رواية انتقام حياة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم رودينا محمد
رواية انتقام حياة الجزء الحادي عشر 11 بقلم رودينا محمد
رواية انتقام حياة البارت الحادي عشر 11 بقلم رودينا محمد
رواية انتقام حياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم رودينا محمد |
رواية انتقام حياة الفصل الحادي عشر 11 بقلم رودينا محمد
قبل ما نبدا صل على النبي 💎
اذكروا الله 💎
استغفروا الله 💎
{ اللهم اغفر لي ولوالدي وللمؤمنين والمؤمنات الاحياء منهم والاموات 💎}
بسم الله
يزن : الوو يا قصي ازيك عامل ايه
قصي بفرحة : زيييزووو عامل ايه يا ابني مش بتسمع صوتك ليييه
يزن : انا نازل مصر لسالي 19 ساعة كدة وهوصل
قصي : الله !! انا بنت عمي راجعة ولسالها 19 ساعة وهترجع
يزن : اقولك على حاجه هي قاعدة جنبي تخيلي واسمها برضو اميرة السيوفي
نظرت أميرة ليزن باستغراب و ربعت يدها ورفعت حاجبها الأيمن
قصي : ايييوة هي
يزن : سبحان الله دي صدفة غريبة
قصي : اوي يا عم انت كمان
يزن : طيب طب سلام دلوقتي عشان بطارية الفون قربت تخلص
قصي بضحكة : طيب سلام
وكل هذا حدث ولم تقلع الطائرة
(ملحوظه: يزن كان جار قصي و هما الإتنين صحاب اوي🤓)
قصي اغلق الهاتف وظل يغني : اييييي اليوم الحلو داااااا اييي اللحظة الحلوة ديييي
وكان قصي صوته جميل
وبدل ملابسه إلى ملابس نوم ثم نام
____________________________
وصباح جديد يمر على ابطالنا 💎
-------------------------------------------
عند قصي
آااااه هي الساعة كام اييييه!! الساعة 10
دا انا اتأخرت في النوم اوي
اجري يا مجدي
(محسسني يا عم انت انك موظف ف مستعجل 🤓)
وارتدى ملابسه وشرب قهوته ونزل وركب سيارته الخاصة و ورائه سيارتان مليئة بالحراسة
وذهب إلى شركة عدي
ودخل قصي إلى المكتب وقال بغرور : دخول رايق يسبب حرايق 😎
عدي : خير يابا بقيت بتنط لي كل شوية ليه في الشركة
قصي : ولااا انت عارف ليه كويس
عدي : معلش مش عارف فكرني تاني😑🙄
قصي: ع عشان يعني وكدة
عدي : طب هو ايه الي وكدة
قصي : يا عم 😉
عدي : آااااه معلش كان فهمي بطيء شوية😉
قصي : انا دخلت الشركة ما لقيتهاش
عدي : ما تصبر شوية زمانها جايه 😉
قصي : هو احنا هنكمل كلامنا كله بالغمز😉
عدي : شكلها كدة😉
وظلا يضحكان مع بعضهما
...........................................
ام عند حياة
حياة : ينهار ابيض يا نهار ابيض دا انا هطرد وش من الشركة انا اتأخرت اوي اجريي يا مجدي
وذهبت حياة إلى الشركة
سارة : اييييه يا حياة اتأخرتي كدة لي
حياة : معلش هبقى هحكيلك بعدين
سارة : طيب بقولك يا حياة شوفتي الي اسمه قصي بقا كل شوية ييجي لعدي
حياة : طيب يا سارة واحنا مالنا
سارة : طيب
وظلت حياة تعمل وتخطط لمبنى جميل للشركة
خرج عدي وقال حينها: بكرة فيه اجتماع الساعة 12
الكل : تمام يا فندم
حياة : أن شاءالله يعجبه تصميمي
سارة : اكيد يا حياة أن شاء الله
.............................................
ام عند قصي
قصي : بقولك ايه يا عدي انا همشي دلوقتي ورائحة شركتي
عدي تمام
قصي : بقولك ايه اعمل حسابك أن انا وانت هنروح عشان ناخد يزن و أميرة من المطار
عدي: الاه هو يزن جيه كمان
قصي : تخيل لا وايه كمان طلع قاعد جنب أميرة
عدي : ي خرابي ع الصدفة 😂😂
ربنا يعينه قاعد جنب أميرة ههه
دي أميرة هتخلص عليه عشان غروره😂😂😂
قصي : تصدق نسيت الحتة دي ربنا يستر و ما تكونيش عملتي فيه حاجة يا اميرة احنا عايزين الواد يرجع صاخ سليم لأمه
عدي:😂😂😂😂
................................................
ام عند مارك
فقد استيقظ وظل يبحث عن كلوي في كل أرجاء القصر وقال بصوت جهوري :Oh, les gardes😡
(الترجمة :يا حراااااااااااس)
جاءوا الحراس بخوف وهلع فقال بغضب عامي: Oui, Chloé
(الترجمة:اييين كلوي)
الحراس بخوف :Non, nous le savons, monsieur. Tout ce dont nous nous souvenons, c'est que quelqu'un nous a aspergé un somnifère, ce qui nous a fait sombrer dans un profond sommeil, monsieur.
(الترجمة:لااا نعلم يا سيدي كل ما نتذكره أنه كان هناك شخص رش علينا منوم جعلنا نغوص في نوم عميق يا سيدي )
مارك بغضب عامي :Je te le montrerai, Chloé. Je te ferai vivre en enfer après t'avoir ouvert mon cœur et pris soin de toi. Je me vengerai de toi, traître.
(الترجمة:سوف اريكي يا كلوي سأعجلك تعيشين في جحيم بعد أن فتحت لك قلبي واعتنيت بكي سوف انتقم منك ايتها الخائنة)
واخذ يكسر في كل شيء أمامه
والحراس ما زالوا خائفون جدا منه
..............................................
ام عند زينب
زينب: يا ترى يا أمير هتفوق امتى مكنتش اعرف انك هتأثر فيا اوي كدة يا امير 😣😢😢😢😢
.............................................
ام عند أميرة كانت الساعة ٢ منتصف الليل (اعتبروها يعني + اعذروني يا جماعة انا سبقت ااأحداث في الي فوق فاعتبروها بعد ما نام قصي عشان انا كنت مشتتة وكمان كتبت القصة عشانكم ❤️😘🤓)
أميرة : هي الطيارة ما اقلعتش ليه
يزن : اكيد فيه مشكلة
أميرة بغيظ : انا كنت بسأل نفسي
يزن كاد أن يتكلم لكن سمع اصوات رجال تأتي بسرعة وهي كانت تابعة لمارك
أميرة : ينهار مش فايت 😳
وظلت تقول : هعمل ايه هعمل ايه ينهاااري
ثم خطرت على بالها فكرة
قامت بفتح الخزانة الكبيرة الموجودة بالطائرة ورمت حقائب يزن
يزن بصدمة : بتعملي ايه يا مجنونة😳
أميرة : اسكت بالله عليك اسكت يا اما هتقتل
يزن : حاضر حاضر
وجاء حينها رجل من عصابة مارك وقال :Avez-vous vu cette fille?
(الترجمة:هل رأيت هذه الفتاة)
يزن بخوف :Non, non, je ne l'ai jamais vu
(الترجمة:ل ل لا لم أراها قط )
نظر له الرجل بشك ثم ذهب وكلم مارك
الرجل:Monsieur, nous ne l'avons jamais retrouvée même si le dispositif de localisation indiquait qu'elle était dans l'avion.
(الترجمة:سيدي لم نجدها قط مع أن جهاز التتبع يقول انها في الطائرة )
مارك بصوت جهوري:Kiev ne l'a pas trouvée, espèce d'idiot. Elle n'a pas pu s'échapper en si peu de temps, espèce d'idiot.
(الترجمة:كييف لم تجدها ايها الأحمق هي لم تستطع أن تهرب في خلال المدة القصيرة تلك ايها الغبي)
الرجل بخوف :Croyez-moi, monsieur, nous ne savons pas où la trouver. Peut-être qu'elle savait que vous mettiez un appareil sur elle pour la surveiller, alors vous vous en êtes débarrassé ici.
(الترجمة:صدقني يا سيدي نحن لا نعلم اين نجدها ربما كانت تدري انك كنت تضع لها جهاز لكي تراقبها فتخلصت منه هنا)
مارك اغلق الهاتف في وجهه وظل يكسر في اي شيء يأتي أمامه (اممم تفتكروا مارك هيمسك أميرة 🤓)
................................................
ام عند أميرة
فكانت تختبىء في تلك الخزانة الصغيرة يدوبك دخلت فيها بالعافية
بعد أن ذهبوا رجال مارك
فتح يزن الخزانة لكي تنزل أميرة
يزن :هما دول كانوا عايزينك في ايه
أميرة بتردد : هااا م م مكنوش ع ع عايزني في حاجة انا بس الي خفت فقومت استخبيت
يزن بشك: وهو فيه حد لما يخاف يعمل كدة
أميرة بتردد: ا انا
ثم صدر صوت من شيء يشبه الراديو بالطائرة يقول :Mesdames et messieurs, nous regrettons ce qui s'est passé aujourd'hui. Il s'agit d'une attaque par un gang contre l'avion, et cela s'est produit à cause de l'incapacité des forces de sécurité à les arrêter. Nous nous excusons auprès de vous tous.
(الترجمة:سيداتي وسادتي نأسف لما حدث الآن فهذا كان شن هجوم من عصابة على الطائرة و هذا قد حدث نتيجة عدم استطاعة الآمن ايقافهم نأسف لكم جميعا )
و أقلعت الطائرة وكانت أميرة تشعر بالإطمإنان
يزن كان ينظر كل حين و آخر وكانت أميرة تنظر له أيضا
.................................................
ام عند حياة
سارة : يلا يا حياة نروح بقا الساعة بقت 2
حياة : يلا
وذهبت الصديقتان ولكن ......
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية انتقام حياة الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية انتقام حياة )