رواية دمار العشق الحلقة الأولى 1 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق الجزء الأول 1 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق البارت الأول 1 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق الفصل الأول 1 بقلم نوجا أحمد |
رواية دمار العشق الفصل الأول 1 بقلم نوجا أحمد
روقيه بطيبه: ابيه خلاص ع خاطري نا مسمحاهااا والله
ليل ببرود وصرامه: روقيه م عايز ولا كلمه
شدها من دراعهااا وضغط عليها اوي وقال بنظره حده:اتاسفي ينور.
نور بحزن شديد ودموع: "م هتاسف ي ليل م هتاسف نا معملتش حاجه هيا اللي دايما قاصده تستفزني وبتستغل ايي فرصه ع تضايقني
روقيه بزعل: صدقيني م ببقا قاصده نتي ليه فاهماني غلط
ليل بغضب عارم وعيون حمرا: روقيه قولت مسمعش حسك اتاسفي ينور بدل مخليكي تتاسفي نا وبطريقتي
نور بوجع ودموع: م هتاسف نا لو غلطانه هتاسف منغير محد قولي انما نا م هتاسف فاهم
ليل عيونو احمرت اوي وعرقو برزت من كتر العصبيه
نور بصتلو بدموع وخوف
روقيه مسكت ايد ليل وقالت بخوف:ليل خلاص ع خاطري محصلش حاجه سيبها دي لسه صغيره
ليل زاحها بايدو وقال بتحذير وهدوء م قبل العاصفه: اتاسفي ينور لاخر مره هقولهالك
نور بحزن ودموع: م هتاسف هيا اللي غلطانه نا معملتش حاجه نتا شوفت نص الحقيقه ي
لسه هتكمل كلامهااا ليل «صفعها» قلم قوي ع وشهااا طيرهااا بعيد عنو
روقيه بخوف شديد جريت عليهاا ومسكتهاا من ايدهاا وساعدتها تقوم
ليل ببرود وتحذير:ابعدي يروقيه
روقيه بزعل عليها: ابيه ع خاطري كفايه ممكن حرام اللي بتعملو ده
صفيه بشماته وخبث: خلاص ي ليل بق حرام البت هتموت ف ايدك
ليل اتعدل وبصلها وعيونو كانت حمرا اوي قال بقرف وبرود شديد:اخرسي مسمعش صوتك والا نتي عارفه نا هعمل فيكي ايي
صفيه بصتلو بخوف وحقد
نور بعدت عن روقيه وقامت من عالارض ولسه هتمشي
ليل لحقها ومسك ايدها وقال ببرود: اتاسفي
نور بدموع ووجع: نا اسفه يروقيه حقك عليا
وفكت ايدها من ايدو وطلعت اوضتهااا بتعب
روقيه راحت وقفت قدامو وقال بلوم وزعل: ابيه مكنش ينفع تعمل كد مكنش ينفع
ليل بصرامه: ادخلي اوضتك يروقيه وم عايز اشوفك جمب نور فاهماني
روقيه بقله حيله: حاضر ي ابيه
وسابتو ودخلت اوضتها
ليل خرج من الفيلا وركب عربيتو ومشي
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
صفيه كانت ماسكه السكينه وبتقطع الطماطم
صفيه بشر: هدمركو واحد واحد ولسه هوريكو شر صفيه ع اصلو ونتي يروقيه ياللي طالعالي فيها اوي ع ايي بس ما علينا بس وحيات بنتي لاحسر ليل عليكي انما نور ديي كد كد بتخرب ع تفسهاا بايدهاا عيله غبيه
ومسكت السكينه ورفعتها فوشهاا وبقت تبصلهااا بشر كبير
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
روقيه خرجت من اوضتهاا ولسه هتطلع الطابق اللي فوق شافتها صفيه من المطبخ طلعت جري عليهاا وقالت وهيا بترقص حواجبها: جرا ايي يروقيه يحببتي م ليل حذرك دلوقتي وقالك متتكلميش معاهاا
روقيه بزهق وقرف: ملكيش دعوه وخليكي فحالك ومتدخليش ف حوراتنا ملكيش فيها يصفيه
صفيه برفع حاجب: مليش ازاي ونا مرات عمكو ايي اتبريتو منيننا خلاص
روقيه بعصبيه وتحذير: مرات عمي التزمي حدودك معايااا ع نا م زي نور هسكتلك لا دنا اللي يضايقني بكلمه ادوس عليه وعلى اللي جابوه
ودلوقتي ابعدي من طريقي ع م فاضيالك
وسابتها وطلعت فوق
صفيه بعصبيه وحقد: ماشي يروقيه هتشوفي نا هعمل فيكي ايي فالاخر
محتاجه صبر بس صبر
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨.
نور كانت قاعده عالسرير وضامه رجليها والدموع نازله ع خدها وخدهاا اليمين احمر دم وشفايفها بتعرش
الباب خبط
نور قامت من عالسرير ومسحت دموعها ولبست طرحه وطلعت فتحت الباب
روقيه بهدوء: ممكن اتكلم معاكي
نور بوجع شديد: مفيش كلام مبينا
روقيه بزعل: نور والله مكان قصدي
نور بدموع ووجع: كلكم م قصدوكو عرفتها خلاص فكك بق مني
روقيه شافت دموعهااا صعبت عليها اوي قربت منهااا ولسه هتحضنهاا نور بعدت وقالت: نا تعبانه وعايزه ارتاح ممكن تمشي
روقيه بزعل: نور نتي عارفه انو ليل بيحبني وممكن يدمر ايي حد ييجي علياا وهو لما شافك بترفعي ايدك وبتعلي صوتك اتعصب اوي ونا والله
نور ببرود: نتي اتهمتيني يروقيه وخليتي ليل يمد ايدو علياا قدام الكل
بالرغم انو نتي الغلطانه
روقيه باسف: عارفه اني غلطت بس كان ممكن نصلح الغلط ده بيني وبينك ونتي عارفه ليل م بيسمع لحد وبياخد باللي بيشوفو نا اسفه
نور بدموع: نتي عارفه ليل بيحبك قد ايي ومستعد يدوس عالكل عشانك ع نتي اختو الغاليه معترضتش بس.
روقيه بهدوء: نا اسفه وانشاء الله ليل لما ييجي نا هتكلم معاه
نور ببرود: تمم عن اذنك
وقفلت فوشها الباب
روقيه بحزن: عارفه انك اتظلمتي اوي ينور ومازلتي بتتظلمي بس صدقيني ليل بيحبك
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨.
بليل.... ليل رجع الفيلااا ودخل الجراش ركن عربيتو ودخل
طلع اوضتو ودخل لاقه نور قاعده بتذاكر
قفل الباب وراح عند المرايا قلع القميص والكوتشي بتاعو وراح قعد عالكنبه
نور كانت متجاهلا تمامااا وم مدايلو ايي اهميه
بصلها وقعد بتامل فيهاا كانت لابسه توب اسود بحملات وبنطلون ليجن اسود واسيبه شعرهاا
ليل ببرود: تعالي اقعدي جمبي
نور رفعت راسها وبصتلو ولسه هتعرتض خافت قامت من عالسرير وراحت قعد جمبو
ليل بصلهاا ورجع شعرها لورا بص ع خدها لاقه وارم واحمر اوي
حط. صوابعو عليه وقال بخنقه: واجعك
نور بعدت ايدو وقالت بالم: اه ابعد متحطش ايدك عليه ع بيوجعني
ليل قرب منها وبق يبوس خدها بهدوء شديد وحنيه
نور دموعها نزلت ووشها بق سخن اوي
ليل كان مغمض عيتو فتحها اول ملاقه مياه ع خدها وسخونه وشها
بصلها وقال بوجع: واجعك اوي
نور بصتلو بدموع وحطيت صباعها ع قلبها وقالت: ده اللي واجعني
ليل اتصدم من ردها ومسك وشها بايدو وقال بحنيه: اسف
نور بصتلو وقالت بدموع: نا م عايزه اكلمك ع نتا زعقتلي وضربتني قدام الكل تحت
ليل بعشق رهيب: اسف ينوري حقك ع عيني ينور حياتي
نور بغضب وصوت عالي نسبي: اسف م هتصلح حاجه كل مره تضربني وتزعقلي وتيجي تقولي اسف
ليل بحده: صوتك
نور عدلت وشها الناحيه التانيه ودموعها نزلت
ليل مسك دقنها وعدل وشو عليها وطلع حاجه من ورا ضهرو
ليل بعشق: بصي جبتلك ايي
نور بصت عالل ف ايدو وقالت: ونا مبقتش صغيره ع تجبلي عرايس
وبعدت عنو ع تمشي راح مسك ايدها وشدها لحضنو ووقعت عليه
ليل بتوهان ف ملامحها: لا ينوري نتي لسه صغيره وعمرك مهتكبري
نور بغيظ وغضب:؛ لا نا م صغيره ي ليل وم عايزه عرايس ع دي بتاعت اطفال انما نا 17 سنه كبيره م صغيره
ليل غمض عيونو وباسها من شفايفها بعشق كبير
نور اتصدمت وبرقت وهو كان مكمل بقت تزقو بايدها بس مفيش فايده
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨..
روقيه كانت ماشيه ف الطرقه وهيا باصه ف الفون
فجاء حد شدها وزقها عالحيط
روقيه اتخبطت جامد فالحيطه
غمضت عينها من كتر الوجع
حاصرها بايدو وقال بغضب عارم: مبترديش عليا ليه
روقيه فتحت عيونها وقالت بعصبيه مفرطه:؛ ارد عليك بتاع ايي كنت مين نتا ع ارد عليك
مسك ايدها وضغط عليها وقال بعصبيه شديده: نا مين نا جوزك لو كنتي نسيتي تحبي افكرك
روقيه بوجع: كانت جوازت الشؤم كلو ابعد عني
عبدالله قرب منها وقرب راسو من ودنها وقال بتحذير وقسوه: اتعدلي يروقيه ع م عايز اوريكي شري ودلوقتي زيي الشاطره تيجي معاياا
روقيه بصت فعيونو وقالت برفع حاجب وعصبيه: م جايه معاك فحته ونتا عارف اني مبتهددش يعبدالله
مسك فكها بايدو وداس عليه وقال بتحذير وحده:هتيجي يروقيه والا قسم بالله اخدك بالعافيه وممكن مرجعكيش بق واخلي الخدم هنا يقولو لاخوكي ديي باينها طفشت ايي رايك
روقيه بصت ف عيونو بكسره ووجع ودموعها نزلت
روقيه بدموع: ااخرك عشر دقايق لا اقلل ولا اكترر
عبدالله بص فعيونهاا وكان باين اوي الكسره فعنيها حط ايدو الخشنه ع خدها وبق يمسح دموعها
عبدالله بحنيه وهدوء: نتي اللي بتجبريني اتعامل معاكي كد يروقيه ونتي عارفه اني م كد صح
روقيه بصت بعيد وقالت: اخرج ونا هاجي وراك
صفيه بصدمهه:عبدالله نتا بتعمل ايي هنا
روقيه بصت ل صفيه بخوف شديد ورجعت بصت ل عبدالله
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية دمار العشق الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية دمار العشق )