رواية أحببت قدري الفصل العاشر 10 بقلم Ana Oo Oo

رواية أحببت قدري الحلقة العاشرة 10 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري الجزء العاشر 10 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري البارت العاشر 10 بقلم Ana Oo Oo
رواية أحببت قدري الفصل العاشر 10 بقلم Ana Oo Oo

رواية أحببت قدري الفصل العاشر 10 بقلم Ana Oo Oo

رقيه مردتش و امجد خرج بغضب 
الدكتوره : هيا مينفعش تعد لوحدها ممكن تأذي نفسها تاني 
امجد : تمام جهزي ورق الخروج و هنروح 
الدكتوره : هيا لازم ليها رعايا لان هيا ضعيفه جدا
امجد هز راسو و الدكتوره مشت 
امجد كان زعلان جدا علي الي عملو في روقيه 
عند قدر و محمد 
قدر كانت في المطبخ و محمد بره 
محمد كان رايح يشرب سمع قدر 
قدر لنفسها : ودلوقتي يا احلي ناس هنحط المكرونه في الطبق واول اتصال و نقول الوو
محمد رجع ورا بخضه : قدر 
قدر لفت بسرعه : نعم 
محمد : انتي بتكلمي مين 
قدر باحراج : مش بكلم حد بس انا مش بعرف اطبخ غير كده
محمد ابتسم : اممم ماشي 
خرج محمد و قدر كملت بعد شويه محمد شم ريحه شيات دخل بسرعه المطبخ 
محمد : في اي الدخان ده 
قدر بتوتر: مش عارفه انا كنت بعمل مكرونه بالبشاميل و حطتها في الفرن و مش عارفه افتح عليها 
محمد قرب و طلعها من الفرن 
محمد : هي تقريبا اتحمرت كتير 
قدر :اتحمرت اي دي اتحرقت 
محمد : اعمل اي مفيش غيرها 
قدر باحراج  :انا أسفا مكنتش اعرف انها هتتحرق
محمد : اهم حاجه الطعم 
خرجت ورا محمد : ربنا يستر 
حطيت لي في الطبق و حطيت ليا 
محمد :طعمه حلو جدا 
قدر : ها طعمه حلو
محمد : ايوه مالك 
قدر : لا مفيش 
لسه بحط ادوقها 
قدر : هات دي طعمها يقرف 
محمد ضحك : يعني اقول انها وحشا 
قدر : طب متقلقش ونا هقوم اعملك حاجه تانيه 
محمد : لا خليكي انا هنزل اجيب 
قدر : اسفه اني خربت الدنيا 
محمد : يسيتي عادي 
نزل محمد ونا دخلت روقت الدنيا و رميت المكرونه لان طعمها يقرف صراحا
محمد اجا و اكلنا 
عند روقيه و امجد
روحو
امجد : رقيه اتعدلي عشان تكلي
رقيه: مش عايزه 
امجد : رقيه انا مش باخد رايق 
و لسه محصبتكيش علي الي عملتي 
رقيه بدموع: اي هتعمل اي هتضربني ولا هتغت*صبني
ولا اقولك حل تاني اقتلني احسن عشان اريحك
امجد : خلصتي 
عدلني و فضل ياكلني 
رقيه :نا عايزه نام 
امجد :نامي 
قعت اعيط و نمت 
امجد قرب منها: انا اسف يا عمري و باس راسها وخرج 
رقيه كانت عملا نفسها انها نايمه سمعت صوت العربيه بتاعت امجد قامت لبست و اخدت فلوس قليله 
مسحت دموعها ونزلت من غير محد يشوفها راحت عند الجنينه من ورا لاقت حارس واحد بس 
راحت لي عندو 
قدر : روح هتلي الحجات دي و اديتو ورقه 
الحارس : انا اسف يا هانم مش هينفع اتحرك من هنا 
رقيه : انا بأمرك تروح 
الحارس : بس امجد بيه لو اجا و ملقنيش هيقتلني 
رقيه : متقلقش هوا الي قالي 
الحارس : أوامرك يا هانم 
رقيه بعد ما الحارس بعد جريت علي بره و هيا بتعيط جامد فضلت اجري لغايت مخرجت من المنطقه كلها قعت علي الرصيف فضلت اعيط
الحارس وصل ملقاش رقيه دخل جوا 
الحارس : طلعي دول للهانم 
الخادمه:حاضر 
طلعت فوق ملكتش حد دخلت الحمام ملكتش حد نزلت بسرعه و روحت للحراس الي عند البوابه الرئيسيه
الخادمه: الحقو رقيه هانم مش فوق 
الحارس بخوف:راحت فين دوري كويس 
الخادمه:كلم امجد باشا بسرعه
الحارس كلم امجد 
الحارس : امجد بيه ر ر رق
امجد :اخلص 
الحارس : رقيه هانم مش في الفلا 
امجد بجنون: يعني اي مش عندك راحت فين اطلعوا دورو فوق بسرعه 
الحارس حاضر يا بيه 
الحراس طلعو بسرعه يدور علي رقيه 
و امجد كان بيسوق بجنون كان هيعمل حادثه اكتر من مره
امجد وصل ودخل بغضب شديد
امجد بصوت عالي: عايز كل تسجيلات المراقبة 
دخل امجد غرفه المراقبه و شاف كل حاجه 
امجد : عايز الي كان واقف علي البوابه الخلفيه 
ياسر : أوامرك يا باشا 
خرج امجد من غرفه المراقبه بغضب
ياسر جاب الحارس الي كان عند البوابه الخلفيه كان اسمو احمد 
امجد بغضب : انت ازي تمشي و تسيب البوابه اي مشغل شويه حريم 
احمد بغضب : والله يا باشا الهانم الي قالتلي انها محتاجه طلبات ضروري و قالت انك الي بعتها 
امجد قرب منو و مسكو من هدومو : تقوم تخرج و تسيب البوابه و انت عارف انك الي واقف لوحدك 
امجد بغضب قرب منو و فضل يضرب في بغضب طلع كل غلو في (انا بدأت اخاف من الواد امجد 😂) 
امجد بغضب بعد عن أحمد :ياسر 
ياسر : أوامرك 
امجد :اطلع انت و الرجاله بسرعه تقلبو الدنيا علي رقيه هانم 
ياسر : اعتبرو تم 
مشي ياسر و امجد ركب العربيه و فضل يدور عليها لاكن لا حياه لمن تنادي 
امجد اتصل علي محمد 
امجد : حمد رقيه مش في البيت 
محمد : طب انت فين ونا اجيلك 
امجد : بدور عليها ومش لاقيها خايف يكون حسلها حاجه 
محمد : متقلقش انت عملتها حاجه 
امجد : لا ، احنا كنا لسا رجعين من المستشفى
محمد : المستشفى اي الي وداكم 
امجد اتنهد : رقيه حولت تنتحر بس الحمدلله لحقتها 
محمد : انت السبب الي عملتو مش قليل 
امجد : خلاص يا حمد عرفت اني غلط 
محمد : ابعتلي صورتها ونا هبعتها لحد عشان لو حاولت تخرج من البلد 
امجد : تمام 
قفل معا و بعتلو الصوره و محمد بعتها اللظباط 
عند محمد و قدر
محمد : قدر انا نازل متقلقيش شويه و جاي 
قدر : بس ان
محمد :قولي 
قدر : بخاف اقعد لوحدي عادي انزل اعد مع طنط الي طحت 
محمد : لا و بعدين انتي عرفتيها منين 
قدر : وانت مرجعني لما كنا بنشتري الهدوم قبلتها علي السلم و عرفت  و قعت معاها شويه و عرفت انها قعده لوحدنا 
محمد بغضب : متتكررش تاني و نا لما اجي ليا حساب معاكي عشان تعدي مع حد غريب و كمان مش عارفه  و متحوليش تنزلي عشان في حرس تحت 
قدر : حاضر 
خرج محمد و نا قعت خايفه منو و مش عارفه هو هيعمل فيا اي لما يرجع 
خرج محمد و ميعرفش أن في حد بيرقبو 
المجهول : الو هوا لسا نازل من العماره و هيا مش معا 
مريم : طب انت مستني اي اطلع بسرعه 
المجهول: بس في حرس علي باب العماره 
مريم : اطلع و اعمل نفسك من سكان العماره 
المجهول : تمام 
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية أحببت قدري الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببت قدري )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-