رواية ملك الأسد الفصل التاسع 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد

رواية ملك الأسد الحلقة التاسعة 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد
رواية ملك الأسد الجزء التاسع 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد
رواية ملك الأسد البارت التاسع 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد
رواية ملك الأسد الفصل التاسع 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد

رواية ملك الأسد الفصل التاسع 9 بقلم ملك ابراهيم عبد الجيد

عند مليكه 
كانت قاعده وهتموت حرفيا من الخوف والرعب دخل عليها واحد مجهول 
مليكه اتخضه لما شافتو وقالت بعيط/ حرام عليك بقا يا اخي عايز منا اي تاني انا ذنبي اي يحصلي كل ده ابني مش عارفه عنو حاجه وانت السبب اني اسيب اسد 
مجهول بخبث/ايوه يا مليكه انا السبب وعلي فكره انتي واسد كده كده هتموتو قريب انا مش هسيب حق ابويا وانتي اصلا مش عارفه حاجه يا حلوه 
مليكه كانت لسه هتكلم بس سمعو صوت عربيه اسد 
المجهول قال بتحذير لمليكه /اسمعي انا هستخبه هنا لو لقيتك عملتي حركه كده ولا كده هقتلهولك دلوقتي حالا سامعه 
مليكه بخوف /حاضر حاضر 
والمجهول استخبه واسد دخل هو وصقر 
اسد /امممم الحلوه اخبارها ايه 
مليكه بعيط وخوف/ونبي يا اسد خرجني من هنا وانا انا ه هفهمك كل حاجه 
اسد بعصبيه /تفهمني اي انك رمتي ابني اللي هو ابنك ده انتي طلعتي واطي*ه اتفووو 
مليكه بعيط /والله العظيم غصب عني عملت كده عشان بحبكم انتم الاتنين صدقني 
اسد بعصبيه /يحرق ابو الحب اللي يعمل كده مش هصدق ولا كلمه من كلامك الا اما القي زيد سامعه رمتي فين 
مليكه بتوتر وخوف /اسد مش هينفع اقولك دلوقتي خالص 
اسد بعصبيه وهو بيطلع المسدس بتاعو /ورحمه امي لو منطقتي هقتلك دلوقتي حالا 
صقر بسرعه /اهدي يا اسد اللي انت بتعملو ده هتودي نفسك في داهيه وبعدين بص لي مليكه وقال مش هينفع ليه بقا ان شاءلله انطقي 
مليكه بدموع /والله انا تعبت اوي يارب خدني بقا وريحني 
صقر شاف حد مستخبي ورا حته كده في الكهف وهمسه ل اسد وقال اسد في حد مستخبي هناك 
اسد بهمس/حد مين يا صقر 
صقر وهو بيشاور/اهو 
اسد استغرب وقرب من مكان المجهول هو و صقر لكن المجهول ده ذقهم هما الاتنين وخرج برا الكهف بسرعه 
واسد وصقر جريو وراه بس للاسف ملحقهوش 
ياتره مين المجهول ده وبيعمل كده ليه وهو بيكره اسد اوي كده ليه ومين لينا واحمد علاقتو اي بموتها؟ 
عند نسرين 
كانت حوريه بتجهزها عشان كتب الكتاب واتكلم بتحذير /اسمعي يا بت انتي انا مش عاوزه اشوفك بتعيطي قدام المأذون وألا هندمك سامعه
نسرين بدموع /حاضر وبعدين اتكلمت في سرها يارتني سمعت كلام اسد بيه مكنتش هبقي ضعيفه كده انا بجد تعبت يارب انت اللي حسس بلي جويا 
وحوريه خلصت وخرجت هي و نسرين ونسرين لقت سيلين صحبتها من زمان بس كانت مسافره ورجعت 
سيلين بحب/الف مبروك يا حبي كده متكلمنيش تقوليلي واعرف من طنط حوريه 
نسرين كانت لسه هتكلم بس اتكلم حوريه وقالت/معلش يا حبيبتي هي كانت تعبانه عشان كده معرفتش تكلم حد اصلا 
سيلين بشك/تمام يا طنط 
وتم كتب الكتاب نسرين ومصطفي ونسرين كانت بجد في نارر جوها كانت بتل*عن نفسها عشان مسنعتش كلام اسد 
وبعد وقت كل الناس مشيت واتبقي سيلين وقالت لحوريه /معلش يا طنط عاوزه اتكلم مع نسرين شويه 
حوريه بتوتر/تمام يا بنتي 
وخرجت 
ومن هنا نسرين اتفتحت في العياط 
سيلين بخضه/نسرين في ايه مالك بتعياطي كده ليه 
نسرين بعيط/انا غبيه غبيه اوي يا سيلين انا بجد بموت من جويا انا بجد مش عارفه اعمل ايه انا خلاص انتهيت 
سيلين بحزن/ليه كل ده بس يا حبيبتي 
نسرين بدموع وحسره/عشان ابويا اتجوز واحده من بيت واط*ي وانا بغبأي فاكره انها كويسه وهتبقي زي امي  وابنها اللي هو يعتبر اخويا هيبقي سندي في الدنيا بعد ربنا لكن طلعت ق*ذر عارفه عمل في ايه هو و امو الواط*يه  خالتو وخالت شابين كمان يغتض*بوني وبعدين كده عملت نفسها جايه من برا وعملت نمره رخي*صة زيها عشان تطلعني قدام الناس وحشه ورخيضه خرجتني من باب الشقه وانا ملافوفه بم*لايه تخيلي شفتي بقا انا تعبت من اي شفتي بقا كد اي انا اتحملت كتير وحتي هي مجوزهوني عشان تكسر عيني مش عشان تست*رني والكلام ده هي واحده زي دي هتعرف ربنا اصلا ربنا ينتقم منها يارب حسبي الله ونعم الوكيل فيها والله هنتقم منها 
سيلين اتصدم وعنيها نزلت دموع ومكنتش قادره تتكلم اصلا من شدت الصدمه 
عند اسد 
رجع الكهف عند مليكه تاني وهو متعصب هو وصقر 
اسد بغضب شديد /مين الح*يوان ده كان بيعمل ايه هنا ده اللي هربتي معا صح 
مليكه بعيط ووجع/والله العظيم يا اسد معرفوش هو ده اللي خطفني وخالني ارمي زيد صدقني بس ونبي يا اسد فكني ايدي وجعني اوي 
اسد بعصبيه /رمتي زيد فين 
مليكه بعيط وهي بتشهق /في.... في... ش.. ا... رع اسمو..... اللي ****وبعدين اغم عليها 
اسد راح نحيتها بخوف وهو بيضربها علي وشها براحه عشان تفوق/مليكه مليكه فوقي 
صقر بسرعه /انا هطلبلها الاسعاف بسرعه 
اسد بخوف/بسرعه يا صقر 
في بيت ايوب 
ايلن /احم انا نازله رايحه الدرس عاوزين حاجه وبعدين بصت لزيد بمشكسه وقالت عاوز حاجه يا سي زيد 
زيد بطفوله/حاجه بسيطه بس كيس شبسي وشوكولاته ممكن 
ايلن بابتسامة /ياسلم من عيوني وانتي يا ايلا
ايلا بتوتر/عاوزه استنك 
ايلن تنحت وقالت /نعم يا اختي اجيب اي هو اسبيرو سباش احلي بكتير اصلا 
ايلا بضحك /اشطا اي حاجه منك حلوه 
وايلن راحت الدرس وهي ماشيه بتعدي الطريق عربيه جت وووووووو 
يتبع....
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية ملك الأسد الفصل العاشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملك الأسد )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-