رواية أشواقي الفصل السادس 6 بقلم زهرة الربيع

رواية أشواقي الحلقة السادسة 6 بقلم زهرة الربيع

رواية أشواقي الجزء السادس 6 بقلم زهرة الربيع

رواية أشواقي البارت السادس 6 بقلم زهرة الربيع

رواية أشواقي الفصل السادس 6 بقلم زهرة الربيع


رواية أشواقي الفصل السادس 6 بقلم زهرة الربيع


اشواق كانت مستنياه ..وجالها واحد من الي شغالين في الوتيل وقال..مدام اشواق الاوضه جهزت وعملنالك كل الزينه الي طلبتيها يا ريت تيجي تبصي عليها علشان لو فيه حاجه غلط
اشواق ابتسمت بفرحه وطلعت على الاوضه وهيه بتتسحب علشان فراج ميشوفهاش عايزه تعملو مفاجأه
كانت عيون حسان عليها وطلع وراها فورا 
اشواق دخلت الاوضه وكانت جميله وكل شيئ زي ما طلبت ولسه هتطلع منها اتصدمت لما لقت اخر شخص ممكن تتوقع تشوفه قالت... حسان
حسان دخل وقفل الباب وقال..ازيك يا حلوه..ايه فاجأتك صح...متخافيش...انا جايلك في كلمتين على القالع كده وهمشي على طول وقلع جلبيتو وبقى يقرب منها بطريقه تخوف
اشواق بصتلو بغضب رهيب وقالت...تمشي عليك بطنك ما تلاقي حمام فاضي ..اطلع حالا هصرخ والم عليك المكان وفراج هيقتلك اطلع با حسان
بقلم..زهرة الربيع
حسان ضحك وبقى يقرب عليها وقال... انتي انسيلي فراج خالص دلوك وسيبي نفسك ومتخافيش واصل وهج،م عليها وهيه بقت تزقو  ولسه هتصر،خ حط ايده على بقها وقال..اشش اهدي متخافيش...المكالمه الي جات لفراج تبعي..يعني هتطول..نكون خدنا راحتنا خليكي حلوه معاي..انتي دخلتي مزاجي ومحدش هيعرف واصل
اشواق بقت تزقو وتضر،بو بس مقدرتش شالها من وسطها ووقع بيها على السرير وهو حاطط ايده على بقها وبيبو،سها بقوه وعن،ف
اشواق بقت تخربشو وتضر،بو بس هو ضر،بها بقوه في بطنها لحد ما نز،فت من انفها وبقها و حست بدوخه وبقى يته،جم عليها 
بقت تقاومو بضعف شديد بس من غير فايده كان اقوى منها
فراج نفخ بضيق من الشخص الي بيكلمو وقال بزعيق..وبعدين يا غانم ...بقالي ساعه بفهم فيك ...وكل شويه اعيد تاني بقولك تاخد الاوراق وتروح لابوي و
بس قطع جملتو لما بص مكان ما ساب اشواق وملقهاش مشي ناحية اوضتو وهو لسه فاتح الخط وبيكلمو.. وابتدى يشك في المكالمه فمقفلش معاه وبقى يعمل نفسو بيكلمو وهو طالع اوضتو
اول ما وصل قدام باب الاوضه سمع صر،خات مكتومه اتأكدت شكوكو ورمى التليفون وفتح الباب واتفاجأ بحسان ها،جم عليها بطريقه بشعه
حسان اترعب وبلع ريقه بخوف ووقف وهو بيرتعش  وقال..انا انا هفهمك انا جيت علشان اديك ورق ليك..بس..بس الفاجره دي غوتني وو..و حتى حتى بص مزينالي الوضه كيف و..
بس فراج كان باصص على اشواق بزهول من حالتها مش من كلامو مكانتش بترد وكان بقها بينز،،ف من الضر،،ب وووشها مضر،،وب وهدومها مقط،وعه وبتبكي جامد بص لابن عمه وضم اديه بقوه وهو بيلصلو بنظرات هتحرفو
حسان لسه هيجري مسكو بقوه وبقى يضر،بو بكل قوتو وبقى يخن،قو لما كان هيموت في ايده
اشواق وقفت وهيه بتترعش وجريت عليه وقالت ببكا..لا..لا اوانبي يا فراج لااااا لاااا
فراح كان خا،نقو ومش سائل وعايز يموتو واشواق بقت تشد في  وتقول..لا ااا
.لا سيبو..وانبي يا فراج..وانبي ما تموت ولد عمك بسببي لا وانبي..سيبو ..وبقت تبكي اكتر وتقول..انا مليش غيرك..وانبي انا ماليه غيرك متوديش نفسك في داهيه
فراج مكانش سامعها  من كتر الغل و كان عايز يموتو وهيه ماسكه فيه بتمنعو فدفعها لااراديها اتخبطت في الحيط اتألمت جامد
فراج لما سمع صوت المها فاق من غضبو و سابو وجري عليهاوحسان كان اغمى عليه
فراج شدها عليه وبقى يقول بدموع ..مقصدتش والله حقك عليا..حقك عليا يا قلبي قومي معاي قومي يا اشواق على مهلك
اشواق قامت معاه وهيه دايخه جدا وفراج بقى يمسح الد،م الي على بقها بجلبيتو ويمسح دموعها باديه ويضمها لقلبه بدموع وقال..حقك عليا..معرفتش احميكي يا قلبي ...انا مكنتش فاكر ان ممكن يعمل كده سامحيني..حقك علي سامحيني يا اشواق
اشواق بصتلو بدموع وابتسامه ومسحت دموعو   الي اول مره تشوفها وقالت..لا يا زين الرجال..انت متتشافش دموعك واصل..متخافش مرتك محدش يقدر يلمسها غيرك..انا كان عندي امل تاجي بس لو ..لو مكنتش جيت..كنت يا هقتلو يا هقتل نفسي مكنتش هسيبو يطولني واصل وبصت بعيونها على طرف السرير 
فراج اتصدم لما بص مكان نظراتها على طرف السرير لقي السكين الي كانت على الكمود في طبق الفاكهه هيه سحبتها على السرير كانت ناويه تقتلو او تقتل نفسها بصلها بدموع وقلبو كان هيقف لما تخيل انها كانت ممكن تروح منو لو ملحقهاش قال بلهفه ..لا لا..يا قلب فراج...انا مقدرش اعيش من غيرك..حقك عليا..انا مش هغيب عنك واصل تاني...بس...بس انتي ايه الي خلاكي تقومي من مكانك
بصت للاوضه الي تكسرت من كتر مقاومتها مع حسان وقالت بدموع...كنت...كنت قال..قال هفاجأك..واعملك حاجه حلوه تفرحك زي ما انت مفرحني من ساعة ما جينا بس ملناش نصيب
فراج بص للاوضه لاقها متزينه بس متكسره ابتسم وقال...مكانش له لزوم تزيني الاوضه علشان تفرحيني..انتي فرحي وانسي انتي زينتي حياتي كلها من يوم ما دخلتيها
بقلم زهرة الربيع
ابتسمت بدموع وقالت..يعني منتاش زعلان مني
فراج بص لحسان بغضب شديد وقال..الزعل مش منك يا اشواق..انا هعرف اربي السا،فل ده واخدلك حقك
اشواق مسكت ايده وقالت بدموع..من غير د،م يا فراج احب على يدك
ايتسم وضمها لصدره وقال..مقدرش اوعدك من غير د،م..بس متخافيش مش هقتلو وبصلو بحقد وقال .بس هعرف ازاي اخليه ميبصش على الي في يد غيره..هخليه ميبصش على اي واحده من اساسو
اشواق بصتلو بزهول وفراج بصلها وابتسم وقال..بالظبط زي ما فكرتي كده...علشان يتربي وبعدها هبعتو عند عمي ثروت في دمنهور يشيل معانا في الهم شويه مهو عمو هو كمان
وعمل مكالمه لواحد من الحرس بتوعو جم شالو حسان وطلعو بيه 
فراج قرب من اشواق وقعدها في حض،نو وقال...انا عايز انسيكي اي وجع اتوجعتيه..سواء بسببي اوبسبب غيري..سامحيني يا اشواق على كل دقيقه زعلتك فيها
اشواق ضمتو اكتر وقالت..انا مسمحاك...وعشقاك..وريداك يا قلب اشواق
ابتسم وغمز  وقال..ريداك دي بتلعب على الوتر الحساس كان لازم تقوليها في وقت زي ده
اشواق ضحكت وقالت...انت مفيش فايده فيك واصل
 باس على راسها وقال..ربنا يقدرني واخليكي الضحكه دي تفضل منور حياتي
اشواق ابتسمت وقالت..ربنا يخلينا سوا انا مبضحكتش من قلبي غير وياك
فراج قال بحب..وانا محستش بهنايا غير في حضنك...حليتي طعم الدنيا وغيرتي معنى الاشواق يا اشواقي❤
كنتم مع 🌹أشواقي🌹 بقلم زهرة الربيع..اتمنى ثم اتمنى تكون عجبتكم ورسمت البسمات على وجوهكم القمر 

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : ( رواية أشواقي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-