رواية عشقت طفولتها الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الجزء الثامن عشر 18 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت الثامن عشر 18 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن عشر 18 بقلم حنين محمد |
رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن عشر 18 بقلم حنين محمد
نهال بتدخل الاقصر و هي متوتره
كمال كنتي فين يا نهال
نهال في الشارع بجيب حاجات
كمال بعصبية ليه سحبتي من فلوسي عشر تلاف جنيه
نهال بتوتر مش بترد
كمال بصوت عالي انطقي
العائله كلها بتنزل تحت علي صوت كمال و بتول بتصحا و بتنزل علطول
نهال براحه يا كمال أنا معملتش حاجه
بتول في ايه يا كمال
كمال استني يا بتول
نهال بص بقى يا كمال بصراحه كدا انا اخدت فلوس منك علشان اديهم لحد
نور حد مين يا نهال
نهال علشان اجيب ليك الشخص اللي عمل كدا في بتول
بتول والله انتِ بقي اللي هدوري عليه
عزت ايه اللي بيحصل هنا
كمال وأنت ليه تعملي كدا يا نهال انا لو عايز اعمل كدا هعمله ب نفسي
نهال بعياط علشان أنا حسه أن بتول مظلومه ف انا اخت الفلوس و ادتها ل واحد كان شغال عند صاحبتي ف قالتلي عليه و هو بيدرو علي اللي عمل كدا
كمال امم و هو هيعرفه منين اصلا أن هو اللي عمل كدا في بتول
نهال انا معرفش بقي ده شغله
كمال امم لا انا عايز الفلوس و مش عايز مساعده من حد
نهال بس هجيب هم إزاي
كمال ده شغلك بقي اتصرفتي من دماغك كملي أنتِ بقي و بيمشي
بتول بتمشي وراه كمال كمال
كمال ايه
بتول انا انهارده هخرج مع صاحبتي
كمال لا
بتول تؤ ليه بقي يا كمال مش هطول والله هخرح مع نسرين و اجي علطول
كمال قولت لا يعني لا
بتول طب بص خلي اي حد من السواقين بتوعك يجي معايا
كمال قولت لا يعني لا وبيمشي
بتول بتطلع الاوضه
عزت خلاص يا نهال اتحملي غلتك
سعاد تعالي فوق يا نهال عايزاكي
نهال حاضر
عند كمال في الشركه
ياسر ايه يا كمال كنت عايزيني
كمال اه مجتش انهارده البيت عندنا ليه
ياسر هنروح مع بعض يا عم
كمال ماشي المهم انهارده هشتغل من عندي في البيت جاي اعمل كام حاجه و شوايه و نمشي
ياسر خلصانا
عند نهال
سعاد هو أنتِ يا نهال بحد ملكيش ايد في حوار بتول البنت غلبانه يا نهال ملهاش غيرنا
نهال لا طبعا يا ماما و بترجع و بتسبها
منه الو يا نهال تعالي علي المستشفى
نهال اوك
بعد وقت
نهال يلا انا ب اي طريقه عايزه أخلف
منه طب تعالي أكشف لك
نهال يلا يا ختي
بعد وقت
منه يا نهال أنتِ مش هينفع ليكي انك تخافي خالص لازم بتول تحمل علشان ناخد منها الببيي و يبقي ب أسمك
نهال بغضب لا لا لا استحاله اخلي كمال يلمس البت ديه
منه طب بوصي ديه محوله أنتِ خودي الدواء ده ولو نفع يبقي كويس بس نسبه النجاح قليله اوي
نهال إن شاء الله ينجح
عند بتول مش عارفه كمال مش مسجل رقم نسرين ليه اه كان معايا في الكشكول أنا اكلمها
نسرين الو مين
بتول انا يا نسرين بتول
نسرين ياه يا بتول أنتِ لسه فاكره انك ليكي صاحبه اسمها نسرين ده انا رقمك التاني يا شيخه مكلمكي اكتر من ميت مره
بتول تعالي بس القصر وانا ه فهمك
نسرين لا يا ستي تعالي أنتِ
بتول كمال مش هيرد تعالي أنتِ بس
نسرين ماشي هشوف
معاذ نور انا عايزاكي في كلمتين
نور تعال يا معاذ
معاذ بصي يا نور انا بحبك تقبلي تتجوزيني
نور بصدمه 😳 بتحبني
معاذ اه بحبك و بعشقك كمان بس انا عارف انك كمان بتحبيني
نور يا معاذ كمال مش هيرد و غير كدا
معاذ غير كدا ايه بس مش أنتِ بتحبيني
نور بكسف يا معاذ بصراحه اه بحبك
معاذ لا ديه هتحلو اوي 🤸
نور بس لازم تكلم بابا
معاذ ده انا أكلم بابا و ماما و خالتو و خالو و عمو و اللي أنتِ عايزه
نور بفرحه ماشي يا معاذ
معاذ بيخرج علشان يكلم عزت
نسرين بتدخل
بتول تعالي يا نسرين فوق
نهال ايه ده مين ديه
بتول صاحبتي و بتسبها و تطلع
نسرين هي ديه الحربوقه
بتول بس عيب
نسرين المهم احكي لي
بتول بصي يا ستي وب تحكي ليها كل حاجه بس كدا
نسرين يا لهوي انا لو مكانك كنت قصرت زجاج العربيه علي دماغ اللي إسمه عامر ده
بتول المهم أنا عايزه بكره أروح لماما بس من غير ما كمال يعرف هقوله اني رايحه معاكي مشوار
نسرين ماشي بس خلي بالك علي نفسك
بعد وقت
ياسر و كمال بيدخل الاقصر و كل العائله بتسلم علي ياسر
ياسر بيدرو بعينه علي بتول
كمال انا طالع فوق و نازل علطول يا ياسر
ياسر ماشي
عزت ليك وحشه يا بني اخويه
ياسر وانت اكتر يا عمي
كمال بيدخل بيلاقي نسرين اسفه نسيتي اخبط بس معرفش انك هنا و بيبص ل بتول
بتول اه معلش يا كيموو نسيت اقولك
نسرين لا كدا كدا كنت ماشيه
كمال لا خليكي تعالي بس يا بتول عايزك في كلمتين
بتول حاضر
كمال هو و بتول بيخرجوا بره الاوضه
كمال أنتِ مش قولتيلي ليه إن نسرين جايه
بتول بدلع انت اللي قولت مش أخرج معاها اعملك ايه بقي 🤷ي
كمال لا اتعدلي كدا علشان أنا حاسس اني هعمل حاجه و أنتِ شبه الفراوله كدا
بتول يوه بقي خلاص كنت عايز ايه
كمال تعالي علشان ناكل كلنا علشان ياسر جه
بتول ماشي
كمال بيديها بوسه طويله في خدها
بتول بشهقه حممم
كمال بضحكه خلي نسرين تيجي تاكل معانا و بينزل و بتول بتفضل مصدومه و نهال كل ده شايفه من بعيد
نهال يا لهوي كمال لا كدا كتير اوي
بتول يتدخل و هي فرحنه و بتغني حبيبي حبيبي لمين انا لو مش ليك قول بقي يا حبيبي حبيبي
نسرين صوتك حلو اوي يا اليسا مش ديه اغنيه اليسا بس مين اللي مفرحك كدا يا قرده
بتول انا كدا فرحانه لوحدي بس تعالي ننزل تحت علشان ناكل كلنا
نسرين لا يا ستي انا هروح
بتول يلا بقي متبقيش بارده بقي وكمال هو اللي قال كدا علي فكره
نسرين يلا يا بتول أنتِ هدوديني في داهيه و بينزلوا و ييقعدوا كلهم علي طربيزه الأكل
نهال بتروح تقعد بسرعه جنب كمال
بتول كانت واقفة بعيد و بتاخد بالها معلش يا كمال تعال عايزاك في حاجه
كمال بعد الأكل يا بتول.
بتول يلا بس يا كمال
كمال بيقوم نعم
بتول مفيش تعال اقعد حنبي
كمال أنتِ خالتيني اقوم علشان كدا يا بتول بجد أنتِ غريبه
بتول أدخلي يا نهال علي الكرسي اللي جنبك اقعدي جنب ياسر
نهال بغيز ماشي يا بتول
سعاد اهلا يا بنتي مين ديه يا بتول
بتول صاحبتي يا ماما
عزت نورتي يا بنتي
ياسر ازيك يا بتول
كمال بغيره كول يا ياسر قبل ما الاكل ما يبرد
نسرين بصوت واطي اوف كسف جبها
بتول الحمد لله يا ياسر و استكي يا نسرين
نور عرفتي تختار يا بتول نسرين قمر و محترمه وجميله اوي
نسرين شكرا
معاذ بيبص لنور عرفت تختار زي ما انت عرفت اختار
عزت يلا ب الهناء والشفاء لينا يلا نبدا نكل بقي و بلاش كلام
بتول علشان تغيظ نهال خد يا كمال الأكل ده من أيدي
كمال علشان مش يكسف بتول هاتي يا بتول و بيخبط رجله في رجلها تحت الطربيزه
بتول بتضحك
نهال في إيه في حاجه بتضحك
بتول لا خالص
بتول بصوت واطي بس يا كمال رجلك بتخليني اتضحك بس علشان بغير
كمال أنتِ من الاول اللي بتكسفيني
بتول خلاص والله
بعد وقت الكل بياكل
نهال بتيجي جري يا لهوي يا كمال
كمال خير انا مش لاقيه الحلق بتاعي الدهب اللي ماما كانت خلتني اخده قبل ما تموت
كمال دوري كويس
نهال دورت كويس انا كدا هطر ادور في الاوض بتاعت القصر كله
كمال ايه اللي بتقوله ده استحاله حد يعمل كدا
نهال لا ما في بتول هي جديده هنا
كمال بزعيق احترمي نفسك
بتول لا عادي يا كمال دوري في الاوضه بتاعتي يا نهال
نهال اه كنت هدور اصلا لان انا دورت عند كله و مافيش حاجه
كمال قولت لا
عزت ايه اللي أنتِ بتقوليه ده
بتول لو سمحتم خليها تدور تعالي يا نهال دوري
نسرين طب همشي انا بقي يا بتول
نهال لا مش هتمشي غير لما أفتش الشنطه بتاعتك
نسرين لا طبعا انا عمري ما اخد حاجه مش بتعتي
كمال لا كدا كتير يا نهال
نهال بتشد الشنطه من نسرين و بتوقع الحاجه بتاعتها كلها في الارض
بتول بعصبية أنتِ بتعملي ايه
نهال بتلاقي الحلق في الشنطه اهو الحلق هي اللي سرقته
بتول نسرين
يتبع البارت طويل علشان التأخير و آسفه علي التأخير بس والله امبارح مكنتش في البيت
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها )