رواية أشواك العشق الحلقة العشرون 20 بقلم سندس محمد
رواية أشواك العشق الجزء العشرون 20 بقلم سندس محمد
رواية أشواك العشق البارت العشرون 20 بقلم سندس محمد
رواية أشواك العشق الفصل العشرون 20 بقلم سندس محمد |
رواية أشواك العشق الفصل العشرون 20 بقلم سندس محمد
احمد بخوف: بصراحه روان اتخطفت يا ياسين
ياسين اتنفض من مكانه وقال: انت بتقول اي
احمد: اهدى يا ياسين متقلقش انا عرفت مين اللي خطافها
ياسين غمض عينه وقال بفحيح: كامل المنشاوي صح
احمد: ايوه
ياسين رجع مكانه تاني وقال بخفوت: كامل المنشاوي جاب اخره معايا
احمد: هنعمل ايه يا ياسين
ياسين بهدوء: هنعمل كل خير يا احمد كل خير
احمد باستغراب: يعني هنعمل ايه بردو
ياسين بنفاذ صبر: يعني جمعلي كل الرجاله يا احمد وانا هروح دلوقتي القصر
احمد بخوف عليه: بس انت تعبان يا ياسين
ياسين بعصبيه: ماشي يا احمد وانا مراتي مخطوفه يعني افضل قاعد لحد مالقيها ترجع يعني ولا اعمل ايه
احمد بأسف: متزعلش مني يا ياسين بس انا خايف عليك
ياسين بحب: انا عارف كده بس دي مراتي يا احمد ولو انا معرفتش احميها مين هيحميها
بعد مده وصل ياسين القصر واحمد بلغ الحراس إن ياسين عايزهم
ياسين طلع اوضته هو وروان ومسك ساعة كانت على التسريحه وضغطت على زرار كان موجود فيها من ورا ونورت نور احمر وظهر مكان الفيلا اللي مخطوفه فيها روان، وغمض عيونه وافتكر لما جابلها السلسله وقالها متقلعهاش من رقبتها
«فلاش باك»
دخل ياسين الاوضه لقا روان قاعده على الكنبه وبتتفرج على التلفزيون اتجه ليها وقعد جنبها بهدوء، روان بصتله باستغراب: في حد يجي وميقولش احم ولا دستور حتى
ياسين بسخرية: احممم ودستور
روان بابتسامة: انت بتتريق عليا صح
ياسين بضحك: اصل على حسب مابتقولي كان المفروض اكح لكن احمم ودستور دي جديده الصراحه
روان هزت كتفها بلا مبالاه: انا سمعتهم بيقولوها كده
ياسين طلع حاجه من جيبه: افتحي دي كده
روان اخدت العلبه منه وفتحتها باستغراب، واول ماشافت اللي موجود في العلبه شهقت بزهول
روان: الله شكلها حلو اوي يا ياسين
ياسين قرب منها ولبسهلها في رقبتها وقالها بتحذير: السلسله دي متتقلعش من رقبتك ابدا ياروان
روان باستغراب: حاضر يا ياسين بس ليه
ياسين بابتسامة: مفيش بس زي ماقولتلك
«بالك»
ياسين غمض عينه بوجع: هرجعلك ياروان هرجعلك ياحبيبتي
نزل ياسين ولقا احمد والرجاله واقفين، قرب منهم
ياسين بجمود: يلا يا احمد
في مكان تاني
كانت بتجري بخوف وكل شويه تبص ورأها بخوف وفضلت تجري لحد ماوصلت لمكان مفيهوش مخلوق وقفت وفضلت تبص ورأها بخوف لحد مالقت راجل جه ووقف قدامها وقال بخبث: بدوري على حد ياقطه
روان برعب: انت عايز ايه
قرب منها بمكر: عايز روحك ياحلوه
في العربيه ياسين بص في الساعه لقا المكان اتغير
ياسين بخوف:المكان اتغير يا احمد امشي في الطريق ده بسرعه
احمد باستغراب: المكان اتغير ازاي يعني
ياسين: مش عارف يا احمد مش عارف بس بسرعه بالله عليك
عند كامل كان على اخره وكان واقف قدام الحراس وبيزعق
كامل بعصبيه: انا عايز اعرف هي ازاي هربت منكم يا شوية اغبيه
واحد من الحراس بخوف: والله يا كامل بيه احنا مش عارفين هي هربت ازاي احنا واقفين على البوابه ومفيش حد خرج خالص
توحيده قربت من كامل وقالت بخبث: اهدى يا كامل تلاقيها غفلتهم
كامل: انا مش عارف ازاي هربت منهم
توحيده: طب اهدى ياكامل تلاقيها قريبه من هنا
وبصت للحراس وقالتلهم بزعيق: تدورو عليها بسرعههه
العربيه وصلت المكان اللي كانت موجوده فيه روان، ياسين نزل بسرعه من العربيه وبص في المكان كله وملاقش اثر لروان خالص بس لفت نظره السلسه بتاعت روان مرميه على الارض مسكها وغمض عينه بعصبيه
احمد باستغراب: ازاي روان مش موجوده
ياسين تليفونهي رن، فتحه وسمع صوت حد بيقوله: لو عايز مراتك تعالى خدها بس لوحدك
ياسين اتنفض من مكانه وقال: انت بتقول اي
احمد: اهدى يا ياسين متقلقش انا عرفت مين اللي خطافها
ياسين غمض عينه وقال بفحيح: كامل المنشاوي صح
احمد: ايوه
ياسين رجع مكانه تاني وقال بخفوت: كامل المنشاوي جاب اخره معايا
احمد: هنعمل ايه يا ياسين
ياسين بهدوء: هنعمل كل خير يا احمد كل خير
احمد باستغراب: يعني هنعمل ايه بردو
ياسين بنفاذ صبر: يعني جمعلي كل الرجاله يا احمد وانا هروح دلوقتي القصر
احمد بخوف عليه: بس انت تعبان يا ياسين
ياسين بعصبيه: ماشي يا احمد وانا مراتي مخطوفه يعني افضل قاعد لحد مالقيها ترجع يعني ولا اعمل ايه
احمد بأسف: متزعلش مني يا ياسين بس انا خايف عليك
ياسين بحب: انا عارف كده بس دي مراتي يا احمد ولو انا معرفتش احميها مين هيحميها
بعد مده وصل ياسين القصر واحمد بلغ الحراس إن ياسين عايزهم
ياسين طلع اوضته هو وروان ومسك ساعة كانت على التسريحه وضغطت على زرار كان موجود فيها من ورا ونورت نور احمر وظهر مكان الفيلا اللي مخطوفه فيها روان، وغمض عيونه وافتكر لما جابلها السلسله وقالها متقلعهاش من رقبتها
«فلاش باك»
دخل ياسين الاوضه لقا روان قاعده على الكنبه وبتتفرج على التلفزيون اتجه ليها وقعد جنبها بهدوء، روان بصتله باستغراب: في حد يجي وميقولش احم ولا دستور حتى
ياسين بسخرية: احممم ودستور
روان بابتسامة: انت بتتريق عليا صح
ياسين بضحك: اصل على حسب مابتقولي كان المفروض اكح لكن احمم ودستور دي جديده الصراحه
روان هزت كتفها بلا مبالاه: انا سمعتهم بيقولوها كده
ياسين طلع حاجه من جيبه: افتحي دي كده
روان اخدت العلبه منه وفتحتها باستغراب، واول ماشافت اللي موجود في العلبه شهقت بزهول
روان: الله شكلها حلو اوي يا ياسين
ياسين قرب منها ولبسهلها في رقبتها وقالها بتحذير: السلسله دي متتقلعش من رقبتك ابدا ياروان
روان باستغراب: حاضر يا ياسين بس ليه
ياسين بابتسامة: مفيش بس زي ماقولتلك
«بالك»
ياسين غمض عينه بوجع: هرجعلك ياروان هرجعلك ياحبيبتي
نزل ياسين ولقا احمد والرجاله واقفين، قرب منهم
ياسين بجمود: يلا يا احمد
في مكان تاني
كانت بتجري بخوف وكل شويه تبص ورأها بخوف وفضلت تجري لحد ماوصلت لمكان مفيهوش مخلوق وقفت وفضلت تبص ورأها بخوف لحد مالقت راجل جه ووقف قدامها وقال بخبث: بدوري على حد ياقطه
روان برعب: انت عايز ايه
قرب منها بمكر: عايز روحك ياحلوه
في العربيه ياسين بص في الساعه لقا المكان اتغير
ياسين بخوف:المكان اتغير يا احمد امشي في الطريق ده بسرعه
احمد باستغراب: المكان اتغير ازاي يعني
ياسين: مش عارف يا احمد مش عارف بس بسرعه بالله عليك
عند كامل كان على اخره وكان واقف قدام الحراس وبيزعق
كامل بعصبيه: انا عايز اعرف هي ازاي هربت منكم يا شوية اغبيه
واحد من الحراس بخوف: والله يا كامل بيه احنا مش عارفين هي هربت ازاي احنا واقفين على البوابه ومفيش حد خرج خالص
توحيده قربت من كامل وقالت بخبث: اهدى يا كامل تلاقيها غفلتهم
كامل: انا مش عارف ازاي هربت منهم
توحيده: طب اهدى ياكامل تلاقيها قريبه من هنا
وبصت للحراس وقالتلهم بزعيق: تدورو عليها بسرعههه
العربيه وصلت المكان اللي كانت موجوده فيه روان، ياسين نزل بسرعه من العربيه وبص في المكان كله وملاقش اثر لروان خالص بس لفت نظره السلسه بتاعت روان مرميه على الارض مسكها وغمض عينه بعصبيه
احمد باستغراب: ازاي روان مش موجوده
ياسين تليفونهي رن، فتحه وسمع صوت حد بيقوله: لو عايز مراتك تعالى خدها بس لوحدك
يتبع....
لقراءة الفصل الحادي والعشرون اضغط على : ( رواية أشواك العشق الفصل الحادي والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أشواك العشق )