رواية دمار العشق الحلقة الثالثة 3 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق الجزء الثالث 3 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق البارت الثالث 3 بقلم نوجا أحمد
رواية دمار العشق الفصل الثالث 3 بقلم نوجا أحمد |
رواية دمار العشق الفصل الثالث 3 بقلم نوجا أحمد
نور بصت عليه لاقتو م طبيعي
نور مسكت وشو وقالت بخوف: حبيبي ليل مالك
ليل بصلها وزاح ايدها وقام من جمبها وراح قعد عالكنبه وحط ايدو ع وشو
نور بدموع: ليل
مردش عليها
قامت من مكانها وراح عندو قعدت جمبو وحطت ايدها ع شعرو وقالت بحنيه وحب: ليل حبيبي بكلمك
ليل زاح ايدها لتاني مره
نور بصتلو بياس وقالت: نا زي زيك اتصدمت ازاي عبدالله يعمل كد ده ابن عمك طيب رقيه ليه مجتش قالتلك انو عبدالله بيعمل كد
ليل اتعدل عليها وعيونو حمرا دم نور بصتلو بخوف
ليل مسكها من شعرها وشدها لحضنو وقال بتحذير وصوت ارعبها: اسمو لو جه ع لسانك تاني م هرحمك فاهمه م هرحمك اياا كان مين اسمو ميجيش ع لسانك اسمي نا الل يتنطق غير كد اسمعك بتقول اسم حد تاني هشرب من دمك ودم اللي خلفوكي نتي سامعه
نور بصتلو وحيطت ايدها ع وشها وايدها بترعش وقالت بخوف شديد ودموع: مكنش قصدي اسفه والله مهتتكرر تاني شعري ي ليل
ليل بصلها بغضب شديد وساب شعرها ورجع بص قدامو
ليل بحده: قومي اتخمدي ع لو صحيتك الصبح ومصحتيش نتي عارفه نا هعمل فيكي اييي
نور بدموع: حاضر
وبعدت عنو وراحت كرمشت نفسها واتغطت ونامت
ليل طلع علبه السجاير وخد سجاره وبق يشربها وبيحاول يطلع كل غضبو فيها
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
(في صباح يوم جديد)
عبدالله قام من نومو وبص فالساعه وقال: امشيها ولا اعمل اييي
اوف الصبر من عندك يارب
قام دخل الحمام وخد دش دافي وخرج صلى الفرض الل عليه ودخل المطبخ عمل قهوه ودخل عندها الاوضه
حط كوبايه القهوي عالتسريحه وراح عندها لاقاها نايمه بعمق اوي
ميل قعد حمبها وبق يمشي ايدو ع شعرها وقال بحنيه: م عايزك. تمشي يرقيه م عايزك تسبيني نتي متعرفيش حبيبك بيتعذب ازاي
باس خدها بحنيه ورقه بص لشفايفها وحط صباعو عليها وقال برغبه شديده: ليه بتحرميني منك ونا هموت عليكي ليه يرقيه
غمض عيونو وميل عليها باسها من شفايفها براحه شديده ع متصحاش
رقيه فتحو عيونها وزقتو بعيد
رقيه بعصبيه: نتا بتستغل اني نايمه وم هحس فين كرامتك ولا فين رجولتك
عبدالله بصلها وغمض عيونو وهو بيحاول يتمالك اعصابو
عبدالله ببرود: تحبي اوريكي نا راجل ازاي يرقيه تحبي
رقيه بدموع: نا مبحبكش وم عايزاك واجبرتني عليك وغصبن عني وافقت كان يوم اسود يوم موفقت عليك
عبدالله قرب منها وحط دراعها حوالين رقبتها وشدها لوشو وقال بتحذير وصوت عالي: رقيه اعدلي نفسك كد والا وحيات امي اوريكي عبدالله اللي عمرك مشوفتيه ولا هتشوفيه وهتكرهيه بدل المره مليون
فاهمه
وشد رقبتها اكتر
رقيه بدموع: م فاهمه ونتا عارف اني مبتهددش ولا بخاف من حد صح
عبدالله بعصبيه: نتي ايي ايي جايبه الجبروت ده منين ها يلعن ابو الحب اللي يبهدلني ويعمل فيا كد
رقيه بزهق ودموع: طلقني طلقني يعبدالله ونتا ترتاح
عبدالله مسك راسها باحكام وشقلبها عالسرير وقيد ايدها وقال بهوس: عندي الموت اهون من اني ابعدك عني او اطلقك نا محصلتش عليكي بالساهل ع اسيبك كد
رقيه بدموع ووجع: ابعد عني ابعد عني نا تعبت
عبدالله قرب منها ودفن راسو فرقبتها ومردش عليها
رقيه بدموع: ابعد يعبدالله ابعد
عبدالله بعد عنها وبصلها وقال ببرود: قومي البسي ع امشيكي قومي وربنا يصبرني عليكي ويعني
وبعد عنها
رقيه قامت بتعب ولبست الاسدال بتاعها وهو راح لبس
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
ليل كان واقف قدام التسريحه بيسرح شعرو ونور نايمه وراه
بص عليها من المرايااا لاقها بتتململ وبتفوق
نور فتحت عيونها وبصت عليه وقالت بنوم: الساعه كام
ليل ببرود: عشره
نور بتعب وطفوله: ليل ممكن انام حبه صغيره
ليل بصلها بحده شديده وقال: قومي خدي دش وانزلي ع تفطري وتذاكري
نور بصياح : يووووه لسه النهار طويل ي ليل خليني انام ساعه طيب
ليل ببرود: اتعدلي وقومي
نور بصتلو بزعل وقامت دخلت الحمام علطول
ليل راح قعد ع طرف السرير وهو بيشرب سجاير
. نور خدت دش دافي ونسيت تاخد هدوم من الل حصل
نور بنفخ: ونا اعمل ايي نا م هنادم ولا اطلب منو حاجه
طب استنه لما يمشي
قعدت اكتر من ربع ساعه وهيا مستنيه يمشي
ليل قام وراح خبط عليها وقال ببرود: بتعملي ايي كل ده
نور بخضه.: ها اصل اصل اصل يعني نسيت اخد هدومي
ليل نفخ وراح عند الدولاب وطلع ليها غيار وراح ادهولها وقال ببرود: انجزي يلا
نور اخدت منو اللبس وغيرت
خرجت لاقتو قاعد بيشرب سجاير ماسك فونو
نور بهدوء: هوو نتا هتعمل ايي مع رقيه
ليل ببرود: ميخصكيش البسي وانجزي
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
عبدالله وصل الفيلا وركن عربيتو ونزل رقيه دخلت بسرعه ع اوضتها منغير متتكلم
عبدالله بتفخ وعصبيه: يارب صبرني عالمجنونه ديي ونبي يارب. م عايز اذيها
دخل لاقه مامتو بتحط الافطار عالسفره راح قعد
بص عالسلم لاقه ليل نازل هو ونور
ليل بصلو بهدوء مريب وراح قعد عالكرسي
نور بصت ل ليل وخافت يعمل حاجه
ليل ببرود: مروه
مروه بهدوء: اايوا ي بيه
ليل ببرود: اطلعي نادمي رقيه
مروه هزت راسها وراحت اوضت رقيه
ليل ببرود: كنت فين امبارح يعبدالله
عبدالله بهدوء: فااشغل هكون فين
ليل ببرود: بس الناس الل فالموقع قالو انك مروحتش هناك اصلا اليوم كلو
عبدالله بصلو وحس بحاجه غريبه وقال: مهو نا كان عندي كام مشوار بره
ليل بصلو ولسه هيتكلم لاقه رقيه دخلت وقعدت
عبدالله بصلها وعيونو بتاكلها
عبدالله بهدوء: ليل نا عايز اطلب منك طلب
ليل بص ل رقيه لاقها باصه فالطبق بتاعها
ليل ببرود: اطلب
عبدالله بص ل رقيه وقال: نا طالب ايد رقيه
رقيه شنقت وهيا بتاكل وبقت تكح جامد
ليل بخوف: ف ايي نتي كويسه
وقام من عالكرسي وجاب كوبايه مياه وشربها وبق يطبطب ع ضهرها بحنيه
رقيه بحب: نا كويسه يحبيبي اهدا
نور قامت من مكانها وراحت مسكت ايد ليل وبعدتها عن رقيه ووقفت فالنص وقالت: الف سلامه عليكي يحببتي
ليل ببرود: ابعدي
نور بغيره: لا متعملش كد غير معاياااا
رقيه بغيظ: ده اخوياااا
نور بعصبيه: اخوكي ابوكي متقربيش منو نتي فاهمه
عبدالله كان باصص لرقيه وبياكل وهو مستمتع
ليل بصوت عالي: نور ابعدي واتعدلي
نور زاحت ليل بعيد عن رقيه ومسكت فيه جامد وقالت بعند وعصبيه: لا قول الكلام ده ليهاا متقربش منها
ليل مسك دراعها وشدها عليه وقال بحده: اطلعي فوق
نور بعند شديد: م هطلع ولو هطلع تطلع معايااااا
ليل هنا جاب اخرو
ليل بزعيق وصوت عالي: قسم بالله ينور لو مطلعتي اوضتك لاضربك دلوقتي
نور دموعها نزلت وقالت بدموع: نتا اصلا كداب
وسابتو وطلعت اوضتها
ليل بص ل رقيه وقال بحنيه: متزعليش من نور نتي عارفاها متعلقه بيا وبتحبي ومبنحبش تشوفني بدلع حد زيها
رقيه بحب: مزعلتش منها ونا عارفه قد ايي نور طيبه وقلبها نضيف
ليل بص ل عبدالله اللي بيتفرج عليهم وكانو كيس جوافه
ليل بهدوء: سبني افكر واخد رايها
عبدالله بهدوء: تمم
ليل سابهم وطلع الجناح بتاعو
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
لسه بيفتح الباب ولاقه...
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية دمار العشق الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية دمار العشق )