رواية ملاك الرشيدي الحلقة الحادية عشر 11 بقلم Ana Oo Oo
رواية ملاك الرشيدي الجزء الحادي عشر 11 بقلم Ana Oo Oo
رواية ملاك الرشيدي البارت الحادي عشر 11 بقلم Ana Oo Oo
رواية ملاك الرشيدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم Ana Oo Oo |
رواية ملاك الرشيدي الفصل الحادي عشر 11 بقلم Ana Oo Oo
صحي جاد علي صوت ملاك الي عماله تتقلب علي السرير
جاد خدهل في حضنه: في اي
ملاك بخنقه: مفيش بس عايزه نام
ملاك بعدت و نامت
بعد شويه
جاد: نمتي
ملاك: لا
جاد؛ طب قبل ما تنامي عايز اقولك علي حاجه
ملاك: قول
جاد: حقق عليا متناميش زعلانه مني
اه انا غلطان ونتي غلطتي
بس مفيش نوم الا لما نتصالح
لفت لي ملاك: بس انت شدتني جامد و زعلقتلي انا عايزه حد يدافع عني لما تزعقلي لي معنديش اهل
انت معدتش بتحبني
اتصدم جاد من كلمها و اتعدل وفتح النور
جاد؛ انا انا معتش بحبك ده انتي كل حياتي انتي معندكيش اهل بس انا كل اهلك لي مفكرا اني هقذيكي انا كل حاجه ليكي انا ابوكي و اخوكي و حبيبك انا هفضل احبك لغايه اخر نفس ليا
ملاك مسحت دموعها: انا اسفه اني خرجت كده
جاد اخدها في حضنه بتعب و هم و انو مهم كان مينفعش يحرمها من اهلها
دفن راسه في رقبتها
جاد: ملاكي اعرفي اني بحبك دايما
ملاك؛ ونا
جاد: قومي ننزل
ملاك؛ هتروح وتسبني
جاد شالها: هننزل
ملاك: بجد هنروح فين
جاد: نتمشي
بعد شويه كانو علي البحر و معاهم ايس كريم
جاد كان ملاحظ ملاك انها مش مبسوطه
جاد: هتفضلي زعلانه
ملاك: مش زعلانه
جاد: لا زعلانه
ملاك مردتش
جاد وقفها قدامه: قولي عايزه اي وهقول حاضر وبس
ملاك: احلف
جاد: والله العظيم يسيتي بس متزعليش مني انتي كل حياتي
ملاك: انا بحبك اوي يا جاد
جاد اتنهد: مش قد حبي ليكي يا عيون جاد
ملاك وقفت: شلني و دوخني
جاد قام من علي الرمل و ضحك بصوتو كلو ضحكه خطفت قلبها: بس كده
شالها و فضل يلف بيها و هيا عماله تضحك
نام علي الارض وهيا نطت علي
ملاك بضحك: اه مش قدره
جاد: اه دوختيني
ملاك: جاد
جاد: عيونو
ملاك بتوتر: انا ع عايزه
و كملت بسرعه قبل ما يعترض تلفون والله هجيب من علي الشرح و كمان في جروبات الثانويه والمفروض اكون فيها
جاد اتنهد: هفكر
ملاك جريت اتعلقت في ركبته وكانت هتعيط من الفرحه: ب بجدد
جاد بضحك: حاضر يا ملاكي بس متزعليش
ملاك فضلت تضحك بسعاده
جاد:تعالي نروح مطعم ناكل
ملاك: ناكل سمبوسك
جاد: يووو سمبويك تاني اسمها سمبويه
ملاك بعناد: جاد لا سمبوسك
جاد جبها من البلوزه: هنروح ناكل سمبوسه
ملاك بتعديل: سمبوسك
جاد: ملاك
ملاك: جاد
جاد ضحك: يله يا ملاكي ربنا يهديك
ملاك بتلقيه: لي شيفني بشد في شعري
جاد بتحذير: صوتك
ملاك سكتت: اسف
خلصم و روحو
بعد شويه جاد طلعها و راح جابلها فون بس كان متردد
راح البيت وكانت ملاك نامت
جاد دخل حط الفون علي الطربيزه و غير و اخدها ونام
في البيت عند عثمان كانو قاعدين تحت و سعاد كانت مشت
ادم: جدي انا عايز اعمل فرحي انا ومياده في العيد
دعاء: بسرعه دي اكيد لا
عمران: ولا سرعه ولا حاجه هما عارفين بعد
ادم:مليش غيرك انت يا كبير
رحيم: اهي مياده اجت اهي شوفو
مياده كانت في الكورس و رجعت
عمران: تعالي يا مياده
مياده قربت منه باستغراب
عمران: ادم عايز فرحكم بعد العيد
مياده بتوتر من بصات ادم: الي تشوفو
عمران ضحك: الف مبروك يا ولاد
مياده ابتسمت و طلعت
طول الوقت رحيم باصص علي يقين
رحيم في نفسه: اه شكلك وقعت يا رحيم
بليل كانو نايمين
مياده كانت نازله تشرب قبل ما الفجر يا اذن و طلعله
لقت الي بيسحبها و كانت هتصرخ لاكن كتم بوقها
ادم لما شال ايدو: اي الي منزلك كده
مياده بتحاول تاخد نفسها: حرام عليك خضتني
ادم:بردو اي نزلك كده
مياده بتوتر من منظره ولافف فوطه علي وسطه وبتحاول تمشي: كنت بشرب
ادم: متنزليش ببجامه تاني فهمه
مياده: حاضر ممكن امشي بس
ادم ضحك: اهدي كده
قربه منه اكتر: مالك كده حلو
مياده كانت هتتكلم سمعت صوت رحيم برا
رحيم: ادم افتح عيزك
ادظ ببرود: استناني في اوضتك هلبس واجي
رحيم؛ انجز وكلم جاد
مياده كانت حطه ادها تلي بوقها من الخوف
ادم باستهزاء: خايفه لي
مياده بتحاول متعيطش: عايزه اخرج
ادم بعد عنها: علي اوضتك
خرجت مياده علي اوضتها
ادم لبس و راح لي رحيم
ادم: جاد دش بيرد
رحيم وهو نايم علي السرير بدون مقدمات: انا بحب يقين مش عارف امتا و ازي بس انا حبتها
ادم وقف مصدوم: يقين؟
رحيم : اه
ادم قعد جمبه: بس كلنا عارفين ان يقين مش بتحب غير عمار الله يرحمه و فكرت انها تنسي عمار وتحب ضعب
رحيم: بس مش مستحيل انا بحبها وهعمل اي حاجه
ادم بحزن وعارف ان يقين عمرها ما هتحب تاني : هتعمل اي مع دانا
رحيم قام جاب ورق من الدرك: تعالا معايا ده ورق مزور دانا هتتدي لي حمدي و تجيب الورق بتاعو الشمال
ادم: الوقتي؟
رحيم:اه يله بس
رحيم وادم نزله بشويش للمحزن و دخله لي دانا الي عماله تعيط
دانا اول ما شافت رحيم: رحيم حبيبي تلعني بقا
رحيم باستهزاء: هطلعق طبعا
دانا بفرح: بجد
رحيم؛ هتروحي شركه السيوفي و تدي الورق ده لي حمدي و هتجيبي كل الورق الشمال بتاعو فاهمه
دنا قبل ماتتكلم دخل سالم
سالم : في واحد عمال يرن يا بيه
ادم اخد الفون: دن حمدي
رحيم: هتكلمي ولا اكن حاجه مفهوم
دانا: حاضر
رحيم قالها تقول اي بازبط
حمدي بغضب: فين الورق
دانا بتوتر: جبته هجيلك الشركه بكرا
حمدي بغل و كره: حلو اوي و كمل بهيام: بس ابقي تعالي
دانا بتوتر:حاضر
قفلت و رحيم اخد التلفون بغضب
خرج رحيم و ادم بغضب
و طلعو
رحيم كان قاعد في حاله لاترثه له انو خايف يقين ترفضه و فضل يفكر
ادم طلع اوضت عمران
دخل ادم باحترام: اسف يا جدي بس عايز اقولك حاجه
عمران: قول يبني
ادم: انت هتجيب هديه اي لي يقين
عمران ضحك: عربيه لي
ادم: انا هجيب عربيه لي مياده و حضرتك قول انها منك
عمران ضحك: اه قول كده
عمران طبطب علي كتف ادم: مياده زي يقين و قبل ما اجيب حاجه لي يقين اكون جايب لي مياده
ادم: بس ح
عمران: جبت للاتنين
ادم ضحك و خرج
عمران ضحك علي حب ادم لي مياده
يقين كانت نزله بتسحب
طلع رحيم من وراها: راحه فين
يقين كانت هتقع و رحيم مسكها: خضتني
رحيم عدلها: بتتسحبي لي
يقين: راحه الاسطبل
رحيم بغيره: دلوقتي
يقين؛ ده احسن وقت كنت بروح في انا وعمار
رحيم عيونو كانت بطلع نار و قبض علي ايدو
يقين: انا هروح
رحيم مسك ادها وشدها: جاي معاكي
يقيم: مش عل
رحيم: مش هينفع تروحي الاسطبل لوحدك في الوقت ده
يقين: طيب
رحيم مشه من طريق اطول عشان يمشو مع بعد كتير
يقين: تعالا الاسطبل ورا انت رايح فين
رحيم: ده شارع تاني
كانو مشين و يقين جريت علي عربيه
رحيم؛ راحه فينن
يقين وهيا بتكتب اسمها علي العربيه بطفوله: تعالا اكتب اسمك
رحيم باسلها بهيام: اكتبي انتي
يقين كتبت اسمها و اسم عمار و بعدين رحيم
رحيم ابتسم بياس
وعرف انو مش هيعرف يملك قلبها بسهوله
فضلو يتمشمو و رحيم في وادي تاني
راحو الاسطبل
و يقين قعدت علي الارض
جمب روز
يقين؛ رحيم
رحيم: نعم
يقين: بتحب دانا
رحيم كان عايز يقولها انو محبش غيرها
رحيم: لا اكيد لي بتقولي كده
يقين: عادي بسال
فضله قاعدين كده
رحيم: يله الوقت اتاخر
يقين: لا
رحيم: يقين مش بحب اعيد كلامي
يقين: بقولك اي انا عنديه
رحيم شدها ورا و مشي
يقين كانت بتحاول تجري عشان تلحق خطواته
يقين: رحييم سيب التيشرت
رحيم. صل البيت ودخل و ابتسم: اتفضلي
يقين بصتلو بغيظ و قرف وطلعت
رحيم كان مبسوط و طلع نام علي السرير و فتح صورتها
رحيم: لو مش ليا مش هتكوني لي غيري
يتبع....
لقراءة الفصل الصاني عشر اضغط على : ( رواية ملاك الرشيدي الفصل الثاني عشر )
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية ملاك الرشيدي )