رواية عشقت طفولتها الفصل السابع 7 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الحلقة السابعة 7 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الجزء السابع 7 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت السابع 7 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل السابع 7 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل السابع 7 بقلم حنين محمد

عزت بتوتر نهال يا كمال تبقي مراتك
بتول نعم و الاطباق بتقعد منها  و فجأة بيغم عليها
كمال بيجري عليها بتول بتول و بيشلها و بيطلعها الاوضه 
سعاد بتجري و رآه استني يا كمال نكلم الدكتوره 
كمال بتول خليكي معايا أنتِ كويسه 
بعد وقت كمال بيكلم الدكتوره 
الدكتوره  هي  مدام بتول مالها 
كمال هو أنا جايبك علشان تساليني ما تشوفيها
معاز اهدي يا عم في ايه 
عزت هتبقي كويسه إن شاء الله 
كمال بيبص ليه بقرف 
الدكتوره هي كويسه بس الضغط عندها واطي اوي  انا أداها حقنه و شوايه هتبقي كويسه 
كمال ماشي 
سعاد شكرا يا حبيبتي وصليها يا نهال 
نهال اوف حاضر 
الدكتوره بتمشي 
كمال اطلعوا بره لو سمحتوا
معاز يلا يا جماعه و احنا شوايه و نبقي  نطمن عليها
سعاد يلا يا عزت 
كمال بيقعد جنب بتول علي فكره يا بتول انا مش عارف أنتِ عملتي فيا ايه هو ده حب ولا شفقة علي حالتك ولا ايه بالضبط انا خوفت عليكي زي اكني خوفت علي حاجه غاليه عليا اوي 
بتول بتعب بتقوم  اه يا رأسي و اه يا دراعي 
كمال بتول اهدي و اقعدي مكانك  دراعك وجعك بس علشان الحقنه 
بتول بدموع بجد يا كمال انت متجوز نهال 
كمال والله يا بتول وأغلي حاجه عندي انا مش عارف اتجوزتها امتي و فين انا اتغفلت زي زيك بالضبط عايزه تصدقي صدقي مش عايزه انا عملت اللي عليا 
بتول بزعل بتمسك أيده انا مصداقك يا كمال بس انت كدا هتفضل علطول مع نهال ما هي خلاص مراتك
كمال بضحك ظهرت غمزته لا يا بتول انا اللي اعرفه انك انت مراتي الاوله لكن انا مش عارف اصلا نهال تبقي مراتي ازاي انا نازل و جاي علطول
بتول ضحكه ضحكه خفيفه ماشي
كمال  جنات حضري لي بتول الأكل وانا هاجي اخده منك 
جنات حاضر يا بيه 
كمال بيدخل اوضه المكتب  بتاعت عزت  انا عايز اعرف يا بابا إزاي نهال تبقي مراتي 
عزت بص يا بني انت كتبت الكتاب علي نهال قبل ما نهال  تسافر 
كمال بسخرية اه وانا كنت نائم وقتها صح 
عزت بصراحه انا خليتك تمضي علي الورق في وسط الشغل 
كمال اتغفلت يعني طب اتجوزت بتول ليه إن شاءالله طلما انا متجوز واحده اصلا مكنتش أعرف أن هي مراتي
عزت بتوتر كمال انا تعبان بكره نتكلم و بيطلع ويسيبه
كمال  بصوت عالي انا مش هسكت علي الكلام ده وانا مش لعبه في أيد حد علشان تبقي فاهم 
نور بتطلع جري بتول انا عرفت انك تعبانه عامله ايه دلوقتي
بتول أهدي أهدي يا حبيبتي انا كويسه زي القرده اهو 
نور يا بتول قولت لك قبل ما اروح الكليه اي حاجه تعرفيها خليكي قويه
بتول يعني أنتِ يا نور كونتي عارفه ان كمال متجوز نهال 
نور بصراحه اه بس والله كمال مش عارفه مفيش غير نهال و بابا عزت اللي عارف ماما سعاد مش عارفه ولا حتي معاز
بتول أنتِ مقولتش لي ليه 
نور مكنش ينفع  المهم أنا هروح اغير واجيلك
بتول ماشي نور بتخرج 
كمال بيدخل و معاه اكل كتير 
بتول ما شاء الله يا كمال انت عامل عزومه
كمال لا ياستي أنتِ هتاكلي الأكل ده كله
بتول نعم 
كمال بضحك عليكي يلا ناكل سوا  يلا هم افتحي بوقك بسرعه هم الجمل
بتول بضحكه من قلبها ايه ده يا كمال هو أنا صغيره 
كمال بيفضل باصص ل  بتول شوايه ضحكتك حلو اوي اوي يا بتول 
بتول بكسوف يلا يا كمال انت مالكتش يلا كول
بعد وقت كمال و بتول بتاكل و كمال بيروح الشركه 
عند  بتول 
نهال بتدخل اوضه بتول 
بتول بعصبيه نعم عايزه ايه 
نهال ايه ده أنتِ زعلانه علشان كمال اخترني و سابك
بتول تؤ تؤ يا قمر  عايزه إيه انجزي
نهال أنتِ عارفه كمال  اتجوزك عليا ليه
بتول مش عايزه اعرف
نهال لا لازم تعرف علشان يجيب منك حفيد للعائله  بيبي صغير يعني و بعدها يرميكي رميه الكلا*ب اصل بعيد عنك  انا مش بخلف ف هياخد منك الببيي و تبقي في الشارع
بتول بصدمه 😳 نعم ..
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-