رواية عشقت طفولتها الحلقة الثلاثون 30 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الجزء الثلاثون 30 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها البارت الثلاثون 30 بقلم حنين محمد
رواية عشقت طفولتها الفصل الثلاثون 30 بقلم حنين محمد |
رواية عشقت طفولتها الفصل الثلاثون 30 بقلم حنين محمد
كمال بصدمه 😳 نهال
بتول ايه رايك
كمال بزعيق رقي ايه و زفت ايه ايه اللي أنتِ هببتيه ده يا بتول
نهال بفرحه 👹 و مخلياني انا اللي خادمه علشان تنتقم مني ده انا قعت في السجن لحد ما عفنت
كمال اخرصي يا نهال و غور اطلعي برا الاوضه و انا هشوف شغلي معاكي
بتول بزعل ايه يا كمال انا حره انا عايزاه اخد حقي بنفسي
كمال بصوت عالي تخدي حقق بنفسك إزاي يعني عايز أفهم أنتِ عبيطه صح لا أنتِ حصل لك حاجه في مخك
بتول بصوت اعلى اه انا حصل حاجه في مخي لما ألقي أهلي اللي مني عملوا فيا كده لو حد غيري مش هيبقى فيه مخ أصلا
كمال بيمسك أيديها وطي صوتك يا بتول انا مش عايز ازعلك لحد دلوقتي
سعاد هو ايه الصوت ده افتح يا كمال
نور في إيه يا ماما
كمال مش بيرد
بتول عايز تزعلني إزاي يعني
كمال اوووف و بيمسح وشه يا بتول نهال شرنيه و منعرفش ممكن تعمل ايه أنتِ خرجتيها من السجن يعني بقت حره
بتول وانا هعمل اللي انا عايزه يا كمال و هتبقي خادمه عندي لحد ما أشوف هتصرف إزاي
كمال خليكي يا بتول ورا دماغ لحد ما تعرفي اني كنت صح و بيفتح الترباس بتاع الباب و بيخرج
بتول استني يا كمال انا بكلمك و بتخرج و رآه
عزت خلاص يا بتول انا عارف ان كمال مش هيرد علي اللي أنتِ بتعمليه ده
بتول وانا حره يا عمي
جميله اتكلمي حلو يا بتول
بتول بصوت عالي ماحدش ليه دعوه بيه و بتدخل و بتقفل الباب
جميله انا آسف يا عمي هي بتول تعبانه بس
عزت يا بنتي عادي انا حاسس بيها بس هي هدمر نفسها كدا
نهال بصوت واطي مش عملت اي حاجه والبيت انقلب فوقاني تحتاني 😈 ده لسه يا بتول اللي جاي أحلي
في الشركه 🏬
يوسف ايه يا كمال مالك
كمال بتول خرجت نهال من السجن
يوسف بصدمه 😳 بجد
كمال انت اتصدمت انا أعمل إيه في نفسي بقي
يوسف لا ده انت تولع فيك و في نهال و بلاش بقي اقولك تولع في مين تاني
كمال لم نفسك يلا انا غلطان انس يشتكي لك
يوسف يا عم بهزر طب هتعمل ايه
كمال مش عارف بجد
يوسف خلي بتول تتصرف و نعرف هي فعلا هتاخد حقها ولا لا
كمال ديه طفله علي جسم حد كبير و الله انا خايف عليها بس هي اللي عملت في نفسها كدا تستحمل بقي
يوسف اوك المهم لازم يا كمال نشتغل انهارده علي قد ما نقدر يومين ب الظبط و الراجل الأعمال الكبار هيجيوا علشان يشوفوا أحوال الشركة
كمال اه فاكر تمام يلا روح شوف شغلك
في القصر 🏩
نهال عايزه حاجه يا هانم
سعاد بقرف لا
عزت اه هاتي لي كوبايه مائه ولا اقولك هلي جنات هي اللي تجيب
نهال 😈 حاضر
في جناح كمال 🌹
بتول الو يا يوسف
يوسف أنا حولت أعملي نفسي مصدوم يا بتول علشان كمال مش يشوك
بتول اه تمام طب هو مدايق اوي يعني
يوسف شوايه بس الشغل كتير أوي و كمان زي ما أنتِ عارفه أن هو كان علطول معاكي علشان كنتي تعانين ف خصر كتير أوي في الشغل
بتول اه ابعت لي يا يوسف شوايه شعل وانا هعمل الاي اقدر عليه وكده أو كده كنت بشوف كمال و هو بيشتغل
يوسف كمال لو عرف هيموتي
بتول ابعت بس وانت هشتغل علي التاب ولا تقلق
يوسف ربنا يستر
بتول نهال يا نهال
نهال نعم يا ست هانم
بتول خودي أرمي الصور ديه بره البيت
نهال حاضر
نهال نزلت و بتفتح الصور بتلاقي صور نهال مع عامر في وضع مش لطيف
=يا لهوي يا لهوي هي جابت الصور ديه منين ده لو كمال شاف الصور هيموتني ده تهديد منها تقريباً يا بتول يا بنت الك**لب والله ما ارحمك انا تهدديني بطريقة زي ديه
في جناح كمال 🌹
بتول بتشوف ها من الشباك أعتقد الرساله وصلت يا نهال هانم يوسف لو مكنش معايا مكنتش عرفت أعمل اي حاجه لوحدي
في اليل بتول بتشتغل كتير اوي و بتنام علي التاب
كمال بيوصل القصر
في جناح كمال 🌹
بتول بتصحي بتقفل التاب بسرعه
كمال من غير اي كلام بيدخل ياخد دش
بعد وقت قصير ⏱️
بتول أنت زعلان مني يا كمال ؟
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقت طفولتها )