رواية عشق السلطان الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم

رواية عشق السلطان الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم ياسمين سالم
رواية عشق السلطان الجزء الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم
رواية عشق السلطان البارت الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم
رواية عشق السلطان الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم

رواية عشق السلطان الفصل الثالث عشر 13 بقلم ياسمين سالم

ميرا فقدت الوعي و سلطان شالها ونادي علي واحده 
سلطان : يا سحر سسسحححر
سحر : نعم يا سلطان بيه 
سلطان : غيري ليها و لبسيها الي كانت لبساه و سألها وخرج واتصل الدكتوره 
سحر زمن شفتيها : كل شويه قلعيها ولبسيها دي شغلانه تزهق
بقلم ياسمين سالم ♥️🌺♥️🌺♥️🌺♥️🌺♥️🌺♥️
سلطان دخل بعد ما لبستها لبسها تاني والدكتوره جت 
وكشفت عليها 
الدكتوره : عندها تغط عصبي شديد أعصابها منهاره 
سلطان : شكرا يا دكتوره هتفوق امتي 
الدكتوره علي بليل هتكون فاقت بس ياريت بلاش ضغط لانها مش مستحمله 
سلطان هز رأسه بمعني حاضر 
الدكتوره مشت وهو قعد علي الكرسي ومحتار حاسس انها صادقه بس بيفتكر لما كانت عند سليم  وانها كانت في حمامه وبث عليها لقيها نايمه وظاهر عليها البراءه وقال بحيره بس ليه هي مش متقبله مش المفروض انها حتي تبقي بالنسبه ليها عادي 
سليم مش أيده علي خدها بحنيه وقال : ليه عملتي كده يا ميرا انا حبيتك اكتر من نفسي وانتي خونتيني زي سيلا بالضبط حرام مش كل ما أوثق في واحده وأحبها تغدر بيا كده بس انا مش هسيبك هندمك يا ميرا 
تاني يوم سلطان قام ودخل الحمام 
وميرا فاقت وافتكرت الي حصل معاها امبارح وافتكرت الي هو عمله وظلت تبكي علي حالها 
سلطان طلع وبص ليها بسخريه 
سلطان : بلاش معايا الدور دا لأني فاهم العيبك 
ميرا قامت وصرخت فيه : العيب ايه انت ازاااي كده انت اكيد مش طبيعي انت الي كل حياتك العيب جاي تلومني انت نسيت انت عملت ايه ولا انت متعرفش اني عرفت العيبك انك تضحك عليا عشان تأخد مني الي انت عايزه وترميني زي الكلاب والتمثليه الي انت عملتها انت ورامي دي عشان تكمل خطتك و افهم انك بتحبني ولما كنت بتقول لسليم انك اه بتحبني بس استحاله تتجوز خدامه وحتي لو اتجوزتني اتجوزتني في السر يعني انت مش ملاك انت شطان انت ابليس يسقف لك ويسألك انت كده ازاي 
ولاااا عايش دور البرئ المظلوم وأننا ضحكنا عليك و انا عارفه كويس يا سلطان انك ملمستنيش عارف انا متأكده ليه لأني أنا طاهر مافيش مخلوق لمسني ولو انت فعلا لمستني كنت هتعرف وتتأكد بنفسك 
سلطان اتفاجئ بكلامها وأنها تعرف كل حاجه وأنه فعلا غلطان هو عمل حجات جرحتها كتير. عشان كده خانته
سلطان بتعب : يعني انتي يا ميرا خونتيني عشان الي حصل 
حبيتي تنتقمي مني عشان كده عملت كده فيا روحتي لي اخويا عشان يبقي الجرح اكبر مش كده 
ميرا بصريخ : انت عايز ايييه مني انت لسه بردوا شاكك فيا ولسا بتقول كلامك الاهبل دا افهم بقي ما حدش لمسني سليم شافني صدفه لما عرفت حقيقتك كنت ماشيه في وسط العربيات زي المجنون وسليم هو الي شافني وكان عايز ينقذي بس انا فقد الوعي عشان كده اخدني عنده ولما فوقت لقيتك انت عنده 
سلطان : بردوا بتكذبي مش كده انا عارف انا ممكن اسامحك ونكمل عادي بس قوليلي الحقيقه 
ميرا بنفاذ صبر : انا عندي حل احنا هنروح عند دكتوره نسا الي انت تختارها عشان ماتقولش اني اتفقت معاه بس صدقني أن فعلاً طلعت لسه بنت انت مش هتعرفلي طريق 
سلطان : انا متأكد انك كدابه وأنه هتطلعي مش بنت انا شوفت بعنيا
ميرا بعياط هستيري: شوفت ايه حرااام بقي شوفت ايه شوفتني وانا في حضنه شوفتني وانا نايمه معاه 
سلطان : بس بلاش ضغط عشان انتي تعبانه اصلا 
ميرا : انت مش طبيعي يا سلطان مش طبيعي انت اكيد مجنون
سلطان مسكها من شعرها تحبي تشوفي الجنان انا ساكت بمزاكي إنما هتغلطي هقولك فاهمه 
في فيلا الجبراوي 
جومانه : يعني طلب منك كده يا سحر وايه الي حصل تاني 
سحر : وهتروح تعمل تحليل عذريه باين شاكك فيها 
بس انا حاسه انها بريئه يا جومانه هانم
جومانه : اخرسي دي واحده واطيه انا عارفه الأشكال دي 
و خلاص الفلوس هبعتهالك  وقفلت في وشها 
وقالت بخبث : اكيد مش بنت
عند سليم مسك الدكتور ضربه 
هي مش قالتلك لا ايه مش بتفهم بالكلام 
احمد رد ليه البوكس: وانت مالك يا حيلتها وتطلع مين انت
سليم : سليم السيوفي يا روح امك 
احمد بتوتر : ايه انا آسف يا سليم بيه انا كنت عايز اتقدم ليها
سليم بغيره : هي مخطوبه ازاي تطلب منها كده
نانا باستغراب ويتكلم نفسها : اتخطبت امتي انا دا هيوقف حالي  سليم سمعها وصرخ فيها بحده 
سليم :وانتي يالي ومش علي مكتبي عايزك 
عند سلطان اخد ميرا عند دكتوره نسا زميلته و هو عارفها 
وسلطان : عايز تكشفي عليها هي بنت ولا لأ 
الدكتوره : حاضر يا سلطان انت تأمر 
ميرا بدموع : يا ريت نخلص 
سلطان حس قلبه وجعه عليها وعايز يأخدها ويمشي ويصدقها بس خايف يوثق فيها وهي تدمر ثقته
واستسلم أنه يشوف النتائج لأنه متوقع أنها اكيد مش بنت لأنه شافها عند سليم 
بعد وقت........
الدكتوره خرجت وميرا وراها 
سلطان : ايه يا رانيا خلصتي 
رانيا بزعل اه وانا اسفه علي الي هقوله 
ميرا : قوليليوا اني لسه بنت يا دكتوره انا عارفه انك زعلانه عليا 
سلطان : صح كلامها صح يا رانيا 
رانيا : لا طبعا انا زعلانه عليك لانها مش بنت دي فقده عذريتها بقيلها وقت كتير 
ميرا بصدمه ايه ولما تتحمل قدميها الوقوف و....
يتبع.....
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية عشق السلطان الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق السلطان )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-