رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الجزء الثامن والعشرون 28 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت الثامن والعشرون 28 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حنين محمد

بتول بتحرك صوباعها 
كمال بفرحه بياخد بتول في حضنه بتول انتِ سمعاني 
بتول بتفتح عينيها براحه 
كمال بفرحه بتول أنتِ سمعاني صح 
بتول بتحاول تقوم كمال انا مش فكره ايه اللي حصل  بعد اللي عمله عامر معايا اه يا رأسي 
كمال بيسكت 
بتول بتعب انت شكلك متغير ليه كدا يا كمال و بتحط أيدها علي خده
كمال بدموع بيخدها في حضنه انا عرفت اني من غيرك يا بتول ولا شئ 
بتول بتمسح دموعه 
=خلاص يا حبيبي انا كويسه بجد  بس هما فين  و ايه الاوضه الغريبه ديه 
كمال هما مين 
بتول نور و معاذ و ماما 
كمال انا  يا بتول اخد شقه لينا و مكرز حياتي كلها ليكي لأن أنتِ يا بتول في غيبوبه بقالك اسبوعين 
بتول بدموع يعني ايه كل ده انا كنت في غيبوبه 
كمال بيمسح لها دموعها اه يا بتول أهم حاجة انك كويسه 
بتول يا كمال انت ليه شكلك متغير كدا انت مش بتاكل صح 
كمال يا بتول انا من غيرك يعتبر ميت 
بتول بتاخد كمال في حضنها انا بحبك اوي يا كمال  وبعد الشر عليك
كمال يلا انا هروح اعمل ليكي الاكل 
بتول لا انا اللي هعمل
كمال لا طبعاً و بيخرج 
بعد وقت قصير ⏱️ 
بتول هات تلفونك يا كمال أكلم ماما 
كمال بتوتر تكلمي انهي ماما يعني مامتي صح 
بتول لا هكلمك مامتي أنا 
كمال لا يا بتول 
بتول بزعل ليه 
كمال كدا علشان أنتِ مش فاهمه حاجه لما تخفي هفهمك 
بتول أمم ماشي 
في القصر 🏩 
جميله يلا يا اسلام علشان عايزه اروح ل بتول 
اسلام حاضر يا حبيبتي بس اختك مش ممكن تزعل لما تعرف انك اتجوزتي و هي تعبانه 
جميله كنت لازم اتجوزك يا حبيبي يلا ننزل 
في جناح معاذ 
نور يا ماما كمال كلم معاذ و قال ان بتول فاقت 
سعاد بجد يا عزت يا عزت 
عزت وهو نازل من علي السلم ايه يا سعاد براحه 
سعاد بتول فاقت 
عزت بفرحه شديدة طب يلا جري علي كمال 
معاذ يلا يا جماعه 
بعد وقت قصير ⏱️ 
العائله كلها بتوصل 
كمال خليكي وانا هروح أفتح 
بتول اوك 
عزت فرحت اوي يا بنتي لما عرفت أن بتول صحيت 
كمال بس انا مش قايل لها ان انك يا جميله متزوجه من إسلام ولا انت يا معاذ انك متجوز من نور ولا حتي أن نهال في السجن و سميه 
سعاد اه خلاص تمام 
جميله ماشي  بس اهم حاجه عايزه اشوفها 
كمال ثانيه واحده 
بتول في ايه يا كمال 
كمال بيحط الطرحه علي شعرها علشان معاذ لو دخل 
بتول امم ماشي 
كمال خلاص يلا تعالي يا جميلة 
جميله بتجري علي بتول عامله ايه يا حبيبتي و بتفضل تبوس فيها 
بتول الحمد لله يا حبيبتي انا زي الفل قدامك اهو 
عزت مش كدا يا بنتي تخلي الواحد خايف عليكي 
سعاد خلاص يا عزت اهم حاجه أنها فافت 
معاذ حمدله علي السلامه يا بتول 
بتول الله يسلمك 
نور وانا بقي مليش من الحب جانب 
بتول لا طبعاً تعالي 
بعد وقت طويل العائله كلها بتمشي 
كمال يلا تعالي يا بتول نامي في حضني 
بتول  هسالك سوال و قول بصراحه 
كمال قولي 
بتول هي ماما ولا مره جت علشان تشوفني
كمال لا خالص كانت بتيجي بس علشان هي مسافره كام يوم علشان كدا مش جت 
بتول مسافره فين 
كمال بتوتر تعمل عمره يلا بقي علشان ننام 
بتول بتلف و شها الناحيه التانيه تصبح علي خير 
كمال بسحبها من وسطها لي خلاص انت آسف زعلتي مني 
بتول تؤ تؤ 
كمال بيحضنها جامد و بينام 
في نهار يوم جديد 🏙️ ب الأخص في السجن 
سميه بس انا مكنتش اتوقع يا نهال أن ابوكي يسافر يعد عرف اللي أنتِ عملتيه و كمان كمال يرضي يحسبك 
نهال ده انا عفنت هنا يا سميه يقالنا تلت أسبوعي اطلع بس من هنا 
سميه وتعملي ايه يعني ما خلاص بتول ماتت 
نهال عرفتي منين 
سميه كمال قال لي 
نهال طب حلو اوي اطلع من السجن والعب عليه وافلسه اللي وراه واللي قدامه 
في شقه كمال 
كمال يلا يا بتول انا محضر الفطار يلا يا حياتي تعالي 
بتول بنعس حاضر 
كمال يلا تعالي 
بتول بتفطر انت عامل ايه في الشغل يا كمال 
كمال بيسكت لأن هو خسر خساره كبيره 
بتول هو فيه حاجه ولا إيه 
كمال تؤ تؤ الشغل كويس يلا روحي البسي علشان تروحي القصر وانا اروح الشغل وعلى فكره جميله عايشه هناك لان مامتك مسافره 
بتول طب حلو
بعد وقت طويل بتول بتوصل القصر 
وجايه تخبط علي جميله  بتسمع 
جميله بصي يا نسرين  اوعك تقولي ل بتول ان امها هي اللي عملت فيها كده هي وعامر ونهال واني سميه في السجن ونهار في السجن واوعك تقول لها ان انا متجوز اسلام  ان نور متجوزه معاذ انا عارفه ان انت وقفتي معانا وكنت كل يوم بتروحي تشوفيه  عشان كده انت عارفه اسرارنا كلها في علشان كدا قلت لك ما تقوليش لي بتول 
نسرين عيب عليكي استحاله بس هي جايه أمتي وحشتني اوي 
بتول مصدومه يعني وماما هي اللي عملت فيا انا كدا و بتنزل بسرعه و بتاخد تاكس و بتوصل علي قسم الشرطة 
الضابط عايزه مين 
بتول واحده باسم نهال سعيد 
الضابط اه هي ليها حد اصل محدش بيسأل فيها 
بتول امم ممكن أدخل 
الضابط ثانيه واحد و بيدخل السجن نهال سعيد تعالي في حد عايزك
نهال بفرحه هتلاقي كمال وبتخرج 
بتول بتدخل 
نهال بصدمه بتول 
بتول...
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع والعشرون اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها الفصل التاسع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-