حامل ماقدرتش استحمل ابعد عنك اكتر من كدا 
حور بدموع : انا بحبك اووي متبعدش عني تاني ياحبيبي 
عز وهو يبتعد عنها : يلا نمشي من هنا بسرعه قبل ما ليث يوصلنا 
حور : يلا 
اما عن ليث فكان يقف في احدي الاماكن يلعن نفاذ الوقود منه فااتصل بالسائق وطلب منه المجئ علي الفور فاامتثل السائق لرغبته ومرت ربع ساعه وكان السائق في المكان المطلوب .
صعد ليث معه بالسياره واتجهوا نحو الفيلا 
بعد مرور نصف ساعه وصل ليث للفيلا وكان متعباً للغايه فالقي سترته بااهمال علي احدي الكراسي وجلس علي الاخري مسنداً رأسه للخلف متذكراً ذلك الاتفاق اللعين 
 *فلاش باك* 
  وضع يده في جيب بنطاله مردفاً ببرود : 50مليون جنيه مقابل اني ابعد عنها واسيبهالك  ومفضحهاش 
صاح ليث به بغضب : انا عمري ماشوفت في حقارتك ياعز عمري مااتخيلت ان اقرب واحد ليا هو يبقا سبب عذابي 
تحدث عز بنبره خاليه من المشاعر : معلش بقا ياصاحبي للضروره احكام
ليث : ماشي ياعز  هديك اللي انتَ عايزه بس الاول تديني الورقتين العرفي ولو ظهرت مره تانيه صدقني مش هرحمك 
امر ليث احد الحراس بااعطائه دفتر الشيكات 
وقام بكتابه الشيك .
مد عز يده ليأخذ الشيك ولكن ارجع ليث يده للخلف
ليث : الورق 
عز وهو يخرج الورق من جيب بنطاله ويعطيهم إليه : اهو هات الشيك 
التقط ليث الورق واخذ يتفحصه بعنايه ومن ثم مزقه بقوه 
عز وهو يمد يده : الشيك 
اعطي ليث لعز الشيك فاانصرف عز واخذ ليث يتحدث بوجع : ليه ياحور ليه ليه عملتي فيا كدا انا اذيتك في ايه عشان تضحكي عليا وتوهميني بحبك المزيف وكل ده طلع في الاخر اتفاق بينك وبين الحقير ده اهو باعك واتخلي عنك ليه عملتي فيا كدا 
*باك *
افاق ليث علي صوت كريمه المندهش 
كريمه بااستغراب : رجعتوا بسرعه ليه وحور فين 
نظر ليث إليها بعدم استيعاب :مش فاهم مين اللي رجعوا بدري ومالها حور 
كريمه : انت يابني مش قولتيلها انك عاملها مفاجأه خاصه وطلبت من السواق يوصلها للمكان اللي كنت موجود فيه 
وقف ليث بغضب قائلاً : مفاجأة ايه وزفت ايه امي انتي بتهزري انا عربيتي بنزينها خلص وطلبت السواق يجي ياخدني ومكلمتش حور نهائي النهارده 
كريمه بدهشه : يعني ايه حور كانت بتكدب عليا مثلاً 
اخذ ليث يفكر لثواني معدوده ومن ثم التقط هاتفه ومفاتيح احدي السيارات 
عند حور وعز وصلوا لااحدي البيوت المهجوره وماان دلفوا للداخل حتي دفعها عز لتسقط في الارض 
حور بااستغراب : في ايه !
ابتسم عز بغل قائلاً : اخيراً بقيتي بين ايديا تاني يعني مهما عملت فيكي محدش يقدر يلومني لانك جايه بمزاجك 
حور : انت بتتكلم كدا ليه ياعز في ايه مالك!
عز : في اني بكرهك وعمري ماحبيتك في انك اغبي واحده انا شوفتها في حياتي انتي فاكره اني ممكن ابص لواحده زيك اصلاً 
حور بدموع : لاياعز ارجوك متقولش كدا انا بحبك ومستعده اعمل اي حاجه انت عاوزها بس متبعدش عني ومتقولش كدا 
اقترب منها وركلها بقوه في بطنها مردفاً : وانا مبحبكيش بسببك وبسبب ابنك الغبي ده حبيبتي بعدت عني انا هقتلكو انتوا الاتنين 
اخذت تبكي بشده مردفه بشهقات متقطعه ووجع  : انت ليه بتعمل معايا كدا انا عملت فيك ايه!؟ده انا حبيتك يااخي هو ده جزاتي علي حبي ليك 
انحني في مستواها جاذباً اياها من خصلاتها : وانا مبحبكيش انا مبحبش الاغبيه وانتي اغبي واحده انا شوفتها في حياتي انا بكرهك 
وقف وجاء ليركلها في بطنها مره اخري ولكن وجد نفسه يتراجع للخلف بقوه 
حور بصوت ضعيف  : ليث .
كانت كلمتها الاخيره قبل ان تسقط مغشياً عليها...........
يتبع....
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية القاسي يعشق الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية القاسي يعشق )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-