رواية صعيدية اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم جنة ناصر

رواية صعيدية اوقعتني في حبها الحلقة الرابعة 4 بقلم جنة ناصر
رواية صعيدية اوقعتني في حبها الجزء الرابع 4 بقلم جنة ناصر
رواية صعيدية اوقعتني في حبها البارت الرابع 4 بقلم جنة ناصر
رواية صعيدية اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم جنة ناصر

رواية صعيدية اوقعتني في حبها الفصل الرابع 4 بقلم جنة ناصر

افكركم بالبارت الى فات وقفنا لحد لما ماهر طلب من
حور انهم يكونوا اصحاب ويبدأو صفحه جديده 
 حور بمرح: ممكن اسالك سؤال
  ماهر: اتفضلي ياستي  
حور: هيا سوزان حببتك.
اتنهد وبصلها بخبث:
- أنا ليه شامم ريحة غيرة فى الموضوع!!!
بصِتلُه بغضب وقالت بسخرية:
- بقاا أنا حور اغير عليك أنتَ!!!!! ليه اتجننت!
لؤى بؤ قة وقال وهو بيقلدها:
- بقاا أنا حور اغير عليك أنتَ!
زعق:
- أوماال لما مُش غيرانة مصدعاني بسوزان ليه وطول الوقت حبيبتك حبيبتك بس فهميني!! 
بربشت بعنيها وقالت ببراءة بقت محببة لقلبه:
- أنا بس بسأل لأني شايفاك سرحان طول الوقت ومبيسرحش بخياله طول الوقت إلا إللي بيحب.
ضحِك وزقها وقال بزهق:
- قومي يابت من هناا علشان أنا زهقت منكِ قومي يلاه.
بصِتلُه بغيظ وقالت بزعل طفولي:
- تصدق أنا اصلًا غلطانه إنى بسأل فيك روح يارب تولعوا أنتوا الإتنين مع بعض
.مر أسبوع كانت علاقتهم بدأت تتحسن بشكل كبير وماهر بدأ يتعود عليها وطول الوقت معاها خروج وفسح وضحِك وهزار ورغم لطفُهم بس فى مواقف كتيرر اووي كانوا فيها عاملين زى القط والفار سواء.
وف يوم ماهر كان قاعد على العشا  
قاطعه  صوت تليفونه  وكان مروان صاحبه
ماهر 
الو يوه يا مروان
مروان 00000 
ماهر 
بتقول ايه انا جاى حالا
حور بخضة اي فى ايه يا ماهر 
ماهر 
المخزن اتحرق ال فيه قطع غيار السيارات ال جبتها من المانيا
ايه ازاى ده حصل
ماهر وهو بيخرج من القصر بسرعه بعدين يا حور بعدين وطلع يجرى بسرعه
فى مكتب ماهر 
ماهر  وهو قاعد على مكتبه وعنيه كله غموض وبيفكر 
اه كويس انها عدت بس هعرف مين ال عملها ونهايته على ايدى 
سوزان بنفس التوتر 
اكيد هتعرفه بس قولى انت امنت على قطع الغيار امتى ده لسه واصله من يومين 
ماهر 
اه طبعا ودي حاجه تفوتني 
وهيوصلوا كمان يومين وبعدين هيا من 
يوم ما وصلت بظبط انا مش بضيع وقت وكنت عارف ان فى ناس قزره طمعانه فى الصفقه دى وعاوزه تخسرنى وتنهينى من السوق بس مش ماهر الصاوي  ال يبقى خصم سهل 
سوزان ببعض الخوف 
انت هتقولى ده انت دماغك توزن بلد 
فرحتك قربت بإذن الله 
      صلِّ على النبي وابشر❤️
ماهر 
طب يلا عشان عاوز اروح ارتاح لانى مرهق 
سوزان 
ماشى يا بيبى هبقى احاول اجى اطمن عليك بليل 
خرج ماهر وراح القصر لقي والده قاعد مستنيه 
مساء الخير 
سالم  وهدي 
مساء النور 
سالم 
ايه الاخبار يا ماهر طمنى 
ماهر بثقه 
كله تحت السيطره التامين هيغطى الخساره
وطلبت قطع غيار جديده من المانيا هتوصل كمان يومين 
سالم 
طب الحمد الله وعرفت مين عمل كده 
ماهر 
هعرف وهندمه على اليوم ال اتولد فيه 
اسبكم عشان اطلع ارتاح 
دخل ماهر الجناح بتاعه ولقي حور نايمه علىب بث الكنبه 
ماهر بهدوء: حور حور اصحي  انتي اي الى نيمك كدا 
حور بنوم: مفيش كنت مستنياك وبعدين انت اتاخرت وانا نمت ومحستش 
ماهر: طب يلا قومي نامي على السرير  وانا هاخد شاور واجي
حور طب انت عملت اي
ماهر 
الصبح هحكيلك لاني تعبان دلوقتي 
حور بنوم: تمام 
ماهر دخل اخد شاور ولبس لبس مريح وقعد على طرف السرير يفكر ف كلام مروان صاحبه لما قاله 
فلاش باك  
مروان بزعيق:  شوفت اخر اختياراتك قولتلك وحزرتك مليون مرة ابعد عن سوزان هيا ناويه تدمرك ومش بتحبك مصدقتنيش 
ماهر بعصبيه :  مروان انتا عارف انتا بتتكلم على مين وبعدين بطل زعيق وفهمني ف اي 
مروان 
في واحد من الرجاله الى شغالين عند  زين والد سوزان بعتلي اخبار النهارده تاكدت كلامي دا 
بعد مروحت من عند حضرتك 
فى"ولعلها قريبة تلك البشائر التي تنتظرها طويلًا  ."
#صل_علي_النبي 🤍 
فيلا زين السوفيى 
زين بعصبيه
فلت منها ابن الصاوي وقدر يامن نفسه كويس اوى 
سوزان 
بابا انا قولتلك ان ماهر مش سهل خالص وبيفكر فى كل حاجه ومن جميع الجوانب مش بيسب حاجه لصدفه كده واستغربت انو كان مجهز التامين على قطع الغيار وبسرعه دى 
زين بشر 
ماهر هيتعبنى على مخلص عليه واخلص منه فى السوق 
مروان ها سمعت 
ماهر بصدمه: معقول كل يطلع منهم تمام اوي كدا يستعدوا بقا للي هيحصل 
باااك ماشي يا سوزان اللعب ابتدى دلوقتي 
يتبع....
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية صعيدية اوقعتني في حبها الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صعيدية اوقعتني في حبها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-