رواية مغرور ولكن وقع في حبي الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم ميرنا فوزي
رواية مغرور ولكن وقع في حبي الجزء الثالث عشر 13 بقلم ميرنا فوزي
رواية مغرور ولكن وقع في حبي البارت الثالث عشر 13 بقلم ميرنا فوزي
رواية مغرور ولكن وقع في حبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرنا فوزي |
رواية مغرور ولكن وقع في حبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ميرنا فوزي
وفجاه وهو مراد مش واخد باله من الطريق عربيه كبيره كبيره كانت قدامهم كانت بتعدي في نص الطريق عز لاحظ العربيه اللي قدامهم واتصدم وقال بصريخ حاااااسب العربييييه نور صوتت واستخبت في عز و مراد سمع صوتهم وبص بسرعه وداس فرامل جامد والحمدلله العربيه وقفت بظبط قدام العربيه التانيه كان ما بينهم حجم صغير ويخبطوا في بعض كلهم تخبطوا من أثر السرعه بس محدش حصله حاجه عز قلق علي نور وقالها انتي كويسه نور كانت مستخبيه في حضن عز وقالتله بارتجاف اا.ه أانا ككوي.سه عز اضايق وزعق في مراد وقاله بعصبيه اهو اخرت الاستعباط والمحن كنا هنمو.ت بسببك مش تركز ياعم في الطريق عايز تموتنا طب سيبك مننا نغور في ستين داهيه دلوقتي احنا مش معانا بنات في ام ميتين العربيه لو حصلهم حاجه ودول امانه لينا من اهلهم نقوم نعرض حياتهم للخطر بسبب تهورك و غبائك مراد بضيق خلاص يا عز ربنا كتبلنا عمر جديد محصلش حاجه مسبقش الأحداث أنا غلطت ومعترف بغلطي أنا غبي فعلا أني مخدتش بالي من الطريق وبعدين بص علي ميرا وقالها انتي كويسه انا اسف وبتاسف لنور اسف يا جماعه أنا بعتذر عن غلطي عز زعق في ياعم غور بقا بلا اسف بلا نيله نور بهدوء وقالت خلاص محصلش حاجه يا عز ربنا انقذنا الحمدلله كمل يا مراد الطريق مراد سمع كلامها وكمل الطريق وهو مضايق من كلام عز في غير كدا قلل منه قدام حبيبته ميرا...واخيرا وصلوا القاعه ودخلوا والناس رحبت بيهم وسقفوا لحد لما وصلوا للكوشه عيلت الجارحي و عيلت نور قربه عليهم
الجارحي بتسائل : انتوا اتاخرتو كدا لي كل ده عشان تيجوا
عز بلا مبالاة وكذب عليه وقاله نور كانت تعبانه نور بصت عليه باستغراب تعبانه!!!
عيلت الجارحي و نور اى كانت تعبانه!!!!
عز بثقه ايوه تعبانه بطنها وجعتها و جبتلها برشام وخفت بس ده اللي عطلنا صح يا نور!!!
نور بلعت ريقها بتوتر : اها بس الحمد لله خفيت
عايده : متاكده يا بنتي نور رديت عليها متقلقيش يا ماما انا كويسه ... عدي شويه وجيه وقت السلو عز ونور كانوا مقربين علي بعض و بيرقصه رقصه هاديه وعز ابتسم وقرب وشه عليها وقال تعرفي أن أنا مبسوط انك هتبقي معايا في بيت واحد نور استغربت من كلامه وقالت في سرها معقوله افتكر!!! وبعدين رديت عليه وقالت ده لي
عز ابتسم بخبث: عشان جيه وقت الحساب اللي المفروض نصفيه عليا الحلال من ديني لما نروح هرنك علقه علي الحوارات اللي حصلت دي نور بلعت ريقها بخوف يعني اى الكلام ده عز ضحك بخبث وقال هتشوفي خليكي علي نارك شويه ..خلصوا السلو وقعدوا والمفجاه حازم كان مراقب من بعيد برا القاعه ومخبي وشه وقال بصوت شر وديني ما هسيبك ماشيه علي الأرض غير وانتي معايا واطفحك الد.م الوسخ اللي أنا شربته بدالك مصيرك هتقعي تحت رجلي يا بنت عازمي وبعدين ضحك جامد ومشي .... الفرح خلص وكله مشي وعز ونور ركبه العربيه لوحدهم لحد لما وصلوا للفيلا الجديده غير شقت عز ونور دخلت الفيلا ومنبهره بذوقه وقالت في سرها يااا فيلا تحفه وكمان اعيش لوحدي فيها اى الجمال ده حاسه اني عايشه في الجنه عز قطع شرودها وقالها تعالى اوريكي الاوضه يااا عرروسه نور اتكسفت و في نفس الوقت خايفه من عز بعد اللي قاله .. عز وراها الاوضه ودخلوا هما الاتنين وعز قفل الاوضه بالمفتاح نور سمعت قفل الباب خافت وقالت انت قفلت الباب لي افتحه عز باستهزاء افتحه!!! لا مينفعش ورانا مهمات لازم نخلصها عشان اتكومت علينا وبعدين وقف قصادها وقالها ببرود يلا اقلعي نور خافت وقالت احترم نفسك اى اقلعي دي انت اتجننت !! عز اتجاهل كلامها وقرر كلامه اقلعي قولت أنا مش هعيد تاني نور بعدت عنه بسرعه وراحت ناحيه الباب بخوف وعز متحركش من مكانه وقال مقفول متحاوليش نور بغضب احنا كان ما بينا اتفاق انك متلمسنيش اى نسيت عز متسوقش في العبط يا عز وافتح الباب عز بجديه لا منستش بس لو تفتكري أننا مكتبناش النقطه دي في الاتفاق اني المسك ولا لا و اتقفنا كان جواز عشان مشكلتك مجبناش سيره المسك ولا لا خالص فا الليله ليلتنا انهارده وانا من حقي ادخل عليكي زي اى اتنين في ليله دخلتهم يلا تعالى متخافيش هنخلص بسرعه نور ارتعشت جامد وقالت انت كدا مش بتحميني انت كدا بتاذيني لو انت في دماغك الانتقام في بلاش تمس شرفي لو انت غرضك الانتقام بس انا معملتش حاجه عشان تاذيني بالشكل ده عز ببرود اديكي قولتي معملتيش حاجه نور أنا لو كنت عايز ازعلك كنت زعلتك من زمان هو أنا اخاف منك واستني اليوم ده عشان انتقم انتي متخلفه متنسيش انك مراتي يعني حقي شرعي ومضيين علي كدا أنا مش هعمل معاكي حاجه تغضب ربنا حته خارج البارت(ده علي اساس يا عز مش مقضيها مع البنات كل يوم قلبت بخاري مره واحده يلا مع علينا ) دخلنا جوه البارت يلا أنا بتخنق بسرعه تعالي قدامي عشان مجيش أنا وتزعلي من تصرفي معاكي نور وقفت مكانها بخوف ومسمعتش كلامه عز اتنرفز وقال بصوت زعيق قووووولت تعاالي قدااامي نور اتنفضت من مكانها وراحت بالبطي عنده و وقفت قصاده وعيونها اتملت دموع عز مسك دقنها ورفع راسها وقالها ماكان من الاول لازم يعني اعلي صوتي امسحي دموعك نور مسحت دموعها وعز بانتصار عين العقل شطوره بحب اللي يسمع كلامي علي طول لفي يلا افتح الفستان نور خافت اكتر وبعدت شويه عز مسك ايديها وقربها منه اوي وقالها بصوت واطي مرعب أنا قولتلك متبعديش عني غير باذن مني متخلنيش استخدم اسلوب حقير معاكي نور قطعته بدموع عز أنا خايفه ارجوك احس بيا بلاش دلوقتي عز بنفاذ الصبر قولتلك مش هطول معاكي هخلص بسرعه فين الخوف ده بقا وبعدين هبقا حنين معاكي متخافيش يعني مش هتحسي بحاجه خالص مني لفي بلاش رغي أنا مصدع و عايز انام نور حست أنه مفيش منه رجا واتنهدت بقله الحيله وسابت نفسها ولفتله وهي دموعها نزله و مكتومه معقوله ده عز حبيبها بتدعي من ربها أنه يرجع ذاكرته دلوقتي عز حس بخوفها واضايق جامد من أسلوبه معاها و محتار يعمل اى يسبها ولا يكمل في صراع عنده وقلبه بيقوله دي نور حبيبتك بس انت مش فاكر ايامك معاها سيبها يا عز بدل ما تندم علي أفعالك بعد كدا...عقله رافض وقاله لا ده من حقك فوق يا عز دي مراتك علي سنه الله ورسوله مش دموعها وخوفها اللي ياثرو فيك انت كدا بتضعف قدامها عز استقوي نفسه لما عقله قاله كدا واخيرا فتح الستوته بالبطي ونور اتنفضت لما فتح السوسته عز كان مكمل في فتح السوسته لحد لما جاب النهاية وبعدين حرك أيده علي ضهرها العاري وبعدين قرب منها ودفن وشه في رقبتها نور كانت قافله عينيها بخوف وكانت قافله ايديها الاتنين جامد وعورت ايديها بضوافرها وهي مش حاسه و عز كان دافن وشه في رقبتها وفضل يحرك شفايفه في رقبتها بالبطي وعلي ضهرها وبعدين بعد عنها وخدها من ايديها نور حاولت تبعد ايديها بخوف عز بصلها برعب وبعدين راح ناحيه السرير وقعد نور وهو وقف قصادها وقلع الجاكيت ورماه بإهمال علي الارض نور خافت اوي وعز مش عارف بيعمل معاها لي كدا كان تايه في أفكاره طب هي معملتش حاجه عشان اغصب عليها علي حاجه مش برضاها وخارجه عن رغبتها دي نور حبيبتي اللي أنا مش فاكرها نفسي افتكر عشان اعوضها عن كل اللي فات ومشاعري ترجع تحن ليها تاني بس من غير ما افتكر أنا حبيتها !!!!!!! عز فاق من شروده وبلع ريقه بتوتر وبعدين خد الجاكيت من علي الارض بضيق و نور استغربت من تغير رأيه وقالت في سرها الحمد لله يارب انقذتني منه ده مش عز حبيبي عشان اسيبله نفسي ده حد غريب بنسبالي حتي حبي لي في شخصيته الجديده مبداتش بس حبي ومشاعري لسه موجودين لعز حبيبي بتاع زمان عز قال بضيق أنا خارج برا في الشارع اعملي اللي انتي عايزاه أفرجت عنك انهارده نور لسه هترد سمعه صوت تكسير ازاز بالمس.دس والطلقه جت ف عز و نور صرخت و ووووو
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية مغرور ولكن وقع في حبي الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية مغرور ولكن وقع في حبي )