رواية عشق الفهد الحلقة الثالثة والثلاثون 33 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد البارت الثالث والثلاثون 33 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شيماء ناصر |
رواية عشق الفهد الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم شيماء ناصر
الظابط بجمود: اخلصي يابنت الكل*ب **** واي تاني
نورهان بانهيار:هحكيلك علي كل حاجه بس متحبسنيش والنبي.... هو الي ضربه علي راسه وو هو االي جاب صاحبه بالتوكتوك وخدوه يرموه بس انا معملتش حاجه
الظابط بنظرات شك ليها: ده حصل الساعه كام!
نورهان بارتباك: علي الساعه 4 الفجر ياباشا
الظابط: الواد يعني اتهجم علي الشقه ولا اي
نورهان هحركت راسها بالنفي: لا هو كان موجود معايا في الشقه
الظابط: احكي بق كدا براحه وبالتفصيل
نورهان من خوفها حكت كل حاجه وان الشخص ده يبق عشقها وانها كانت تعرفه من فتره كبيره وكانت مابنهم علاقه ولما سيد عرف بالمصيبه دي ضربه علشان يقت*له
الظابط: دي كمان قضية ز*نا الواد ده اسمه اي بالكامل اخلصي
نورهان جسمها ارتعش من الخوف والدموع مغرقه وشها وقالت... ا ااسمه أ اسامة ///////
الظابط طلع سجاره وولعها: اكتب عندك حبس المتهمه علي زمة القضيه لاشتراكها في محاولة ق*تل والز*نا 15 يوم الا ان يتم عرضها علي النيابة العامة....
ونده علي العسكري يوديها اوضة الحبس
نورهان مش قادره تتنفس من العياط ومنهاره خرجت معاه وهي مش قادره ترفع عنيها لفوق....
المخبر=حضرت الظابط عايزكو
دخلت ساره ويوسف لجوه
الضابط: اعترفت علي نفسها وقالت علي شركها وهنجيبه وهي مش بس اتحبست علي زمة القضية لا ده في قضيه تانيه...
سارة بفضول: قضيت اي؟
الظابط: زنا
سارة حطت اديها علي وشها من الصدمه لما عرفت انها بتخون ابوها
يوسف: متشكرين جدا يااحمد باشا.... هنستاذن احنا
احمد: اتفضلو وهنبلغكو بكل جديد.....
مراد بيحضر شنطة هدومه
شهد: هو انت بتعمل اي ولي بتلم هدومك؟
مراد: عشان راجع علي بيتي عندك مانع
شهد: لا بس انا هروح فين
مراد: مش مهتم روحي مترحه ما تروحي
شهد بترجي: انت عارف اني مليش حته اروحها
مراد: ميهمنيش
شهد: والنبي انا مستعده اشتغل خدامه بس خليني معاك انا معرفش حد طب انتوا عندكو خدمين في البيت صح
مراد ببرود: ايوا لي؟
شهد: حلو خدني خدامة للبيت اي رايك
مراد: لا... انا هشوفلك شغل عند اي حد من معرفي
شهد: بجد هتعمل كدا والنبي شكرا شكرا
مراد بخنقه: خلاص بق.....
طلع تلفونه وعمل كام اتصال... اسمعي هتروحي عند سعد الدمنهوري ده صاحبي
شهد بفرحه: شكرا... طب ده بيته فين
مراد مسح علي شعره بخنقه: هوصلك علي بيته و.... راح كتب رقمه في ورقة... ده رقمي للضروره بس فاهمه
شهد: حاضر.....
خرجو من العماره وركبو العربيه وشهد ركبت جنبه.... بعد نص ساعه علي الطريق....
مراد ببرود: الراجل ده مبيحبش الغلط مفهوم تسمعي الكلام ومترغيش كتير
شهد حرت راسها وقالت: حاضر بس انت متاكد ان الراجل ده كويس
مراد انتبه لكلامها ولسه هيرد عليها طلع في طريقه ولد بيعدي الطريق فجاءوووووو معرفش يسيطر علي العربيه واتخبطت في العربيه الي قدامه
في قصر المرصفاوي💜✨
حازم شاف قطه ماشيه علي سور:بس بسسس تعالي متخفيش انا مش ب بخوف تعالي.... وراح جاب كرسي وقربه من السور وطلع علي الكرسي عشان يمسك القطه
=تعالي انتي كده هتقعي... ولسه بيمد ايده عشان يمسكها القطه نزلت وسبته وهو فقد توازنه وومسك في السور بتاع البلكونه وبصريخ....
مااااامااا ب بااابااا ماماااا
سمعت صوته وهي في الطرقه ما بين الاوض وراحت تجري تشوف في اي...
عشق: يالهوي يالهوي استنا اطلعك خليك ماسك كويس ..... السور عالي قوي
حازم بعياط: مامااا
عشق جريت علي بره وبتنده علي فهد: فهههدد يافههههد فهههد الحق حازم
اسلام بخضة: ماله حازم
كلهم طلعو يجرو علي فوق.... وفهد لحق حازم
حازم جري علي نور واسلام ... نور حضنته: متخفش محصلش حاجه انت كويس ... اي الي وداك البلكونه ووصلك علي السور كنت بتعمل اي
حازم ببكاء: كانت في قطه صغيره علي السور وكانت هتقع وانا جبت الكرسي علشان اقف عليه والحقها وبعدها لقيت نفسي بقع وبقيت بنده عليكي كتير انتي وبابا ومحدش سمعني وطنط عشق بس هي الي سمعتني
نور حضنت حازم وبصت لي عشق: شكرا انك ندهتي علينا في الوقت المناسب مش عارفه كنت هعمل اي لو حصله حاجه
في المستشفى 💜✨
وصلت عربيه الاسعاف علي المستشفي وكان فيها مراد متصاب ومغمي عليه وشهد كانت قاعده جنبه في عربيه الاسعاف ومتصابه بشويه خدوش...
(بقلم/شيماء ناصر)💜✨
نزلو المسعفين ودخلو مراد علي اوضة العمليات وشهد كانت مع ممرضه بتداوي الخدوش الي حصلتلها
بعد مرور شويه وقت...
شهد بقلق: هو الشخص الي كان معايا في اي اوضه
الممرضه: تقريبا في اوضه العمليات استني اتاكد..... بعد دقايق... اه هو في اوضة العمليات اصابته خطيره ومحتاجين نقل د*م عن اذنك عشان اشوف بنك الد*م فيه نفس الفصيله بتاعته ولا لا
بعد شويه خرجت شهد وراحت تقف قدام اوضه الي فيها مراد و باستغراب شايفه كذا ممرضه داخله خارجه والكل متوتر شهد وقفت ممرضه...
لو سمحتي هو في اي هو كويس صح
الممرضه: لا محتاجين ننقله د*م مفيش د*م في المستشفى بنفس فصيلته
شهد: طب شوفي د*مي انا ممكن يكون نفس فصلته
الممرضه: فصيلة د*مك o؟
شهد بعدم فهم: مش عارفه والله انتي خدي عينه وشوفي
الممرضه: تمام اتفضلي معايا
وقتها وصل علي المستشفى دعاء وامجد
امجد: اهدي ياحبيبتي ان شاءلله كل خير
دعاء: مش ههدا غير لما اشوف ابني قدام عيوني
بعد ماسالو عرفو انه في اوضة العمليات..
دعاء بخوف: ابني ياامجد هيروح مني
امجد بتوتر: ان شاءلله خير ان شاءلله
شهد كانت جايه نحيت اوضة العمليات شافت في راجل كبير في السن وست وقفين قدام اوضة العمليات
=مين دول؟
دعاء اول ما الدكتور خرج: قولي ابني كويس صح
الدكتور:الحمدلله هو كويس قدرنا ننقذه بفضل المتبرع الي لقيناه في اخر لحظه
امجد: الحمدلله والشكر ليك يارب
قربت شهد منهم... هو فاق
الدكتور: لا لسه في غيبوبة مؤقته ان شاءلله يفوق عن اذنكو
دعاء بصت لي شهد واستغربت انها بتسال علي مراد....
انتي تعرفي ابني
شهد: اه اعرفه وكنت معاه في العربيه لما عملت حادثه
دعاء:معقول انتي مراته
شهد: اي
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع والثلاثون اضغط على : ( رواية عشق الفهد الفصل الرابع والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق الفهد )